Poslední aktualizace: 17.1.2018 , , svátek má
Treking > Archiv článků 2018

Archiv článků 2018

VHT, horská turistika, pěší turistika, treking, hory, cykloturistika, horská příroda

2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004

Leden (január) 2018

Neue Prager Hütte

16.1.2018 / Ubytování
Neue Prager Hütte, základna pro túru na Großvenediger ve Vysokých Taurách

16. ledna 2018 / Martin Szwejda
Turistika · Návrat do Vysokých Taur (4) aneb: "Jednou zkusíš VHT v Alpách a musíš se tam vrátit" / Fotogalerie k článku

Předešlý den jsme absolvovali relativně odpočinkovou trasu z Kalser Tauernhausu do Kalsu a následně výstup z Matreier Tauernhausu na chatu St. …

15. ledna 2018 / Rastislav Zanovit
Cyklo · Karpatský oblúk, Rumunskom na bicykli

Od pôvodného zámeru - prejsť nami ešte neprebádanú mimoslovenskú časť na jeden raz, sme po zrelej úvahe odstúpili a rozhodli sa zmapovať najskôr jeho …

15.1.2018 / Vesmír
Albedo, bezrozměrná veličina používaná v astronomii

12. ledna 2018 / Otakar Brandos
Turistika · Velká Fatra v babím létě, 4denní potulky a fascinující pastelové barvy přírody v nejjižnější části pohoří (2) / Fotogalerie k článku

Vyrážíme do doliny Drobkov. Bez nějakého pevného plánu. Jen tak se projít a případně se podívat po nějakých těch stopách. Třeba vlka nebo medvěda …

11. ledna 2018 / Martin Szwejda
Turistika · Návrat do Vysokých Taur (3) aneb: "Jednou zkusíš VHT v Alpách a musíš se tam vrátit" / Fotogalerie k článku

Jsme třetí den na našem Vysokotaurském treku. Včera jsme si celkem dali do těla. Z chaty Glorerhütte jsme vystoupali až na střechu …

11.1.2018 / Vesmír
Jádro Mléčné dráhy opouští množství vodíkových oblaků, další střípek do mozaiky Fermiho bublin

11.1.2018 / Aktualita
Svátky a státní svátky v roce 2018, kalendář svátků a významných dnů v ČR v tomto roce

10. ledna 2018 / Jana Waldhauserová
Turistika · Trisselwand nad jezerem Altausseer See, monumentální skalní stěna a vyhlídkový vrchol na okraji pohoří Totes Gebirge

Altausseer See je malebné alpské jezero u obce Altaussee, které láká návštěvníky k nenáročným procházkám a odpočinku v krajině nazývané Ausseerland. Jezero …

10.1.2018 / Ubytování
Bed & Bike Prachatice představuje nový rozměr ubytování s přidanou hodnotou

Pogačnikov dom, horská chata nad údolím Trenta v Julských Alpách

9. ledna 2018 / Otakar Brandos
PR · Spustili jsme nový eshop s našimi turistickými průvodci

Dnes jsme spustili nový eshop s publikacemi a trekovými pasy Nakladatelství SKY a Trekingu. Na externí platformě shoptet. Starý eshop, který již nesplňoval grafické a bezpečnostní standardy, již …

9.1.2018 / Vesmír
První segmenty primárního zrcadla dalekohledu ELT úspěšně odlity. Stavba dalekohledu o průměru 39 metrů

8.1.2018 / Rozhledny
Rozhledna Böhmerwaldturm, tip na výlet na německé straně Českého lesa

8.1.2018 / Vesmír
Vysoko nad mraky: Dech vyrážející fotografie planety Jupiter z Juno

8. ledna 2018 / Jana Waldhauserová
Turistika · Zinken (1 854 m n. m.), výstup na nádherný vyhlídkový vrchol nad lázněmi Bad Aussee

Vrchol Zinken se zvedá na okraji rozlehlé náhorní planiny s modřínovými a limbovými lesy, náležející již do horské skupiny Dachsteinu. Jedná se o …

7. ledna 2018 / Otakar Brandos
Hrady · Největší a nejstarší české hrady: Jak dlouho se panské sídlo stavělo a za jak dlouho se na hradě mohlo bydlet?

Česká krajina je hrady doslova poseta. A to i přesto, že podstatná část těchto středověkých staveb již dávno zanikla. Přesto hrady, jejichž hustota je …

7.1.2018 / Soutěž
Vyhodnocení Vánoční fotohádanky (č. 55): 100 % odpovědí bylo správných!

6. ledna 2018 / Martin Szwejda
Turistika · Návrat do Vysokých Taur (2) aneb: "Jednou zkusíš VHT v Alpách a musíš se tam vrátit" / Fotogalerie k článku

Na druhý den treku jsem naplánoval výstup na Großglockner. Samozřejmě pokud počasí dovolí, protože přece jen jsme celkem vysoko v horách a …

Chata

5.1.2018 / Ubytování
Dreizinnenhütte / Rifugio Antonio Locatelli, horská chata v nejkrásnější části Dolomit

5.1.2018 / Aktualita
Tříkrálový véšlap do Javoříčka, start v sobotu 6.1.2018 v 9:00

4.1.2018 / Aktualita
Sněhové podmínky na horách - Vysoké a Nízké Tatry, Malá a Velká Fatra, Krkonoše, Jeseníky, Beskydy

4. ledna 2018 / Otakar Brandos
Aktualita · Nehody ve slovenských horách v roce 2017: Přes 500 záchranných akcí a 22 smrtelných úrazů

Slovenští záchranáři měli v roce 2017 opravdu napilno. Asistovali a nebo vyráželi k více než pětistovce případů. Ať již ve vysokohorském terénu, na …

Motýl

4.1.2018 / Rezervace
Kečovské škrapy, národní přírodní rezervace na Silické planině

4.1.2018 / Aktualita

4.1.2018 / Rozhledny
Rozhledna Na Tŕni, jedna z rozhleden v podhůří Velké Fatry

3. ledna 2018 / Jana Waldhauserová
Turistika · Túra na Hochtausing přes geografický střed Rakouska po zajištěné cestě Tonisteig / Fotogalerie k článku

Začátek naší krásné výpravy, atraktivní trasy v nejjižnějším hřebeni pohoří Totes Gebirge spojený s výstupem na mohutný skalní útes Hochtausing (1 823 m) …

3.1.2018 / Rozhledny
Rozhledna Na Brotnici, druhá z vyhlídek na Malou Fatru a Turčians- kou kotlinu

3.1.2018 / Vodopády
Günster Wasserfall, nejvyšší vodopád Štýrska

3. ledna 2018 / Martin Szwejda
Turistika · Návrat do Vysokých Taur (1) aneb: "Jednou zkusíš VHT v Alpách a musíš se tam vrátit" / Fotogalerie k článku

Je tomu přibližně rok, co jsem se osamocen vydal na trek k našim jižním sousedům do Rakouska, poznat zde Vysoké Taury, konkrétně oblast …

3.1.2018 / Vesmír
Cassiopea A, alchymistická dílna produkující řadu chemických prvků

2.1.2018 / Příroda
Hlemýžď zahradní, největší suchozemský plž s ulitou v ČR

Výběr tras a cílů podle pohoří
Beskydy Bukovské vrchy
Orlické hory Roháče, Z. Tatry
Rychlebské hory Velká Fatra
Šumava Vysoké Tatry
Zábřežská vrchov. Další pohoří…
1. Skály Prachovské skály: Skalní město Prachovské skály aneb Český ráj ve fotografii
2. Přírodní zajímavosti Soos, rezervace a rašeliniště u Františkových Lázní
3. Naše vrcholy Mužské kameny, hora a skalní útvary v Krkonoších
4. Rozhledny Kopanina: Rozhledna v Českém ráji, Malá skála
5. Vesmír Mlhoviny, difúzní objekty hvězdné oblohy
6. Horské chaty Luční bouda: Krkonoše a ubytování na Luční boudě, ceny a společná noclehárna
7. Tipy na výlet Chýnovská jeskyně, nejstarší zpřístupněná jeskyně v ČR
Merkur Závojový vodopád Martinova bouda Cvilín Zámek Hluboká Chata Šerlich Chata Jelenka Macocha Pluto Velikonoce 2018 Motýli Matterhorn Hukvaldy Soumrak Konopiště Neutron Cirrus Velhartice Bouřky Černá díra Mačky Bukovec
Beskydy Bílé Karpaty Javorníky
Jeseníky Jizerské hory Krkonoše
Kysuce Krušné hory Malá Fatra
Malé Karpaty Nízké Tatry Roháče
Šumava Velká Fatra Vysoké Tatry
Česká republika, hledej podle pohoří

Poslední diskusní příspěvky

Běžky v Jeseníkách, přidá se někdo pohodový a vese
 18.01.2018 1 příspěvek
 15.01.2018 6 příspěvků
Chata Sabinka, Ovčárna
 09.01.2018 2 příspěvky
Štíhlý blonďák, ročník pětašedesát, hledá sportovn
 08.01.2018 1 příspěvek
 20.12.2017 1 příspěvek
Putování od hradu k hradu na Považském Inovci
 18.12.2017 5 příspěvků
České středohoří, skalní vyhlídky a hrady
Nalžovské Hory, lesní park
 08.12.2017 1 příspěvek
Black hill outdoor Forester, recenzia
Co s sebou na hory na túry
 07.12.2017 2 příspěvky
Vodopád na Černákovci, Levočské vrchy
 06.12.2017 1 příspěvek
Lugauer v Ennstalských Alpách
 04.12.2017 1 příspěvek
Oblasti: Beskydy | Bílé Karpaty | Brdy | Broumovská vrchovina | Česká Kanada | České středohoří | České Švýcarsko | Český les | Český ráj | Doupovské hory | Drahanská vrchovina | Hanušovická vrchovina | Hornosvratecká vrchovina | Hostýnské vrchy | Chřiby | Javorníky | Jeseníky | Jevišovická pahorkatina | Jizerské hory | Králický Sněžník | Krkonoše | Krušné hory | Křivoklátská vrchovina | Litenčická pahorkatina | Lužické hory | Nízký Jeseník | Novohradské hory | Orlické hory | Pálava | Podyjí | Rakovnická pahorkatina | Ralsko | Rychlebské hory | Slavkovský les | Svitavská pahorkatina | Šluknovská pahorkatina | Šumava | Švihovská vrchovina | Vizovická vrchovina | Vlašimská pahorkatina | Vsetínské vrchy | Východolabská tabule | Zábřežská vrchovina | Zlatohorská vrchovina | Ždánický les | Železné hory | Žulovská pahorkatina | Branisko | Bukovské vrchy | Burda | Cerová vrchovina | Čergov | Čierna hora | Chočské vrchy | Kremnické vrchy | Krupinská planina | Kysucké Beskydy | Laborecká vrchovina | Levočské vrchy | Ľubovnianska vrchovina | Malá Fatra | Malé Karpaty | Muránska planina | Nízké Tatry | Ondavská vrchovina | Oravská Magura | Oravské Beskydy | Pieniny | Podunajská pahorkatina | Pohronský Inovec | Polana | Považský Inovec | Revúcka vrchovina | Roháče | Slanské vrchy | Slovenský kras | Slovenský ráj | Spišská Magura | Stolické vrchy | Strážovské vrchy | Súlovské skály | Šarišská vrchovina | Štiavnické vrchy | Tribeč | Velká Fatra | Veporské vrchy | Vihorlat | Volovské vrchy | Vtáčnik | Vysoké Tatry | Záhorie | Zemplínské vrchy
Home Page | Časopis | Průvodce | Ceník inzerce | Soutěže | Seznamka | Kalendář akcí | Outdoor testy | Horské chaty | Fotogalerie | Archiv
Treky, turistika | Horolezectví | Cykloturistika | Cestování | Vesmír, astronomie | Turistická mapa online | Spolupracujeme