Napsat článek Průvodce Soutěže Kalendář Cestování Cykloturistika Horolezectví Snow Příroda Archiv Beskydy Jeseníky Krkonoše Tatry
Počasí Počasí Satelitní snímky počasí Satelit Webkamery Kamery Kontakty Kontakty Eshop Eshop
Poslední aktualizace: 21.8.2017 , , svátek má
Treking > Ztráty a nálezy > Ztráty a nálezy

Ztráty a nálezy

Služba pro zapomnětlivé trekaře, turisty, cykloturisty i horolezce a poctivé nálezce

Horská seznamka outdoorový bazar - prodám, koupím ztráty a nálezy

Ztráty a nálezy jsou novou službou Trekingu pro všechny zapomnětlivé trekaře, turisty, cykloturisty i horolezce. A samozřejmě také pro všechny poctivé nálezce.

Asi velká část z nás trekařů, turistů - prostě všech, kdož máme rádi hory, někdy v horách něco zapomněla a nebo ztratila. Přestože se většinou se jedná o drobnosti, jejich ztráta člověka mrzí a znovuobjevení určitě udělá radost. Natož týká-li ztráta věcí cennějších.

Ztratili-li jste v horách něco ze svého vybavení a nebo naopak patříte k poctivým nálezcům, kteří v horách něco zapomenutého objevili, pak pište na náš email redakce@treking.cz nebo s pomocí následujícího FORMULÁŘE, rádi na Trekingu ohlášenou ztrátu či nález zveřejníme.

20.8.2017

Dobrý den, dne 18.8.2017 jsme při sestupu z Velkého Kriváňě ztratili …více

18.9.2016

Dobrý den, dne 16.9.2016 jsme v Krkonoších, na Svorové hoře ztratili …více

31.8.2016

Dobry den, dne 23.8.2016 jsme při sestupu ze Skalnateho plesa do Tatranske …více

8.8.2016

Ahoj, dne 5. 8. 2016 jsme podnikli výlet po naučné stezce v oblasti …více

27.7.2016

v úterý 19.7. jsem ztratila foták Sony na cyklostezce Svojšice-Odolenov …více

22.7.2016

Při procházce v Krkonosich , směrem od Tetřevi boudy jsme ztratili …více

19.7.2016

Našel jsem v Beskydech trekové hole, majitel si pro hole může přijet …více

Hory Přechod poloniny Boržava, treking v ukrajinských Karpatech
Hory Madeira - květináč Atlantiku, 200km přechod v horách Madeiry
Hory Ostrovské skály alias Volské kameny a Tiské stěny, česká skalní města (9)
Ďumbier Rozhledny Jeseníky, ubytování Kamenitý Hazmburk Jeskyně Chata Smědava Javorový Šumava, ubytování Baranec Obrovský vodopád Maroko Jeřáb Venuše Tematín Galaxie Polární záře Morské oko Kosmické záření Helfštýn Fáze Měsíce Tiské stěny

Vybavení na treky a turistiku; co sbalit do batohu na hory na vícedenní túru?

Tatry

Pro úspěšné a pohodové absolvování vícedenních treků je vedle psychické odolnosti a fyzické kondice důležité i vhodné…

Vysypáno z batohu anebo co s sebou na túru do Tater?

Jen si vzpomeňte, když jste s turistikou začínali vy. Možná jste také tápali, co s sebou na jednodenní túru vzít a co naopak nechat doma. Teprve zkušenostmi jste postupně nabírali potřebné znalosti a dnes vám vše připadne…

1. Slovenské hory Fatransko-tatranský Karpattrek (6), hřebenovka ze Strečna do Telgártu
2. Slovenské hory Strážovské vrchy, trek Strážovskými vrchy na sklonku léta
3. České hory Přírodní rezervací Račí údolí přes Čertovy kazatelny a zříceninu hradu Rychleby
4. Rumunské Karpaty Capatini, přechod dvou zapomenutých národních parků v Rumunsku
5. České hory Hřebenovka Jeseníků na sněžnicích trochu jinak, trek z Červenohorského sedla na Rejvíz
Beskydy Bílé Karpaty Javorníky
Jeseníky Jizerské hory Krkonoše
Kysuce Krušné hory Malá Fatra
Malé Karpaty Nízké Tatry Roháče
Šumava Velká Fatra Vysoké Tatry
Oblasti: Beskydy | Bílé Karpaty | Brdy | Broumovská vrchovina | Česká Kanada | České středohoří | České Švýcarsko | Český les | Český ráj | Doupovské hory | Drahanská vrchovina | Hanušovická vrchovina | Hornosvratecká vrchovina | Hostýnské vrchy | Chřiby | Javorníky | Jeseníky | Jevišovická pahorkatina | Jizerské hory | Králický Sněžník | Krkonoše | Krušné hory | Křivoklátská vrchovina | Litenčická pahorkatina | Lužické hory | Nízký Jeseník | Novohradské hory | Orlické hory | Pálava | Podyjí | Rakovnická pahorkatina | Ralsko | Rychlebské hory | Slavkovský les | Svitavská pahorkatina | Šluknovská pahorkatina | Šumava | Švihovská vrchovina | Vizovická vrchovina | Vlašimská pahorkatina | Vsetínské vrchy | Východolabská tabule | Zábřežská vrchovina | Zlatohorská vrchovina | Ždánický les | Železné hory | Žulovská pahorkatina | Branisko | Bukovské vrchy | Burda | Cerová vrchovina | Čergov | Čierna hora | Chočské vrchy | Kremnické vrchy | Krupinská planina | Kysucké Beskydy | Laborecká vrchovina | Levočské vrchy | Ľubovnianska vrchovina | Malá Fatra | Malé Karpaty | Muránska planina | Nízké Tatry | Ondavská vrchovina | Oravská Magura | Oravské Beskydy | Pieniny | Podunajská pahorkatina | Pohronský Inovec | Polana | Považský Inovec | Revúcka vrchovina | Roháče | Slanské vrchy | Slovenský kras | Slovenský ráj | Spišská Magura | Stolické vrchy | Strážovské vrchy | Súlovské skály | Šarišská vrchovina | Štiavnické vrchy | Tribeč | Velká Fatra | Veporské vrchy | Vihorlat | Volovské vrchy | Vtáčnik | Vysoké Tatry | Záhorie | Zemplínské vrchy
Home Page | Časopis | Průvodce | Ceník inzerce | Soutěže | Seznamka | Kalendář akcí | Outdoor testy | Horské chaty | Fotogalerie | Archiv
Treky, turistika | Horolezectví | Cykloturistika | Cestování | Vesmír, astronomie | Turistická mapa online | Spolupracujeme