Poslední aktualizace: 5.12.2023 , svátek má
Treking > Lyžování > Lyžování, freeride a skialpy, lyžařská střediska (ski areály)

Lyžování, freeride a skialpy, lyžařská střediska (ski areály)

Lyžařská střediska v Česku, na Slovensku a v Alpách

Co je to skialpinismus, vybavení, jak vybírat lyže

Lyžařská střediska na Slovensku

Tyrolsko

Lyžování, skialpinismus a skialpové přejezdy v ČR, Polsku a na Slovensku

Něco pro běžkaře

Skialpinistické a lyžařské závody, mistrovství, semináře

Lyžařská střediska podle zemí

Lyžařská střediska a lyžování v ČR

Lyžování a lyžařská střediska v Alpách, Rakousko a Itálie, mapy

Zima na Čergově

Sníh na horách online, lyžování a lyžařská střediska v Česku, lyžování a lyžařská střediska na Slovensku, lyžování a lyžařská střediska v Itálii, lyžování a lyžařská střediska v Rakousku, lyžování a lyžařská střediska ve Švýcarsku, lyžování a lyžařská střediska ve Francii

Opět začala lavinová sezóna

Začala zima, na horách stále přibývá sněhu. S rostoucí sněhovou přikrývkou a periodickými výkyvy teplot také ale stoupá nebezpečí pádu lavin. Ty připraví každoročně v našich a slovenských horách o život řadu neobezřetných turistů, lyžařů i horolezců.

Je proto přinejmenším rozumné před každou akcí v zimních horách, ve kterých mohou laviny vzniknout, si předem zjistit stav sněhu a stupeň lavinového nebezpečí. A v případě nutnosti (zvýšeného lavinového nebezpečí) akci přesunout buď do jiné, bezpečnější lokality a nebo na jiný termín, až se sněhová pokrývka ustálí a nebezpečí pádu lavin se sníží na přijatelnou míru …