Průvodce | Karpattreky | Horolezectví | Cykloturistika | Cestování | Lyžování | Příroda | Soutěže | Aktuality | Zajímavosti | Kalendář akcí | Napsat článek | E-shop | Více…
Cookies  Ceník inzerce
Treking.cz Hledat
Poslední aktualizace: 2.8.2021 , svátek má
Treking > Seznamka > Seznamka

Seznamka

Horská seznamka - parťák na hory, seznamka pro turisty, cykloturisty i cestovatele

Seznámení

Hledáte parťáka na hory nebo společné cestování? Horská seznamka je určena všem, kdož hledají partnera na hory i pro život.

Do horské seznamky můžete inzeráty zasílat na email a nebo pomocí formuláře. Bez registrace a zdarma. Zveřejněny budou administrátorem v co nejkratší době.

2.8.2021

Ráda poznám muže se smyslem pro humor, parťáka na kolo …více

Ahoj, co takhle v srpnu na hory, pěšky či kolmo? našla …více

Jsme partička několika mužů a žen středního i staršího …více

Brno - Nechce nekdo v srpnu do Doupovskych hor, Ceske …více

Usměvavá turistka 50 plus hledá partnera do hor.Těším …více

30.7.2021

20.9.-25.9. vysoké Tatry přidá se nějaká slečna/žena …více

Hledá se mladý muž na občasné výlety a třeba víc.Já …více

(Opava a okolí) - Rád bych touto cestou našel nějaké …více

Ahoj, všem fanouškům do lezení! Jsem mladá studentka …více

Hledám kamaráda z Olomouce a okolí ve věku do 45 let …více

Ahoj. Normální chlap, duchem outdoorář 50/173/73 …více

23.7.2021

Hledám parťáka/parťačku z Ostravska na bouldering …více

Parťačka s batohem po horách co hledá parťáka, existo …více

Ahoj,hledám parťáka/parťačku z jižních Čech na VHT …více

Od ca 31.7. ze Strážnice podél moravsko-slovenských …více

Někdo do Vysokých Tater? Vypadl mi parťák, ubytování …více

Ahoj .Senior hledá vhodnou partnerku na přechod Beskyd …více

19.7.2021

Ahoj, ráda bych touto cestou poznala nové lidi, někoho …více

Přerov Olomouc Pro vdanou sympatickou a často samot …více

Ahoj hledám zpřízněnou duši k občasným uletúm pod …více

Liberecký kraj: neposedná turistka (48) hledá turistu …více

18.7.2021

Rád poznám bezva holku do 37 let, která má blízko k …více

VŠ/50/170 hledá inteligentního a pohledného muže …více

Ahoj, rád bych touto cestou poznal pohodovou parťačku …více

najde se pohodová "holka" z Vysočiny do přírody, do …více

Ahoj, jmenuji se Honza, 45/ 175/ 75, hledám parťačku …více

14.7.2021

ZL,UH,HO .. Modrooký, sportovní, veselý single chlap …více

Pekny den, jsem chlap z Prahy, ktery ac na to posta …více

Hodně aktivní holka z Pardubic, čerstvá padesatnice …více

Pekny den, jsem chlap z Prahy, ktery ac na to postavo …více

14.7.2021

Šedesátnice, baba do hor, hledá parťáky na treky …více

Ahoj, ráda bych našla muže, který má rád hory, výlety …více

Ahoj, hledám prima svobodnou holčinu horalku, sporťandu …více

Ahoj, hledám spolucestující na poznávací turistiku do …více

Ahoj, hledám tu prima parťačku na cestování dle dohody …více

10.7.2021

Ozve se mi pohodový turista nebo turistka na sobotní …více

Ahoj, rád bych poznal veselou, štíhlou, fajn parťačku …více

Na koncert MIG 21 ve čtvrtek 15.7. do Třebívlic zve …více

Ahoj, hledám slečnu nejlépe 25-35 let (na věku ale …více

Hledám kluka na výlety, pohodovou turistiku a případně …více

6.7.2021

Žena hledá štíhlého muže klidné pohodové nekonfliktní …více

Ahoj, milá neznámá: pohledný blonďák s modrými oči na …více

Ahooj..jsem z Vysočiny...najde se někde kolem trempka …více

Ahoj, rada bych poznala muze, zenu i partu lidi, se kte …více

Last minute! kdo ještě nemá plány na letní cestování …více

Cestou necestou, ale s rozumem, snídaně v trávě. Přidáš …více

1.7.2021

Padesátiletý kluk hledá kamarádku na kolo i hory …více

Ahoj, nemá někdo v plánu nějakou vícedenní turu v ČR …více

Přidejte se ke dvěma chlapům do Tater! Jestli se chce …více

Dolomity Brenta a Lago di Garda s možností seznámení …více

29.6.2021

Ahoj našla by se tu sportovně založená spolucestovate …více

Ahoj jsem Petra a hledám někoho kdo by chtěl od 19.7. …více

Aktivní seniorka z Brna hledá parťáka na cesty do …více

Ahoj:) termínu od 7.-15.srpna mám dovolenou, ale …více

Hledám pohodovou, usměvavou ženu s kterou můžu na hory …více

Ahoj, ráda poznám parťáka ve zralém věku 60+, se …více

Ahoj, sympatický 45/179 z Brna hledá holku, která …více

28.6.2021

Ahoj,45-tý,obyčejný Zlíňák by rád poznal fajn aktiv …více

Najde se spolehliva Holka na cesty za dobrodruzstvím …více

Zdravím, je to spíš outdoorová prosba :), ale pokud …více

Ahoj, ráda bych poznala fajn parťáka nebo parťačku …více

Ahoj. Hľadám parťáka/parťačku na turistiku, okolie …více

Milovník toulek v přírodě (obzvláště hor), který by …více

13.6.2021

Pardubice a okolí. Našel by se tu pohodový horal …více

Ahoj, je tu nějaký přiměřeně akční muž, věkově do …více

Ahoj, hledám parťačku nejlépe z Prahy na cestování …více

Najde se spřízněná duše na pár dnů do Bosny a Herceg …více

Zdravím, hledám parťáka nebo parťačku na výlety do …více

11.6.2021

Tento víkend 11.-13.6.vyrážím do hor, rakousko nebo …více

Tak jsem si dala moc krátký inzerát ,takže doplňují …více

Beskydy,Jeseníky.Ahoj, hledám akční parťačku z Ostra …více

Ahoj.hledam holku norm.postavy 30plus z Liberce a …více

Najde se sympatická žena na Vysočině? Rád poznám par …více

Žena 50/170/70 z Ol hledá partáka, muže prostě spříz …více

Seznámit se není snadný... copak jste holky všechny …více

6.6.2021

Ahoj, ráda poznám ideálně partacku/partaka na viacze …více

Zůstaly jsme s dcerkou (32 + 2,5) samy a na výpravy …více

Hledám parťáka na hory, kolo, běžky, in-line, kterému …více

Je mi skoro 45 let ,ráda potkám parťáka nejen na hory …více

Léto se nezadržitelně blíží, našla by se tu aktivní …více

Outdoor bazar

Prodáváte přebytečné outdoor vybavení a nebo naopak máte zájem koupit použité turistické vybavení za výhodné …více

Ztráty a nálezy

Ztráty a nálezy jsou službou Trekingu pro všechny zapomnětlivé trekaře, turisty, cykloturisty i horolezce …více

Služby Horská seznamka Outdoor bazar Ztráty a nálezy Archiv článků Spolupracujeme Počasí Satelitní snímky Fotogalerie Turistická mapa Kalendář turistických akcí Treky České hory Slovenské hory Alpy Karpattreky Rumunské hory Ukrajinské Karpaty Asijské hory Severské země Turistika s dětmi Balkánské a evropské hory Ubytování Horské chaty, české hory Slovenské chaty Penziony, hotely Ubytování online Alpské chaty České kempy Slovenské kempy Chorvatské kempy Kempy, Slovinsko Ukrajina, Rumunské hory Výlety Skalní města a skály Naše vrcholy Rozhledny České hrady Slovenské hrady Jeskyně Vodopády Sedla a doliny Členění Slovenska Geomorfologické členění ČR Výlety Přehled našich pohoří Sopky v ČR Karpaty Alpy Ledovcová jezera Památky a zámky Větrné mlýny Čedičové varhany Viklany Bludné (eratické) balvany Ostatní Cestování, cestopisy Horolezectví Cykloturistika Snow Soutěže Příroda, fauna a flóra Vesmír, astronomie E-shop Testujeme Outdoor vybavení, poradna