Poslední aktualizace: 20.11.2023 , svátek má
Treking > Chaty, ubytování > Horská chata Arnika, tip na ubytování v Bílých Karpatech

Horská chata Arnika, tip na ubytování v Bílých Karpatech

Chata Arnika, turistické ubytování na Mikulčině vrchu

9.10.2018 | Otakar Brandos

Horská chata Arnika (765 m) je poměrně velká chata s přilehlým rekreačním areálem, který byl vystavěn v 70. letech minulého století Slováckými strojírnami v Uherském Brodě. Chata Arnika slouží svému účelu i dnes. Od jara 2018 měla nového majitele, který se tomuto trochu opomíjenému koutu snažil opět vdechnout život. Na jaře 2020 došlo k další změně vlastníka chaty.

Horská chata Arnika

Horskou chatu Arnika (asi 765 m n. m.) tvoří dvě hlavní společenské budovy a osm chatek. Hlavní objekt je podsklepený a zděný s dřevěnou nástavbou. Na Arnice funguje příjemná restaurace se 44 místy k sezení, která je obložena dřeva a příjemně vytápěna krbovými kamny. Otevřeno je denně od 10.00 do 21.00, v pátek a sobotu do 22.00. Ochotný majitel nás však vpustil do útrob restaurace, při našem říjnovém přechodu Bílých Karpat, o dobrou půlhodinku dříve.

K chatě Arnika, která se nachází v prostoru Mikulčina vrchu, se dá dojet autem po zpevněné komunikaci. K dispozici je odstavné parkoviště přímo u chaty. Pro děti je tady k dispozici pískoviště, houpačky, trampolína či dětský kolotoč. K dispozici je i počítač s připojením k internetu. Možnost polopenze i plné penze.

Horská chata Arnika, turistická mapa

Detail ubytování …
Žľab Hora Žľab
Bílé Karpaty

Ještěd Bosony Zverovka Zámek Hluboká Vysoké Tatry, ubytování Soumrak Kamenná chata Roháče, ubytování Macocha Helfenburk Hranická propast Hukvaldy Elbrus, Kavkaz Apogeum Chata Borišov Mohelenská hadcová step Bílé Karpaty, ubytování Spacáky Mont Blanc Merkur Rýchorská bouda Šútovský vodopád Cvilín Karlštejn Chata Šerlich Bouda Jelenka Ceres Jarní prázdniny Motýli Matterhorn Hrad Lichnice Drahotuš Neutron Pohorky Cirrus Softshell

2.10.2018 / Petr Erban
Turistika · Putování za Ötzim a výstup na Finailspitze a Similaun - jak se dostat do místa nálezu muže z ledu

Jak známo, Ötzi je 5 300 roků starý chlapík, který byl nalezen, jak leží zamrzlý v ledu ve …

1.10.2018 / Vesmír
Vesmír v jednom ohni: Téměř celá obloha září v čáře vodíku Lyman-alfa z raného vesmíru

Pozorování hlubokého vesmíru pomocí spektrografu MUSE a dalekohledu ESO/VLT odhalila …

1.10.2018 / Ubytování
Kamenná chata na Chopku neboli Kamienka (aktualizace)

Pozor na změnu provozní doby od …

1.10.2018 / Daniel Vlach
Turistika · Kovářova rokle; Broumovské stěny a nejkrásnější turistické trasy

V sobotní dopoledne bylo konečně volno, tak jsme se s dětmi rozhodli, že vyrazíme někam do …

21.9.2018 / Petr Krčmář
Alpinismus · Výstup na Kazbek; pohled z vrcholu jedné z osmi kavkazských pětitisícovek

25.8. v půl páté ráno dosedá letadlo na dráhu v Tbilisi. Bereme nechutně těžké bágly a sune …

17.9.2018 / Otakar Brandos
Testy · Čelovka HL40R: Redakční test (recenze) nabíjecí zoomovací čelovky Fenix HL40R

Čelovka HL40R je další povedený člen z rodiny čelovek firmy Fenix, které se vyznačují vysokým dosvitem …

15.9.2018 / Jana Zichová
Trek · Přechod Hřensko - Sněžka; trek z nejnižšího na nejvyšší místo České republiky (2)

Větší zastávku děláme v městečku Kurort Oybin. Moc pěkně jsme se v tomto lázeňském městečku …

14.9.2018 / Otakar Brandos
Trek · Vrátna dolina v pohoří Malá Fatra (1): Vydařená dvoudenní túra přes Baraniarky, Chleb, Stoh, Velký Rozsutec a Boboty / Fotogalerie k článku

Vrátna dolina zvaná častěji jen Vrátna je největší, nejznámější a bezesporu i nejnavště- vovanější dolinou …

14.9.2018 / Jana Zichová
Trek · Přechod Hřensko - Sněžka; trek z nejnižšího na nejvyšší místo České republiky (1)

Jsou to už dva roky, co jsem vymyslela a následně s dvěma kamarády (Radimem a Radimem) podnikla …