Průvodce | Karpattreky | Horolezectví | Cykloturistika | Cestování | Lyžování | Příroda | Soutěže | Aktuality | Zajímavosti | Kalendář akcí | Napsat článek | E-shop | Více…
Kontakty  Cookies  Ceník inzerce  RSS
Treking.cz Hledat
Poslední aktualizace: 11.10.2019 , svátek má

11.10.2019 / Komerční sdělení
PR · Karpattrek pas, Fatransko-tatranský Karpattrek

Fatransko-tatranský Karpattrek a pas vás zavedou na hřebeny Malé Fatry, Chočských vrchů, Velké Fatry, Starohorských vrchů a Nízkých Tater. Fatransko-tatranský Karpattrek osobně považuji za vůbec nejkrásnější a nejvelkolepější holní …

9.10.2019 / Radomír Hruška
Turistika · Jesenické sopky na pohodu, vyhaslé sopky Bruntálské vrchoviny

Nízký Jeseník

Jako dítě jsem snil o výstupu na čtveřici jesenických sopek. Velkou měrou se k tomu přispěly poutavé hodiny přírodopisu s Panem učitelem Bednářem na základní škole. Nicméně to nakonec dopadlo tak, že se k tomuto výle …

7.10.2019 / Leoš Bařina
Alpinismus · Cotopaxi (5 897 m) - ekvádorská erupce: Výstup na druhou nejvyšší horu Ekvádoru

Cotopaxi

Sedím spolu s kamarádem Lubošem a jeho ženou v zapadlém hostelu v El Chaupi, pod Iliniza Norte. Je pátek 14.6.2019. Snídám jogurt a popíjím kávu od Vasila. Je to týden od neúspěšného pokusu na Chimborazo …

7.10.2019 / Otakar Brandos
Příroda · Globální oteplování (ochlazování) i střídání dne a noci tady byly vždy: I studie NASA ukazují, že Tyranosaurus rex či starověcí Egypťané by si ťukali na čelo nad současnou hysterií

Země

Ano, v létě je u nás tepleji než před nějakými 30 lety. To nikdo nepopírá. Diskutabilní je ovšem příčina takovýchto změn. Klimaalarmisté v tom mají jasno: za vše může člověk a především produkce oxidu …

4.10.2019 / Komerční sdělení
PR · Ukrajinské Karpaty, Zakarpatská Ukrajina a poloniny - turistický a trekový průvodce

V první části průvodce naleznete podrobně zpracovánu oblast bývalé Podkarpatské Rusi, dnešní Zakarpatské oblasti Ukrajiny, do druhé části průvodce jsme zařadili hory v oblasti bývalé Haliče a Bukoviny. Vedle velkého množství praktických informací …

3.10.2019 / Otakar Brandos
Galerie · Vydařený 24. ročník Týdne VHT je již za námi. Byli jsme v Chočských vrších, na Ostrém Roháči, na Babkách… / Fotogalerie

Roháče

24. ročník Týdne VHT proběhl za docela vydařeného počasí. Tatry byly bez sněhu, déšť nám zhatil pouze jednu túru na Velké Fatře. Za slunečného počasí jsme vystoupili na řadu vrcholů a již připravujeme 25. ročník akce …

1.10.2019 / Štěpán Švácha
Trek · Trek z Prahy na Pálavu - výlet přes Vysočinu k jihu Moravy

Úžice

Cestu mezi Prahou a Brnem jsem v životě absolvoval nesčetněkrát, ať už vlakem nebo autem po dálnici. Občas mě napadlo, jaké by to bylo překonat tuto vzdálenost pěšky. Letos na jaře přišlo rozhodnutí to vyzkoušet. Nebyl …

30.9.2019 / Dorek Čermák
Skály · Žižkův kámen a kámen na památku padlým husitským bojovníkům u rybníka Bor: Skály, skalky a kameny Českomoravské vrchoviny (9)

Žižkův kámen

Žižkův kámen ani kámen na památku padlým husitským bojovníkům nejsou žádnými dominantami krajiny, přesto z pohledu historie dominantami jsou. Najdeme je v Javořické vrchovině přímo na červené značce, která …

28.9.2019 / Komerční sdělení
PR · Centrální a Západní Kavkaz, trekový a horolezecký průvodce

Nejobsáhlejší turistický a horolezecký průvodce Západního a Centrálního Kavkazu v historii českého knižního trhu. Na 320 stranách naleznete popisy těch nejatraktivnějších turistických, trekových a horolezeckých túr Západního …

19.9.2019 / Bohumír Bouška
Rozhledny · Rozhledna Špulka na vrchu Březáku, tip na výlet v Benešovské pahorkatině

Špulka

Vrch Březák (533 m n. m.) se nachází v SV části Benešovské pahorkatiny. Nejbližší známější místo je městys Divišov, východně od jmenovaného vršku. Samotná pahorkatina má přes 2 400 km2. Je protažená ve směru JZ …

16.9.2019 / Otakar Brandos
Trek · Trek přes Zámecký vrch, Rolandův kámen a Karlovu Studánku z a do Andělské Hory: Pohodová víkendovka na pomezí Zlatohorské vrchoviny a Hrubého Jeseníku / Fotogalerie k článku

U Andělské Hory

Túru na pomezí Zlatohorské vrchoviny a Hrubého Jeseníku jsme naplánovali úplnou náhodou. To když díky jedné prázdninové dopravní zácpě jsme tak nějak mimochodem zabrousili do oblasti Suché Rudné nedaleko …

13.9.2019 / Otakar Brandos
Trek · Kráľova hoľa, Andrejcová a Budnárka aneb týden na Horehroní a Spiši s batohem (4) / Fotogalerie k článku

Tatry

Ráno byl plán jasný: vstanout velice brzy, dojít na Velkou louku na Muránské planině omrknout kolonii svišťů a včas se vrátit k zastávce Červená Skala, kde jsem měl domluvený sraz s Mirem, největším …

Starší články na Trekingu

První čtvrť
1. čtvrť

11.10.2019 / Ubytování
Štefánička Štefánikova chata (Štefánička), cena ubytování a kontakty, recenze chaty a provozní doba (aktualizace)

7.10.2019 / Ubytování
Hanesová Přístřešek Hanesová, další z tipů na bivak ve Slovenském ráji

20.9.2019 / Ubytování
Driny Horská útulňa Drina, zbierka na rekonštrukciu útulne v pohorí Čergov

5.9.2019 / Ubytování
Stará Huť Horský dům Stará Huť, levné ubytování v Peci pod Sněžkou v Krkonoších

4.9.2019 / Ubytování
Občasný prameň Přístřešek u Občasného pramene, polointeligentní bivak pod Havraní skálou ve Slovenském ráji

20.8.2019 / Ubytování
Budnárka Budnárka, útulna. Málo známý bivak kousek od hřebene Nízkých Tater

Túry a výlety podle pohoří

Poslední diskusní příspěvky

Globální oteplování (ochlazování) i střídání dne a
 08.10.2019 2 příspěvky
Globální teplota a koncentrace CO2 v geologických
 03.10.2019 7 příspěvků
Trek z Prahy na Pálavu
 01.10.2019 1 příspěvek
Sopky Indonésie, blíže k bohům
Hola hola, Morava volá: najde se tu někde šikovný
 29.09.2019 1 příspěvek
Útulňa Andrejcová v Nízkých Tatrách (útulňa)
 25.09.2019 8 příspěvků
 14.08.2019 18 příspěvků
Sociální sítě

11.10.2019 / Aktualita
Hiking Skotsko. Příroda je dosud ve Skotsku, hlavně v jeho horách a na severu, panenská a zachovalá. Cestovatelské kino

10.10.2019 / Kalendář akcí
Zimní táboření, kalendář zimních táboření v ČR a na Slovensku 2019/2020

10.10.2019 / Aktualita
Černobyl Pro ty, co zajímá historie, katastrofy, adrenalin i objevování. Cestovatelské kino se vydá do Černobylu

8.10.2019 / Vesmír
Hubble poprvé našel vodní páru na exoplanetě v obyvatelné zóně, vodní pára na exoplanetě 8× větší než Země

7.10.2019 / Vesmír
Hubble zkoumá vznik a vývoj hvězdokup ve Velkém Magellanově mračnu, nové poznatky o vývoji kulových hvězdokup

5.10.2019 / Příroda
Naše příroda Do podzimních barev s Naší přírodou 5/2019, nové číslo časopisu o přírodě

4.10.2019 / Vesmír
Kosmický preclík: Mladá dvojhvězda se vyvíjí ve spletité síti oblaků plynu a prachu

4.10.2019 / Aktuality
Výstava Kuchyňky a pokojíčky aneb jak bydlely panenky, Středočeské muzeum v Roztokách u Prahy

30.9.2019 / Vesmír
Záhadný rádiový záblesk prošel poklidným halem galaxie, tisková zpráva (vědecká)

18.9.2019 / Aktualita
ČEZ Riverside Boulder Contest - 3. kolo Rock Point Českého poháru v boulderingu ovládli zkušený Stráník a mladičká Bulenová

18.9.2019 / Vesmír
Galaxie Nový snímek Velkého Magellanova oblaku z dalekohledu VISTA, přehlídkové pozorování LMC

11.9.2019 / Aktualita
Lidé na Bali jsou přátelští a toho si turisté velmi váží, cestovatelské kino

4.9.2019 / Aktualita
Zastávka v Krkonoších změnila svou podobu. Poslední bodovaná zastávka letošního 9. ročníku seriálu Rock Point - Horská výzva

Další absolvent Beskydského Karpattreku - a v rekordním čase neuvěřitelných 65 hodin

13.8.2019 / Aktualita
Týden vysokohorské turistiky 2019, stále máme volná místa na 24. ročník akce

13.8.2019 / Příroda
Nosorožík Nosorožík kapucínek - brouci ČR. Jeden z největších a nejkrásnějších brouků střední Evropy

13.8.2019 / Aktualita
Púchovský okruh za zdravím, Memoriál MUDr. Vadoviča, 44. ročník pochodu

12.8.2019 / Vesmír
Anatomie kosmického racka. Přehlídkový dalekohled ESO/VST zachytil detaily mlhoviny Sharpless 2-296

Nový portrét Jupitera z Hubbleovy přehlídky, fotografie bouřlivé Jupiterovy atmosféry s Velkou rudou skvrnou

11.8.2019 / Aktualita
Další úspěšný absolvent Beskydského Karpattreku, projekt dálkových treků v Karpatech pokračuje

Horská výzva Klimša s Chlupáčem stanovili rekord Jeseníků, Rock Point - Horská výzva 2019 v Jeseníkách

1.8.2019 / Příroda
Jetelovka hnědá, drobný motýl z čeledi Erebidae. Zajímavě zbarvená můra

Pěnodějka červená jako typický představitel křísů v ČR, hmyz s nápadným výstražným zbarvením

31.7.2019 / Příroda
Kovolesklec gama zvaný také můra gama, středně velký motýl z čeledi můrovití (Noctuidae)

Píďalka kopřivová zvaná rovněž zubočárník kopřivový, drobný motýl z čeledi píďalkovití (Geometridae)

Beskydy | Bílé Karpaty | Brdy | Broumovská vrchovina | Česká Kanada | České středohoří | České Švýcarsko | Český les | Český ráj | Doupovské hory | Drahanská vrchovina | Hanušovická vrchovina | Hornosvratecká vrchovina | Hostýnské vrchy | Chřiby | Javorníky | Jeseníky | Jevišovická pahorkatina | Jizerské hory | Králický Sněžník | Krkonoše | Krušné hory | Křivoklátská vrchovina | Litenčická pahorkatina | Lužické hory | Nízký Jeseník | Novohradské hory | Orlické hory | Pálava | Podyjí | Rakovnická pahorkatina | Ralsko | Rychlebské hory | Slavkovský les | Svitavská pahorkatina | Šluknovská pahorkatina | Šumava | Švihovská vrchovina | Vizovická vrchovina | Vlašimská pahorkatina | Vsetínské vrchy | Východolabská tabule | Zábřežská vrchovina | Zlatohorská vrchovina | Ždánický les | Železné hory | Žulovská pahorkatina | Branisko | Bukovské vrchy | Burda | Cerová vrchovina | Čergov | Čierna hora | Chočské vrchy | Kremnické vrchy | Krupinská planina | Kysucké Beskydy | Laborecká vrchovina | Levočské vrchy | Ľubovnianska vrchovina | Malá Fatra | Malé Karpaty | Muránska planina | Nízké Tatry | Ondavská vrchovina | Oravská Magura | Oravské Beskydy | Pieniny | Podunajská pahorkatina | Pohronský Inovec | Polana | Považský Inovec | Revúcka vrchovina | Roháče | Slanské vrchy | Slovenský kras | Slovenský ráj | Spišská Magura | Stolické vrchy | Strážovské vrchy | Súlovské skály | Šarišská vrchovina | Štiavnické vrchy | Tribeč | Velká Fatra | Veporské vrchy | Vihorlat | Volovské vrchy | Vtáčnik | Vysoké Tatry | Záhorie | Zemplínské vrchy
Home Page | Časopis | Průvodce | Ceník inzerce | Soutěže | Seznamka | Kalendář akcí | Outdoor testy | Horské chaty | Fotogalerie | Archiv
Treky, turistika | Horolezectví | Cykloturistika | Cestování | Vesmír, astronomie | Turistická mapa online | Spolupracujeme