Průvodce | Karpattreky | Horolezectví | Cykloturistika | Cestování | Lyžování | Příroda | Soutěže | Archiv | Kalendář akcí | Napsat článek
Treking.cz Hledat
Poslední aktualizace: 18.9.2018 , svátek má
Bude vás zajímat
Inzerát byl vložen dne 18.9.2018

Dámské trekové goratexové pohory zn. Lowa. Barva anthracite /turquoise. Velikost 7.5 UK. Prodej z důvodu nevhodně zakoupené velikosti obuvi, uvádím stav nové, protože boty byly pouze vyzkoušeny na krátkou vzdálenost a po chvíli bylo zjištěno, že jsou malé. Po domluvě možné vyzkoušet v okolí Liberce/Jablonce nad Nisou. Boty jsou v záruce, zakoupeny v červenci 2017.Doklad k dispozici. Cena: 3.499 Kč. Tel. 721 225 349 XJ.Vebrova@seznam.cz

Při odepisování na inzerát je nutno odstranit z adresy písmeno X (!), které přidáváme uměle jako ochranu proti spamu (platí tedy pouze adresa za X).

Horská seznamka outdoorový bazar - prodám, koupím ztráty a nálezy

Outdoor bazar

Prodáváte přebytečné outdoor vybavení a nebo naopak máte zájem koupit použité turistické vybavení za výhodné ceny? Právě vám je určen outdoorový bazar portálu Treking.cz. Nové inzeráty můžete posílat na náš email redakce@treking.cz nebo s pomocí následujícího FORM …více

Ztráty a nálezy

Ztráty a nálezy jsou službou Trekingu pro všechny zapomnětlivé trekaře, turisty, cykloturisty i horolezce. A samozřejmě také pro všechny poctivé nálezce. Asi velká část z nás trekařů, turistů - prostě všech, kdož máme rádi hory, někdy v horách něco zapomněla a nebo ztratila …více

Praděd Co je to blesk Zverovka Zámek Hluboká Krkonoše, ubytování Soumrak Kamenná chata Roháče, ubytování Macocha Sovinec Hranická propast Hukvaldy Elbrus, Kavkaz Polární záře Chata Borišov Porubský bludný balvan Jeseníky, ubytování Spacáky Gran Paradiso Pluto Borový vodopád Vosecká bouda Helfštýn Cvilín Chata Šerlich Bouda Jelenka Ceres Babí léto Motýli Matterhorn Konopiště Drahotuš Proton Bouřky Cirrus Turistické batohy
Hory Corno Grande neboli Velký roh, túra na nejvyšší horu v…

Hora Corno Grande (2 912 m, v některých mapách 2 914 m) je nejvyšší horou celých Apenin. Corno…

Hory Góry Bialskie: Neznámé sudetské pohoří v sedle kola

Jezdit na dovolenou na přelomu května a června je skvělé. Počasí přiměřené, v horách ani živáčka…

Hory Starohorské vrchy křížem krážem, dvoudenní túra po…

Starohorské vrchy jako soused mnohem známější Velké Fatry resp. Nízkých Tater stojí tak trochu…

Hory Na Elbrus přes Pik Terskol, výstup na nejvyšší horu…

"Ne! Nechci si to ulehčovat, ani náhodou! Do lanovky mě nikdo nedostane, takový kopec by mě ani…

Home Page | Časopis | Průvodce | Ceník inzerce | Soutěže | Seznamka | Kalendář akcí | Outdoor testy | Horské chaty | Fotogalerie | Archiv
Treky, turistika | Horolezectví | Cykloturistika | Cestování | Vesmír, astronomie | Turistická mapa online | Spolupracujeme