Poslední aktualizace: 15.1.2015 , svátek má

Předplatné časopisu Treking

Máte zájem zajistit si předplatné časopisu T R E K I N G od roku nejbližšího čísla? Není nic jednoduššího. Stačí zaslat objednávku nebo rovnou platbu některým z níže uvedených způsobů. Předplatné pro čtyři čísla činí 280 Kč.

Treking

Ročně plánujeme vydat (nepravidelně) pouze 1 - 2 čísla Trekingu s minimálním rozsahem 64 stran. Stávající předplatitelé mají uhrazeno předplatné (převod za zbývající předplacená čísla časopisu, která budou vycházet v následujícím období). Pokud byste ale chtěli nevyčerpané předplatné Trekingu vrátit, postupujte podle pokynů na uvedené stránce.

Způsoby úhrady předplatného časopisu Treking

• Objednávky z našeho eshopu: Při objednávkách z našeho eshopu můžete předplatné hradit bezhotovostním převodem bezprostředně po potvrzení objednávky na účet 1760050339/0800 a nebo složenkou (kterou pro jistotu přikládáme VŽDY k zásilce). Při převodu z účtu použijte prosím variabilní symbol, který je totožný s číslem objednávky realizované prostřednictvím našeho e-shopu, který vám přijde po automatické registraci vaší objednávky.
  • Přímé úhrady složnkou a nebo převodem. Budete-li si chtít zajistit předplatné přímo, je nutné zaslat na adresu redakce buď kopii příkazu k úhradě pro dohledání platby na výpisu z účtu a nebo e-mailem zúčtovací data vaší platby, tedy číslo účtu, vámi zvolený variabilní symbol a také vaše jméno a adresu. Číslo účtu, na který je potřeba platbu poukázat je 1760050339/0800.
  • Telefonicky a nebo e-mailem. Budete-li se chtít vyhnout zdržování se zasíláním kopie příkazu k úhradě, můžete svou objednávku realizovat prostřednictvím telefonu 607 213 773, emailu balaj@treking.cz a nebo prostřednictvím našeho formuláře. Po nahlášení jména a adresy, vám bude redakcí Trekingu přidělen prozatimní (jen pro tuto jednorázovou jedinou platbu) variabilní symbol, který je nutné při platbě vyplnit! Pokud do předmětu zprávy nebude vepsán požadavek na bankovní převod, a ani neuvedete zvolený VS, bude vám poštou zaslána naše originální složenka.
  • Složenkou typu C: Tyto složenky jsou k dostání na každé pobočce České pošty. Složenku stačí čitelně (!) vyplnit a uhradit 280 Kč na adresu redakce časopisu:

Redakce Treking, Nádražní 166, 702 00 Ostrava 1

a do kolonky "Zpráva pro příjemce" napsat Treking předplatné.
  • Pomocí SMS zprávy: Objednávky předplatného lze rovněž realizovat formou SMS zprávy na čísle 607 213 773 ve tvaru "predplatne, jmeno a prijmeni, ulice, psc, mesto". Na jejím základě vám bude zaslána složenka.
  • Na fakturu: Předplatné lze zajistit kterýmkoliv výše uvedeným způsobem, jen je nutno uvést fakturační adresu, IČO a DIČ.
  • V hotovosti: Předplatné lze hradit samozřejmě i v hotovosti na adrese redakce a nebo redakci na kterékoliv pořádané akci či na veletrzích, na kterých redakce vystavuje.

Předplatné Trekingu jako dárek

+ Předplatné časopisu TREKING jako dárek

Darovací list Ročně vycházejí 1 - 2 čísla po á - 70,- Kč. V případě jakýchkoliv nejasností nás kontaktujte na e-mailu redakce@treking.cz nebo telefonech 595 136 473 nebo 607 213 773.

Sněžka Slovenský ráj Roháče, ubytování Barborka Jeseníky, ubytování Kvarky Téryho chata Říp Praděd Propast Macocha Králický Sněžník Čičmany Lysá hora Měsíc Mars Černé jezero Tribeč Pieniny Sluneční soustava Helfštýn Lomnický štít Štrbské pleso Chopok