Počasí Počasí Satelitní snímky počasí Satelit Webkamery Kamery Kontakty Kontakty Eshop Eshop
Poslední aktualizace: 2.12.2016 , , svátek má
Treking > Chaty, ubytování > Turistické chaty na Slovensku

Turistické chaty na Slovensku

Levné ubytování, levné ubytování na Slovensku - horské boudy, salaše, turistické útulny a tipy, kde se levně ubytovat

» chci přidat chatu, boudu nebo útulnu na web

Hledání podle pohoří

Plánování trasy

Díky naší stále doplňované databázi si můžete naplánovat trasu od chaty k chatě či od turistické útulny k dalšímu bivaku, zjistit kontakty i ceny na vybraných horských chatách. V přehledu uvádíme ale i boudy, útulnu či přístřešky, kde lze přespat zdarma.

Slovensko nabízí krásné a vysoké hory. Jedním ze základních prvků turistické infrastruktury na Slovensku jsou horské chaty. Náš neustále doplňovaný a aktualizovaný přehled horských chat vám usnadní plánování cest na hory na Slovensku, turistiku a treky ve slovenských horách.

Andrejcová - sedlo Burda…

Útulna Andrejcová Chata AVC Přístřešek na Babí hoře Přístřešek pod Babí horou Bouda pod Babkami Bačkárka Baske, chata Chata Baška Belanská salaš Bilíkova chata Björnson Penzion Boca Bocianske sedlo Chata pod Borišovom Salaš pod Borišovom Penzion Borovec Salaš Brankov Přístřešek pod hradem Brekov Koliba Brenkus Salaš pod vrcholem Brts Bumbálka, horský hotel Burda Salaš v Bystré dolině

Cabanka - Chata na Grúni…

Cabanka, útulna Chata Čergov Chata pod Čertovicou Červená jama Útulna na Červenci Přístřešek pod hradem Čičava Koliba pod Čiernym kameňom Přístřešek na Čiernom vrchu Útulna pod Čierťažou Seník Seník Dubovské louky Dubovské louky II Dudová Pneuservis Dvorníky Chata pod Ďumbierom Útulna Ďurková Chata Erika Gaderská dolina, přístřešek Geravy Gilianka Chata na Grúni

Hala Czarna - Chata Jezersko…

Hala Czarna Bouda Halušková jama, Muránska planina Útulna v Hiadeľském sedle Holica Holubyho chata Homôlka Chata Horec Chata Horec Útulna Horná lúka Bouda na Hrachovisku Hostinec Hričov Chata pod Hrbom Chata pod Chlebom Gazdovský dvor Chlipavica Hotel Choč Schronisko na Polanie Chocholowskiej Chyz u Bacy Chata pod Inovcom Ivonis, ubytování Izba, turistická útulna Chatová osada Izra Chata Jakubiná Bouda v Jaloveckém sedle Útulna v Jamnícke dolině Chata Jarabatá Útulna Javorinka Bouda v sedle Javorinka, Stolické vrchy Bacówka Jaworzec Jezersko

Kamenná chata - Chata Lux…

Kalinovské sedlo Kamenité Kamenná chata Kamenné more Kaťa Horský hotel Kľak Koliba pod Klinom Koliba pod Klinovatým Chata pod Kľačianskou Magurou Kloptaň Kmínek Schronisko na Hali Kondratowej Salaš Košariska Chata Kožiar Kráľova hoľa Kráľova studňa, útulna Kráľova studňa, horský hotel Bouda pod Krásným kopcom, Velká Fatra Chata na Krátkej Schronisko na Krawcowym Wierchu Útulna Kriváň Krowiarki Krysowa Kšinianska poľana Chata Kubínská hole Seník Přístřešek u Kvačianské doliny, Chočské vrchy Kysuca Salaš Kýšky Laborecký priesmyk Chata Lajoška Chata pod Lampášom Limba Liptovo Chaloupka Liptovská Teplá Bouda Lupkovský priesmyk Chata Lux

Chata Magurka - Nižná Kľaková…

Chata Magurka Bouda pod Magurkou Májekova chata Bacówka pod Mala Rawka Kazatelna Chata pod Malým Rozsutcom Bouda nad sedlem Malý Šturec Přístřěšky na Marhátu Schronisko Markowe Szczawiny Chata Martinské hole Bouda pod Malou Babí horou Srub na Modralovej (Mędralowa), Oravské Beskydy Chata Morske oko Chata pod Magurou Salaš pod Meštrovou Bouda na Minčolu Schronisko na Hali Miziowej Přístřešek na Močidle Schronisko na Kalatówkach Schronisko Morskie Oko Murowaniec Chata pod Náružím Salaš Na Kráme Necpalská salaš Útulna Nižná Kľaková

Obrubovanec - Chata pod Rysmi…

Salaš Obrubovanec Koliba na Ohništi Útulna pod Ohništěm Omšenská baba Chata Opalisko Chata Oravice Orlica Schronisko Ornak Bouda pod Ostrým vrchem Drevenica Soblahov Boudy na Panské holi Bouda pod Panskou holí Přístřešek Paseky Schronisko v Dolinie Pieciu Stawów Polskich Chata Piecky Chata Pieniny Chata Pilsko Chata Plesnivec Salaš pod Ploskou Chata pod Končitou Bouda pod Košariskami Pod Skalanka Pod Vápčom Horský hotel Poľana Poľana Chata Poniklec Salaš Potôčky Horský hotel Popradské pleso Přístřešek v sedle Priehyba Hotel Primula Srub v sedle Príslop Schronisko na Przegibku Psotkova chata Puchatka Pusté pole, horský hotel Rainerova útulňa (chata) Útulna Ramža Salaš Randavica Chata Relax Repy Přístřešek po Riabou skalou Roháčske sedlo Přístřešek na Rokoši Ruské sedlo Bacówka na Rycerzowej Bouda pod Rúbaným vrchem Chata pod Rysy

Samostrel - Šútovská Fatranka…

Přístřešek v sedle Samostrel Santa-fe Turistický přístřešek v Sedle Ploskej Sestričky Severák, chatka Přístřešek pod Sitnem Přístřešek Skalky Skorušina, turistický přístřešek Chata Slaná voda Slanské sedlo Smrekovica Salaš Smrekovica, Velká Fatra Koliba Smolenice Chata pod Soliskom Přístřešek nad Starinou Chata pod Suchým Koliba pod Suchým Salaš pod Suchým Hrádkom Myslivecký posed pod Skalkami, Malá Fatra Chata Súľov Stará koniareň Salaš pod Šiprúněm Bouda pod Šiprúněm Chata M. R. Štefánika Chata Šport Útulna pod Štrosy Přístřešek Šťaviny Šútovská Fatranka

Tatran - Wielka Racza…

Horská chata Tatran, Branisko Téryho chata Seník Chata Trangoška Trohánka Trzy Korony Uhrovec Chata U Macka Srub Pod Úplazíkom Přístřešek pod Vápečem Chata Varta Bouda pod Vartašem Bouda na Vasiľovské holi Bouda Veľká Prostredná Bouda pod Velkým Cigánem Chata Veľký Inovec Bivak pod Velkým Javorníkem Přístřešek pod Vihorlatem Vlkolínské louky, přístřešek Chata Vodopád Chata Volovec Chata Voľa Myslivecký posed pod vrchem Vrania skala Chata Vrátna Chata vo Vyhnanej Vyšný tajch Wielka Racza

Zadný Japeň - Žobrák…

Zadný Japeň Zákľuky Zamkovského chata Chata Zámok Myslivecký posed pod vrchem Závozy Zbojnícka chata Zbojská Chata pri Zelenom plese Bouda na Zlaté Studni Chata Zobor Zochova chata Zverovka Ždirské sedlo, salaš Chata Žiar Žiarska chata Přístřešek Žimerová, Velký Choč Útulna Žľab Žliabky Žobrák

Zaniklé chaty

Chtěli byste sem zařadit i vaši chatu či penzion? Znáte dobrý bivak?

Máte zájem o zařazení vašeho objektu do naší databáze? Pak není nic jednoduššího. Přímo na náš mail redakce@treking.cz můžete zaslat základní informace o vašem ubytovacím objektu a fotografii (celkový pohled) v rozlišení Chata M. R. Štefánika alespoň 1 000 px. Jak by měl text vypadat zjistíte u kteréhokoliv již zpracovaného ubytovacího zařízení. Nezbytností je uvedení všech kontaktů (adresa, telefony, email, web) i ceny ubytování.

Váš objekt bude do naší databáze přidán v co nejkratší době. Obvykle ještě ve stejný den a nebo den příští. Pokud nebudeme pracovně mimo redakci. Uvítáme, když na oplátku zveřejníte odkaz na náš web na svých stránkách. To ovšem není podmínkou. Uvítáme i případné vyvěšení plakátu Trekingu v daném ubytovacím zařízení a nebo poskytnutí časopisu Treking hostům na recepci či v "čítárně". Časopisy poskytujeme zdarma.

Znáte dobrou útulnu, bivak či boudu vhodnou k přespání, která na těchto stránkách dosud chybí? A měli byste chuť se o tento tip podělit i s ostatními? Pak stačí napsat krátký textík o tomto objektu, poslat fotografii a my se o zveřejnění postaráme v řádech hodin. Pokud si netroufáte psát, budeme rádi i za tip či foto, které se budeme snažit doplnit vlastními silami.

Kempy Kempy a chatové osady na Slovensku, kontakty, ceny, provoz

Kempy Kempy a chatové osady v České republice

Kempy Kempy v ČR a na Slovensku aktuálně

Hotely Hotely, penziony, ostatní ubytování na horách

Penziony Ubytování on-line, objednat nebo rezervovat ubytování

Kempy Kempy v Chorvatsku

Oblasti: Beskydy | Bílé Karpaty | Brdy | Broumovská vrchovina | Česká Kanada | České středohoří | České Švýcarsko | Český les | Český ráj | Doupovské hory | Drahanská vrchovina | Hanušovická vrchovina | Hornosvratecká vrchovina | Hostýnské vrchy | Chřiby | Javorníky | Jeseníky | Jevišovická pahorkatina | Jizerské hory | Králický Sněžník | Krkonoše | Krušné hory | Křivoklátská vrchovina | Litenčická pahorkatina | Lužické hory | Nízký Jeseník | Novohradské hory | Orlické hory | Pálava | Podyjí | Rakovnická pahorkatina | Ralsko | Rychlebské hory | Slavkovský les | Svitavská pahorkatina | Šluknovská pahorkatina | Šumava | Švihovská vrchovina | Vizovická vrchovina | Vlašimská pahorkatina | Vsetínské vrchy | Východolabská tabule | Zábřežská vrchovina | Zlatohorská vrchovina | Ždánický les | Železné hory | Žulovská pahorkatina | Branisko | Bukovské vrchy | Burda | Cerová vrchovina | Čergov | Čierna hora | Chočské vrchy | Kremnické vrchy | Krupinská planina | Kysucké Beskydy | Laborecká vrchovina | Levočské vrchy | Ľubovnianska vrchovina | Malá Fatra | Malé Karpaty | Muránska planina | Nízké Tatry | Ondavská vrchovina | Oravská Magura | Oravské Beskydy | Pieniny | Podunajská pahorkatina | Pohronský Inovec | Polana | Považský Inovec | Revúcka vrchovina | Roháče | Slanské vrchy | Slovenský kras | Slovenský ráj | Spišská Magura | Stolické vrchy | Strážovské vrchy | Súlovské skály | Šarišská vrchovina | Štiavnické vrchy | Tribeč | Velká Fatra | Veporské vrchy | Vihorlat | Volovské vrchy | Vtáčnik | Vysoké Tatry | Záhorie | Zemplínské vrchy
Home Page | Časopis | Průvodce | Ceník inzerce | Soutěže | Seznamka | Kalendář akcí | Outdoor testy | Horské chaty | Fotogalerie | Archiv
Treky, turistika | Horolezectví | Cykloturistika | Cestování | Vesmír, astronomie | Turistická mapa online | Spolupracujeme