Počasí Počasí Satelitní snímky počasí Satelit Webkamery Kamery Kontakty Kontakty Eshop Eshop
Poslední aktualizace: 10.1.2016 , , svátek má
Treking > Časopis Treking > Harmonogram expedic časopisu (ročenky)

Harmonogram expedic časopisu (ročenky)

Harmonogram expedic nejbližších čísel

Nové číslo Trekingu
Číslo časopisu Datum expedice časopisu
1/2016 léto 2016
1/2017 jaro / léto 2017

Informace pro předplatitele časopisu Treking

10.1.2016 | Otakar Brandos

Přestože jsme se v minulém roce snažili o reinkarnaci tištěného Trekingu a měli opravdu dobrou vůli jej vydat, neutěšená ekonomická situace a špatná situace na inzertním trhu printové reklamy naše snahy zhatily a v roce 2015 Treking bohužel nevyšel.

Treking

Výše jsou uvedeny orientační termíny, ve kterých plánujeme vydat během roku jedno až dvě čísla časopisu (ročenky). Vyjednáváme s inzerenty, resp. mediální agenturou, bez jejichž pomoci časopis vydat opravdu nelze, to by v dnešních podmínkách českého "trhu" byla vydavatelská sebevražda.

V současné ekonomické situaci pravidelné vydávání časopisu opravdu garantovat nedokážeme, časopis budeme vydávat jen jako ročenku trekingu - jednou až dvakrát do roka. Podle finančních možností. Proto vám všem, kdož nechcete na další číslo již čekat, začneme postupně vracet přeplatek za nerealizované předplatné. Stačí kontaktovat pana Balaje (jenž má na starosti předplatné a distribuci) prostřednictvím emailu balaj@treking.cz, na který, prosím, sdělte číslo účtu, na nějž chcete předplatné vrátit.

Pravidelné vydávání časopisu jsme již definitivně ukončili, na to nejsou v ČR podmínky. Předplatitelům, kteří budou chtít předplatné zrušit, zbývající částku vrátíme. Ostatní prosíme o (asi již nezměrnou) trpělivost.

Děkujeme všem dlouholetým předplatitelům, kteří se ptali na to, jak a kdy mají hradit nové předplatné. Přesto, že jsme jim nedodali chybějící tři čísla. Ale opravdu nic nehraďte. Děkujeme za zájem, podporu i nezměrnou trpělivost. Ne vy nám, ale naopak my vám dlužíme za nedodaná čísla Trekingu.

Avšak ani v případě reklamní nepřízně nad Trekingem nezlomíme hůl. Časopis jednou stejně vyjde, třeba i bez reklam. V okamžiku, kdy budeme moci uvolnit finanční prostředky z jiných aktivit. Což bohužel v současné situaci možné není.

+ Vysoké Tatry, nejvyšší karpatské pohoří; ubytování a horské chaty ve Vysokých Tatrách
+ Výstup na Predné Solisko (2 093 m), Vysoké Tatry
+ Cez Baranie sedlo, Vysoké Tatry
+ Gerlach s vodcom, Vysoké Tatry
+ Vysoké Tatry - Východná Vysoká (2 429 m)
+ Podzimní toulky po Vysokých Tatrách, soutěžní článek č. 8, Treking s Tilakem 2008
+ Mlynická a Furkotská dolina přes Bystré sedlo
+ Tatranské doliny, Vysoké Tatry
+ Vysoké a Belianské Tatry, Polské Tatry; Nakladatelství SKY 2008
+ Vysoké Tatry, ubytování a horské chaty ve Vysokých Tatrách
+ Opomíjený Furkotský štít? Vysoké Tatry
+ Výstup na Slavkovský štít, Vysoké Tatry
+ Výstup na Kôprovský štít, Vysoké Tatry
+ Slavkovský štít odměňuje širokým výhledem
+ Výstup na Kriváň (2 494 m), Vysoké Tatry
+ Výstup na Predné Solisko (2 093 m), Vysoké Tatry
+ Výstup na Rysy (2 499 m), Vysoké Tatry
+ Monkovou dolinou z vápencového světa do žulového
+ Vysoké Tatry - Kriváň (2 494 m)
Slovenský ráj Zverovka Sněžka Krkonoše, ubytování Soumrak Karlštejn Kamenná chata Beskydy, ubytování Ještěd Hranická propast Podzimní hvězdná obloha Zámek Hluboká Elbrus, Kavkaz Kráľova studňa Loket Porubský bludný balvan Jeseníky, ubytování Spacáky Gran Paradiso

Poslední diskusní příspěvky

Rozhledna na Chocholíku, Drnovice
 18.08.2017 3 příspěvky
Vrabec polní (Passer montanus)
 15.08.2017 1 příspěvek
 13.08.2017 23 příspěvků
Na kole podél Dunaje do rumunského Banátu
 12.08.2017 4 příspěvky
Kudlanka nábožná (Mantis religiosa)
 11.08.2017 9 příspěvků
 29.07.2017 1 příspěvek
Chata Lajoška na Predné holici
 28.07.2017 25 příspěvků
Je kosmická strava MANA vhodná pro trekaře?
 28.07.2017 1 příspěvek
Výstup na Gößeck, VHT v Ennstálských Alpách
 27.07.2017 1 příspěvek
Ausangate trek v Peru
 26.07.2017 1 příspěvek
Kilimandžáro, trek na nejvyšší horu Afriky
 26.07.2017 3 příspěvky
Jeskyně Baradla (Baradla-barlang)
 26.07.2017 2 příspěvky
Chata pod Bukovcem, Jizerka
 25.07.2017 14 příspěvků
Chata Jeskyňka, Javoříčko
 24.07.2017 13 příspěvků
Oblasti: Beskydy | Bílé Karpaty | Brdy | Broumovská vrchovina | Česká Kanada | České středohoří | České Švýcarsko | Český les | Český ráj | Doupovské hory | Drahanská vrchovina | Hanušovická vrchovina | Hornosvratecká vrchovina | Hostýnské vrchy | Chřiby | Javorníky | Jeseníky | Jevišovická pahorkatina | Jizerské hory | Králický Sněžník | Krkonoše | Krušné hory | Křivoklátská vrchovina | Litenčická pahorkatina | Lužické hory | Nízký Jeseník | Novohradské hory | Orlické hory | Pálava | Podyjí | Rakovnická pahorkatina | Ralsko | Rychlebské hory | Slavkovský les | Svitavská pahorkatina | Šluknovská pahorkatina | Šumava | Švihovská vrchovina | Vizovická vrchovina | Vlašimská pahorkatina | Vsetínské vrchy | Východolabská tabule | Zábřežská vrchovina | Zlatohorská vrchovina | Ždánický les | Železné hory | Žulovská pahorkatina | Branisko | Bukovské vrchy | Burda | Cerová vrchovina | Čergov | Čierna hora | Chočské vrchy | Kremnické vrchy | Krupinská planina | Kysucké Beskydy | Laborecká vrchovina | Levočské vrchy | Ľubovnianska vrchovina | Malá Fatra | Malé Karpaty | Muránska planina | Nízké Tatry | Ondavská vrchovina | Oravská Magura | Oravské Beskydy | Pieniny | Podunajská pahorkatina | Pohronský Inovec | Polana | Považský Inovec | Revúcka vrchovina | Roháče | Slanské vrchy | Slovenský kras | Slovenský ráj | Spišská Magura | Stolické vrchy | Strážovské vrchy | Súlovské skály | Šarišská vrchovina | Štiavnické vrchy | Tribeč | Velká Fatra | Veporské vrchy | Vihorlat | Volovské vrchy | Vtáčnik | Vysoké Tatry | Záhorie | Zemplínské vrchy
Home Page | Časopis | Průvodce | Ceník inzerce | Soutěže | Seznamka | Kalendář akcí | Outdoor testy | Horské chaty | Fotogalerie | Archiv
Treky, turistika | Horolezectví | Cykloturistika | Cestování | Vesmír, astronomie | Turistická mapa online | Spolupracujeme