Počasí Počasí Satelitní snímky počasí Satelit Webkamery Kamery Kontakty Kontakty Eshop Eshop
Poslední aktualizace: 22.12.2016 , , svátek má
Treking > Chaty, ubytování > Horské chaty v ČR

Horské chaty v ČR

Ubytování na horách, turistické chaty a horské boudy, bivaky a tábořiště, levné ubytování na českých horách, recenze horských chat

» chci přidat chatu, boudu nebo útulnu

Hledání podle pohoří

Plánování trasy

Díky naší stále doplňované databázi si můžete naplánovat trasu od chaty k chatě či od turistické útulny k dalšímu bivaku, zjistit kontakty i ceny na vybraných horských chatách. V přehledu uvádíme ale i boudy, útulnu či přístřešky, kde lze přespat zdarma.

I Česká republika nabízí krásné a vysoké hory. Jedním ze základních prvků turistické infrastruktury u nás byly (a dosud jsou) jsou horské chaty. Náš neustále doplňovaný a aktualizovaný přehled horských chat vám usnadní plánování cest do českých hor, turistiku a treky v českých horách.

Adélin pramen - Bunč…

Adélin pramen Ahoj Alba Albínovo náměstí Alfrédka Andrzejówka Anenská huť Antarik Avia Barania Góra Barborka Barborka Barborka Baronka Baronova bouda Bártlova bouda Benešky Penzion Beránek Betyna Bezručova chata Bezručova vyhlídka Chata Bílá Bouda na Biskupské kupě Horská chata pod Biskupskou kupou Útulna u Bleskovce Bokova chata Chata pod Bukovcem Altán pod Brdem Bunč Býkovka

Celnica - Chata na Čiháku…

Celnica Chata Cihelny Čarták Čeladenka Pod Černou bařinou Přístřešek na Černé hoře Věž na Černohorské rašelině Penzion Černý vlk Čertovy kameny Bouda na Čertových kazatelnách U Červené lišky Apartmány Červenohorské sedlo Česká chalupa České srdce Cestník Chata na Čiháku

Devět skal - Dvorská bouda…

Bivak pod Devíti skalami Dlouhé stráně Domek w Lesie Chata Domov Chata Doroťanka Drábské světničky Drakov Dreisesselberg Dříň Přístřešek pod vrchem Dubí Chata Dukla Dům svatého Josefa Horská chata Dvoračky Dvorská bouda

Emil Zátopek - Ida…

Emil Zátopek Maraton Filipka Fram Gírová Horská chata Hamerka Chata Helana Hit, horský hotel Přístřešek u Hložecké kaple Horalka Chata Hořec Horní Albeřice, bouda Hospoda u Němečka Houda bouda Chata Hrádek Hubertka Hubertus Husova bouda Hvězda, turistická chata Charbulák Chata Churáňov Bačovská Chyža Penzion Ida

Janova bouda - Jizerka…

Janova bouda Altán pod Jánským vrchem Chata Javorka Javorka Chata Javorka Chata Javorník Javorový, turistická chata Útulna Jelení studánka Jelenka Chata Jeskyňka Jestřebí bouda Vyhlídka na Jezerní slati Jiráskova chata Chata Jizerka

Kamenitý - Kysuca…

Chata Kamenitý Kamenná chata Kamenný domek Kamenný dům Kamínka Turistický přístřešek Kamzík Kašparova chata Kladské sedlo Horská chata Kleť Klínová bouda Kotař Altán pod Kozlem Kozinec Kozubová Horská chata Krakonoš Veřovické vrchy Kraví hora Přístřešek Kubíkovy Duby Kudlovská dolina Kysuca

Labská bouda - Lyžařská bouda…

Labská bouda Chata U lanovky Lesní bouda Lesní chata Bouda na Levíně Lovoš, turistická chata Lučanka Luční bouda Lysečinská bouda Lysý vrch Lyžařská bouda

Macocha - srub Nýznerov…

Maciejówka, penzion v Bieszczadech Chata Macocha Bouda Malá Úpa Male Skrzyczne Malý Roudný Chata Marcelka Martiňák Martinova bouda Masarykova chata Chata Maxe Švabinského u České Třebové Turistický přístřešek na Medvědí Mileta Chata Mír Penzion U modřínu Mravencovka Mrazík Hájenka Muchovice Chata Na pláních Schronisko Na Śnieżniku Schronisko PTTK na Na Szczelińcu, Góry Stolowe Chata Na Vyhlídce Na Výšinkách Na výsluní Chata Návrší Nouzová nocoviště Nová Seninka Nymburská chalupa Srub Nýznerov

Obří skály - Chata Ostrý…

Obří skály Bouda u řeky Odra Odrodzenie Turistický přístřešek Olšová Ondřejník Bouda u pramenů Opavice Seník Oparenské údolí Orle Chata Orlice Orlická chata Chata Ostrá Chata na Ostrém Chata Ostrý

Pancíř - Pulčínské skály…

Chata Pancíř Paprsek, horský hotel Pardubické boudy Přístřešek v Pásmu Orlíka Přístřešek na Pastvisku Peklo Chata Perla Sruby Peřeje Pešákovna Bouda na Pěticestí Chata U Pily Chata Pod Hájkem Pod Klepáčem Pod Ztracenými kameny Penzion Pod Sedlem Penzion Polanský Petrova bouda Plazmat Kazatelna pod Polskou horou Pomezní bouda Portáš Praděd Prašivá, horská chata Prášily, turistická chata Pražská bouda Prezidentská chata Chata Prim Hotel Primula Prvosenka, horský hotel Schronisko Przysłop Předěl Penzion Pstruh Pulčín, veřejné tábořiště

Rabštejn - Rýchorská bouda…

Rabštejn, horská chata Přístřešek pod Radhoštěm Radegast Altán Radošov Radost Penzion Rejvíz Riegrova chata Richtrovy boudy Přístřešek u Římského divadla Roh hranic Vila Rula Turistický přístřešek Rybáře Rýchorská bouda Rysí skála

Sabinka - Chata Svoboda…

Sabinka Bouda u Sachovy studánky Schronisko Samotnia Kazatelna v údolí Setiny Severomoravská chata Altán na Signálu Chata Skalka Sklárna, penzion Skrzyczne Chata Slaměnka Slavíč, Kolářova chata Schronisko Dom Ślaski Bouda Slovanka Chata Smrčník Horská chata Smědava Pod Smělcem, bouda Turistický přístřešek u Smilovského mlýna Smrková Bouda pod Sněžkou Sněžná, horská chata Sněžná Sova Bouda Sokolí skály Chata Soláň Přístřešek soutěska Chata Spartak Stará Pila Stará škola Schronisko na Stecówce Schronisko na Stożku Strážnice, turistický přístřešek Strzecha Akademicka Stříbrném údolí Studeničné Chata Studenov Sulov, horský hotel Svatá Anna Chata Svatobor Penzion chata Světlá, Jizerské hory Svinec Chata Svoboda Chata Svoboda

Šerák - Turnerova chata…

Šerák, Jiřího chata Masarykova chata na Šerlichu Šerlišký mlýn Chata na Šindlově Penzion Škarda Chata Šumná Švarná Hanka Švýcárna Terezka, chata Tesák, kamenná chata Tisá, turistická chata Třeštík Turistická chata Turnerova chata

U čtyř pánů - Žižkova bouda…

U čtyř pánů Chata U Kulíška U maštale Chata U Slona Chata u Tetřívka Václavák Pod Vápennou Bouda pod Velkou Deštnou Přístřešek pod Velkým Javorem Přístřešek Velký kotel Videlský kříž Chata Viktorka Přístřešek ve Vlárském průsmyku Vosecká bouda Vraní bouda Vřesová studánka Vrchmezí Vsacký Cáb Vyhlídka U Jarošů Bouda na Vysoké Wolfka Zámecká hora Chata Ztracenka Chata Zygmuntówka Přístřešek u Žimrovic Žižkova bouda

Kempy Kempy a chatové osady na Slovensku, kontakty, ceny, provoz

Kempy Kempy a chatové osady v České republice

Kempy Kempy v ČR a na Slovensku aktuálně

Hotely Hotely, penziony, ostatní ubytování na horách

Penziony Ubytování on-line, objednat nebo rezervovat ubytování

Kempy Kempy v Chorvatsku

Chtěli byste sem zařadit i vaši chatu či penzion? Znáte dobrý bivak?

Máte zájem o zařazení vašeho objektu do naší databáze? Pak není nic jednoduššího. Přímo na náš mail redakce@treking.cz můžete zaslat základní informace o vašem ubytovacím objektu a fotografii (celkový pohled) v rozlišení Chata M. R. Štefánika alespoň 1 000 px. Jak by měl text vypadat zjistíte u kteréhokoliv již zpracovaného ubytovacího zařízení. Nezbytností je uvedení všech kontaktů (adresa, telefony, email, web) i ceny ubytování.

Váš objekt bude do naší databáze přidán v co nejkratší době. Obvykle ještě ve stejný den a nebo den příští. Pokud nebudeme pracovně mimo redakci. Uvítáme, když na oplátku zveřejníte odkaz na náš web na svých stránkách. To ovšem není podmínkou. Uvítáme i případné vyvěšení plakátu Trekingu v daném ubytovacím zařízení a nebo poskytnutí časopisu Treking hostům na recepci či v "čítárně". Časopisy poskytujeme zdarma.

Znáte dobrou útulnu, bivak či boudu vhodnou k přespání, která na těchto stránkách dosud chybí? A měli byste chuť se o tento tip podělit i s ostatními? Pak stačí napsat krátký textík o tomto objektu, poslat fotografii a my se o zveřejnění postaráme v řádech hodin. Pokud si netroufáte psát, budeme rádi i za tip či foto, které se budeme snažit doplnit vlastními silami.

Oblasti: Beskydy | Bílé Karpaty | Brdy | Broumovská vrchovina | Česká Kanada | České středohoří | České Švýcarsko | Český les | Český ráj | Doupovské hory | Drahanská vrchovina | Hanušovická vrchovina | Hornosvratecká vrchovina | Hostýnské vrchy | Chřiby | Javorníky | Jeseníky | Jevišovická pahorkatina | Jizerské hory | Králický Sněžník | Krkonoše | Krušné hory | Křivoklátská vrchovina | Litenčická pahorkatina | Lužické hory | Nízký Jeseník | Novohradské hory | Orlické hory | Pálava | Podyjí | Rakovnická pahorkatina | Ralsko | Rychlebské hory | Slavkovský les | Svitavská pahorkatina | Šluknovská pahorkatina | Šumava | Švihovská vrchovina | Vizovická vrchovina | Vlašimská pahorkatina | Vsetínské vrchy | Východolabská tabule | Zábřežská vrchovina | Zlatohorská vrchovina | Ždánický les | Železné hory | Žulovská pahorkatina | Branisko | Bukovské vrchy | Burda | Cerová vrchovina | Čergov | Čierna hora | Chočské vrchy | Kremnické vrchy | Krupinská planina | Kysucké Beskydy | Laborecká vrchovina | Levočské vrchy | Ľubovnianska vrchovina | Malá Fatra | Malé Karpaty | Muránska planina | Nízké Tatry | Ondavská vrchovina | Oravská Magura | Oravské Beskydy | Pieniny | Podunajská pahorkatina | Pohronský Inovec | Polana | Považský Inovec | Revúcka vrchovina | Roháče | Slanské vrchy | Slovenský kras | Slovenský ráj | Spišská Magura | Stolické vrchy | Strážovské vrchy | Súlovské skály | Šarišská vrchovina | Štiavnické vrchy | Tribeč | Velká Fatra | Veporské vrchy | Vihorlat | Volovské vrchy | Vtáčnik | Vysoké Tatry | Záhorie | Zemplínské vrchy
Home Page | Časopis | Průvodce | Ceník inzerce | Soutěže | Seznamka | Kalendář akcí | Outdoor testy | Horské chaty | Fotogalerie | Archiv
Treky, turistika | Horolezectví | Cykloturistika | Cestování | Vesmír, astronomie | Turistická mapa online | Spolupracujeme