Osmdesát let, to je věk, který vybízí k ohlédnutí zpět. Alespoň v lidském
životě. V životě outdoorové značky mohou být osmdesátiny dobrým důvodem k zhodnocení
bohatých tradic a novému odrazu vpřed. SALEWA chce v budoucnu ovlivňovat horské sporty
ještě silněji než v minulosti, a zároveň posilovat ekologické a etické chování svých
zákazníků. Salewa je značkou pro horolezce a horské nadšence a toto zaměření prioritou
její strategie.
Salewa oslaví osmdesátiny příští rok. Nedávno pevně zakotvila v jihotyrolské metropoli
Bolzanu, kde vybudovala unikátní víceúčelovou budovu, která je jednak architektonickým
klenotem a jednak energeticky soběstačná.
Salewa zůstává rodinnou firmou, která se rozhodla přispívat svými výrobky k co nejsilnějším
zážitkům svých uživatelů v horách a v přírodě. Lezením, alpinismem ale i turistikou jsou prodchnuty
výrobky Salewy, která se v posledních letech stala značkou se širokým záběrem.
Dobrodružství pod křídly orla, takové motto bude mít Salewa i od příštího roku, kdy
se začne používat nové, modernější, digitálnímu věku odpovídající logo. A nově definované
pilíře restartované Salewy? Design, inovace, nadšení a důvěra.
Vítr patří k základním meteorologickým jevům. Vánek či slabý vítr je v letních
parnech vítaným společníkem. Silnější vítr může být vítaným společníkem při chůzi
nebo drápání se do kopce za předpokladu, že fouká po…