Poslední aktualizace: 7.10.2020 , svátek má
Treking > Chaty, ubytování > Hotel Beltine, tip na ubytování v Beskydech

Hotel Beltine, tip na ubytování v Beskydech

Vaše místo pro chvíle odpočinku v Beskydech

30.4.2020 | Tadeáš Melíšek

Útulný wellness hotel Beltine je zasazen uprostřed malebné přírody Beskydska. Z oken apartmánů vidíte přímo na vrcholek Lysé hory. Nedaleko zurčí divoká řeka Ostravice a už za pár minut se procházíte po hrázi vodní nádrže Šance a přilehlých SKI areálů. Beltine Forest hotel je vsazen mezi dva vrcholky - Smrk a Lysou horu. Tyto dva monumenty rozhodně nesmíte vynechat při svých toulkách po Beskydech. Je z nich skvělý výhled na beskydskou divokou přírodu.

Hotel Beltine

Resort Beltine Forest hotelu skýtá 36 luxusně vybavených hotelových pokojů a 10 zahradních apartmánů. Každému z 36 pokojů byl vštípen osobitý elegantní design, který toto ubytování v Beskydech činí naprosto jedinečným. Stylizace pokojů signalizuje propojení s přírodou, která je zde doslova všudypřítomná.

Hotelové pokoje disponují sociálním zařízením, televizí, minibarem, hotelovým trezorem, telefonem, wifi sítí a pochopitelně pohodlnými župany, pantoflemi či přírodní kosmetikou Pure Herbs. Hotelové pokoje jsou rozmístěny do tří podlaží. Z některých pokojů se naskýtá pohled na Lysou horu.

Zahradní apartmány jsou zařízeny v hravém a pozitivním designu. Jsou vybaveny veškerým sociálním zařízením, dále obývacím pokojem a manželskou postelí. K vybavení patří také minibar, telefon, WiFi, ručníky a kosmetika.

Máme také apartmán pro zamilované Garden Apartment Honeymoon. V soukromí tohoto luxusního dvoupatrového apartmánu s vířivkou se budete s vaší partnerkou či partnerem cítit jako v sedmém nebi. Soukromí, romantika a pohoda jsou společní jmenovatelé Honeymoon apartmánu.

Gastronomie

Aby chvíle strávené v hotelu byly dotažené do naprosté dokonalosti, máme pro vás připravenou stylovou restauraci . Objednati si můžete vícechodové menu, při něm se kochat pohledem na Lysou horu a vše zapít výborným koktejlem z lounge baru. V letních měsících ucítíte linoucí se vůni masa, které se opéká ve stylové kolibě.

Wellness

V našem wellness hotelu v Beskydech zapomenete na starosti všedních dnů. Objevíte místo, kde konečně vypnete, najdete pravou oázu klidu a necháte odpočinout všechny smysly. Opravdovým zážitkem je nejen fascinující architektura samotného wellness, působivě využívající hru barev a světel, ale také nádherný výhled na Lysou horu, který si vychutnáte během odpočinku na lehátkách. Vybrat si můžete z celé řady masáží, koupelí a terapií.

Hotel Beltine

Namátkou můžeme zmínit vyhřívaný vnitřní bazén, parní sauna, finská sauna, tepidarium, hydromasážní vana s chromoterapií nebo vyhřívaný venkovní bazén. Stačí si jen vybrat jeden z wellness pobytový balíčků .

Aktivity v okolí

Beskydy ukrývají nádhernou přírodu a každý turista si přijde na své. Přijměte výzvu a zdolejte jejich nejvyšší kopce Lysou horu a Smrk. Doporučujeme Vám navštívit také Čertův Mlýn, Kněhyňskou jeskyni nebo okouzlující Pustevny, na které se můžete vydat lanovkou. Milovníci zlatavého moku by neměli zapomenout ani na Radhošť, kde podle pověsti sídlí slovanský bůh Radegast.

Golfoví nadšenci ocení blízký vyhlášený resort na Čeladné. Náročné a krásně upravené hřiště je sportovní výzvou pro všechny hráče. Těšit se můžete na dlouhé, úzké hrací plochy uprostřed zalesněných svahů. Připravte se na řadu vodních a pískových překážek, skotské bunkry a zajímavý výškový profil. Navštívit také můžete i 18jamkový mistrovský golfový resort Ostravice, který se nachází poblíž našeho hotelu.

Hotel Beltine

I na kole se můžete vydat za zážitky. Beskydy se pyšní hustou sítí značených cyklostezek. Na své si přijdou rekreační cyklisti, rodiny s dětmi a dokonce i adrenalinoví nadšenci. Vyjet můžete přímo od dveří našeho hotelu nebo se na zvolené místo dopravit cyklobusy. Pokud nemáte vlastní kola a přece jen byste se chtěli projet, v půjčovně našeho hotelu vám je rádi zapůjčíme.

Doporučujeme Vám vyzkoušet rovněž naši novinku - možnost zapůjčení horských elektrokol. S těmi projedete výškové profily všech tras jedna báseň. A nebojte se, i jízda na elektrokole je pořádné kardio cvičení.

Fanoušci zimních sportů si v Beskydech rozhodně přijdou na své. Můžete navštívit oblíbený Skiareál Bílá a užít si zimu plnými doušky. Vybrat si zde můžete ze sjezdových tras všech náročností - od závodní sjezdovky s homologací FIS až po sjezdovku pro výuku dětí. Nahoru vás vyveze nová čtyřsedačková lanovka, případně moderní rychlé kotvy. Využít můžete ale i služeb dalších ski center, kterých je v okolí požehnaně. A jestli nemáte vlastní vybavení, nezoufejte, ve všech skiareálech vám jej rádi zapůjčí.

Rádi organizujeme také svatby. Pokud byste si vybrali Beltine forest hotel pro váš velký den, budeme velmi poctěni. Kontaktujte nás a na všech podmínkách se dohodneme. S organizováním svateb máme bohaté zkušenosti.

23.4.2020 / Jan Promykal
Trek · Pohoří Lotru a Cindrel: neskutečné zelené rozlohy, Mongolsko Evropy

Pohoří Lotru a Cindrel tvoří jižní část rumunského karpatského oblouku. Od pohoří Šureánského na západě je odděluje klikaté údolí řeky Sebeš, jižní hranici představuje řeka Lotru a východní řeka Olt, za kterou se již zvedá …

22.4.2020 / Ondřej Havelka
Cestování · Majestátné baobaby: pamětníci nejstarších afrických kultur i objekty kultického uctívání

Baobaby jsou fascinující stromy, které se právem mohou považovat za pamětníky nejstarších afrických (i dalších) kultur, vždyť nejstarší z nich přežívají více než 2 000 let. V Zimbabwe byl radiokarbonovou metodou …

20.4.2020 / Otakar Brandos
Blog · Drancování karpatských lesů a pralesů: Ekologická katastrofa v evropské Amazonii, která je mlčky přehlížena

V Karpatech se odehrává plíživá a rozsáhlá ekologická katastrofa. A katastrofa téměř tichá, protože média ani politici ji moc velkou pozornost nevěnují. V některých karpatských oblastech se těží tak, jakoby by měl přijít …

16.4.2020 / ESO2006
Vesmír · Schwarzschildova precese pozorována u obra v srdci Mléčné dráhy: pohyb hvězdy kolem superhmotné černé díry dává za pravdu Einsteinovi

Pozorování provedená dalekohledem ESO/VLT poprvé prokázala, že hvězda obíhající kolem superhmotné černé díry v centru naší Galaxie se pohybuje přesně tak, jak předpovídá Einsteinova obecná teorie relativity. Po …

• 16.4.2020 / Ubytování
    Ďurková Útulňa Ďurková, Turistická útulna pod Chabencom (1 623 m) v Nízkých Tatrách (aktualizace)

15.4.2020 / René Nakládal
Tip na výlet · Luhačovické toulky: Luhačovice - největší moravské lázně

Lázeňské město Luhačovice se zcela oprávněně pyšní označením největších moravských lázní. Při pomyšlení na toto malebné místo mnoho z nás napadá myšlenka na dva nejznámější prameny Vincentka a Ottovka. Unikátní …

14.4.2020 / Otakar Brandos
Příroda · Útoky medvěda hnědého na člověka: obranné útoky, útoky medvěda se změněným chováním a predační útoky

Útoky medvěda hnědého (Ursus arctos) na člověka jsou v Karpatech sice spíše výjimečné, ale čas od času k nim dochází. Tyto medvědí útoky lze rozdělit do tří kategorií: obranné (defenzivní), útoky medvěda se změněným …

8.4.2020 / Jozef Cyprich
Blog · Suvenírové bankovky alebo tradičné suvenírové predmety nestačili

Vrátili ste sa z návštevy turisticky či inak zaujímavého miesta, pricestovali ste z cudziny? Ak áno, určite ste si okrem zážitkov a fotografického materiálu priniesli aj niečo, čo vám bude navštívené miesto dlho pripo …

7.4.2020 / Otakar Brandos
Blog · Rouškaři, rouškpráskači, rouškstapo a rouškopati: Rouškařem rychle a snadno? Výbuch solidarity a nebo vyhřeznutí těch nejhorších charakterů?

Jaro je již v plném proudu. Za současné karantény je to však jaro trochu podivné. Byť příroda je stejná jako vloni a nadechuje se k rozkvětu. Naše společnost se ale potácí odezdi ke zdi. Zatímco se před necelými třemi …

5.4.2020 / Jozef Cyprich
Cestování · Monako - kniežatstvo na Azúrovom pobreží

Najhustejšie zaľudnený a po Vatikáne druhý najmenší štát na svete... Slávne a na starom kontinente najstaršie kasíno... Spoločenské aféry kniežat a princezien... Preteky áut Formule 1 a IRC... Rezidencie a jachty …

3.4.2020 / Ondřej Havelka
Cestování · Cestování a káva: kofeinové rauše v různých kulturách a kávovník jako biblický strom poznání dobrého a zlého (2)

Arabové si svůj přístup ke kávě založili na velmi jemném mletí (což zajistí lepší a silnější extrahování a vytáhne z kávy maximum esence) a přidávání koření, nejčastěji kardamonu, ovšem také vanilky, skořice …

Velký Roudný Úplňky Chata Horalka Strečno Beskydy, ubytování Soumrak Luční bouda Malá Fatra, ubytování Choustník Helfenburk Venušiny misky Hukvaldy Elbrus Afélium Zverovka Chalupská slať Šumava, ubytování Spacáky Mont Blanc Pluto Vosecká bouda Vysoký vodopád Cvilín Karlštejn Chata Šerlich Bouda Jelenka Pluto Jarní prázdniny Liška Matterhorn Hrad Lichnice Sirotčí hrádek Higgsův boson Opruzeniny Cumulonimbus Pohorky