Průvodce | Karpattreky | Horolezectví | Cykloturistika | Cestování | Lyžování | Příroda | Soutěže | Aktuality | Zajímavosti | Kalendář akcí | Napsat článek | Produkty | Více…
Poslední aktualizace: 2.3.2023 , svátek má
Treking > Časopis > Ondřej Havelka

Ondřej Havelka

Profil autora portálu Treking.cz

28.10.2021 | RED

Dr. Ondřej Havelka – cestovatel, religionista, teolog, podnikatel. Vystudoval humanitní vědy na Univerzitě Hradec Králové, teologii na Univerzitě Karlově v Praze, management na CBS v Praze a aplikovanou etiku na Univerzitě Karlově v Praze. Rigorózní řízení a doktorské studium absolvoval na Katolické teologické fakultě Univerzity Karlovy v Praze.

Ondřej Havelka

Nezávisle procestoval více než stovku zemí po celém světě. Mimo mnoha dalších uskutečnil dvouletou cestu stopem a pěšky napříč celou Afrikou se zaměřením na unikátní domorodá etnika, jejich kulturu a zejména religiozitu. Všechna velká světová náboženství studoval v jejich původních domovinách na pěti kontinentech světa v průběhu mnoha let a to nejen na předních univerzitách, ale také mezi běžnými věřícími v místech považovaných za kolébky daných náboženství.

Publikuje reportáže a odborné články, napsal několik cestopisů zaměřených na domorodá etnika, pohádkovou trilogii s přesahem do geografie a filozofie a několik teologických knih vystavěných pohledem poutníka. Žije s manželkou a třemi dětmi v Jizerských horách v těsném sousedství megalitického dolmenu.

27.10.2021 / Otakar Brandos
Trek · Narozeninové Jeseníky (2). Pohodový 45kilometrový okruh přes Velkou kotlinu, Dlouhé stráně a Divoký důl / Fotogalerie k článku

Po kamzičím představení pokračujeme dále na Dlouhé stráně. Čekají nás dlouhé schody vedoucí k horní nádrži. Tuším že jich je 168, Míša je poctivě počítala. Na schodech opět potkáváme ženské, se kterými jsme se …

25.10.2021 / Klára Polášková
Tipy na výlet · Podzim je nejlepším obdobím k návštěvě Ďáblovy prdele, turistika v České Kanadě

Podzim je nejlepším obdobím k návštěvě Ďáblovy prdele. Ano. Čtete správně. Přesně tak je, mimochodem velmi trefně, pojmenován jeden z nejbizardnějších skalních útvarů České Kanady. Cesty k této přírodní kuriozitě, …

24.10.2021 / Otakar Brandos
Testy · Fenix HM51R Ruby V2.0, recenze miniaturní nabíjecí čelovky s výkonem až 700 lumenů

Nabíjecí čelovka Fenix HM51R Ruby V2.0 je mladším sourozencem svítilny HM51R Ruby. Nová čelovka od Fenixu je sice o pár gramů těžší (80 g oproti původním 77 g), má však vyšší výkon (700 lm oproti 500 lm) a …

Velký Roudný Úplňky Chata Horalka Strečno Beskydy, ubytování Soumrak Luční bouda Malá Fatra, ubytování Choustník Helfenburk Venušiny misky Hukvaldy Elbrus Afélium Zverovka Chalupská slať Šumava, ubytování Spacáky Mont Blanc Pluto Vosecká bouda Vysoký vodopád Cvilín Karlštejn Chata Šerlich Bouda Jelenka Pluto Jarní prázdniny Liška Matterhorn Hrad Lichnice Sirotčí hrádek Higgsův boson Opruzeniny Cumulonimbus Pohorky