Průvodce | Karpattreky | Horolezectví | Cykloturistika | Cestování | Lyžování | Příroda | Soutěže | Aktuality | Kalendář akcí | Napsat článek | Seznamka | Více…
Kontakty  Cookies  Ceník inzerce  RSS
Treking.cz Hledat
Poslední aktualizace: 9.2.2015 , svátek má
Treking > Aktuality > Setkání na Králickém Sněžníku

Setkání na Králickém Sněžníku

Setkání na Králickém Sněžníku, XXI. setkání na vrcholech

14.10.2008 | Otakar Brandos

XXI. setkání na vrcholech proběhlo nejen za neobyčejně krásného počasí, ale rovněž za neobyčejně vysokého zájmu vás turistů. A to natolik, že již během první hodiny byly rozebrány všechny účastnické listy a další příchozí se museli Králický Sněžník spokojit s pouhým razítkem zhotoveným pro tuto akci. Neuspokojeným sběratelům suvenýrů jsme ale slíbili účastnické listy dotisknout, listy budou k dispozici v naší redakci. Váš zájem nás skutečně zaskočil a poprvé za dobu konání akce nám pamětní listy došly …

Výhledy z Králického Sněžníku byly fantastické, teplo a téměř bezvětří, nálada výborná. Setkání pokračovalo i ve večerních na Chatě Návrší, kde jsme vám promítli stovku náladových snímků zachycujících Západní Tatry a Vysoké Tatry ve čtyřech ročních obdobích. Další setkání proběhne na jaře příštího roku, termíny i místa setkání budou v krátké době upřesněny.

Králický Sněžník

Panorama Králického Sněžníku od horní hranice lesa. Krásně je vidět vrchol, pramen Moravy, více vpravo by byly vidět zbytky Chaty pod Králickým Sněžníkem a kamennou siluetu slona, jenž se stal Symbolem Králického Sněžníku.

Barvy podzimu Vrchol

Malíř Podzim si dal skutečně záležet a namíchal neobyčejně pestrou paletu barev. Další snímek je již ze samotného vrcholu, na kterém probíhalo setkání.

Cesta v lese Na horní hranici lesa

Cesta na Králický Sněžník vede hustým smrkovým lesem. Ve střední části výstupu však les padl za oběť orkánu …

Pramen Moravy Přípitek

Pila se nejen voda z pramene Moravy, ale také i nelihuprosté tekutiny …

Vrchol Zbytky rozhledny

Na vrcholu Králického Sněžníku bylo skutečně živo. Na druhém snímku v pozadí zbytky rozhledny, kterou polská armáda odstřelila v 70. letech minulého století.

Malý Sněžník Cestou do Polska

Během setkání jsme se byli podívat i v Polsku na Schronisku Na Snieźniku.

I z Polska proudili turisté a turistky … Barvy podzimu

Z polské strany Králického Sněžníku vystupovalo na vrchol rovněž velké množství turistů a turistek …

Vrchol po skončení akce U bývalé chaty

Živě se diskutovalo i po skončení samotného setkání na vrcholu Králického Sněžníku.

Skupinové foto u slona … Barvy podzimu

Skupinové foto musí být a večer v lese …

Chata Návrší Poslední objednávka …

Večerní program program probíhal na Chatě Návrší …

V neděli jsme navštívili linii prvorepublikového opevnění

V neděli jsme navštívili na několika místech linii prvorepublikového opevnění. Toto je však již na samostatný článek, který tady naleznete v příštím týdnu …

Aktualizace a doplnění dalších fotografií

14.10.2008 | Petr Musil a Ivan Zajíček
Focení u slona bylo vděčným námětem Eliška

Slon a Eliška (vlevo), strážce Chaty Návrší …

Panoráma Cestou k polské chatě

Na Králickém Sněžníku bylo skutečně krásně. Cestou k chatě na polské straně hory.

Návrat na vrchol Na vrcholu

Návrat od polské chaty a ukončení akce na vrcholu Králického Sněžníku …

Jupiter Borový vodopád Vosecká bouda Cvilín Zámek Hluboká Chata Horalka Chata Jelenka Macocha Pluto Sluneční soustava Motýli Matterhorn Hukvaldy Kvarky Konopiště Pluto Altocumulus Velhartice Bouřky Černá díra Opruzeniny Čertův mlýn
1. Slovenské hory Přechod hřebene Malé Fatry na sněžnicích
2. Slovenské hory Přechod hlavního hřebene Západních Tater - Roháčů, nejnáročnější hřebenovka Slovenska
3. České hory Dvoudenní přechod hřebene Krkonoš, hřebenovka nejvyšších českých hor
4. Divoký Balkán Což takhle hřebenovka přes Korab a Deshat?
5. Bulharské hory Divokou stopou Rodop (3), ke skalním mostům rodopského krasu
Beskydy Bílé Karpaty Javorníky
Jeseníky Jizerské hory Krkonoše
Kysuce Krušné hory Malá Fatra
Malé Karpaty Nízké Tatry Roháče
Šumava Velká Fatra Vysoké Tatry
Česká republika, hledej podle pohoří
Oblasti: Beskydy | Bílé Karpaty | Brdy | Broumovská vrchovina | Česká Kanada | České středohoří | České Švýcarsko | Český les | Český ráj | Doupovské hory | Drahanská vrchovina | Hanušovická vrchovina | Hornosvratecká vrchovina | Hostýnské vrchy | Chřiby | Javorníky | Jeseníky | Jevišovická pahorkatina | Jizerské hory | Králický Sněžník | Krkonoše | Krušné hory | Křivoklátská vrchovina | Litenčická pahorkatina | Lužické hory | Nízký Jeseník | Novohradské hory | Orlické hory | Pálava | Podyjí | Rakovnická pahorkatina | Ralsko | Rychlebské hory | Slavkovský les | Svitavská pahorkatina | Šluknovská pahorkatina | Šumava | Švihovská vrchovina | Vizovická vrchovina | Vlašimská pahorkatina | Vsetínské vrchy | Východolabská tabule | Zábřežská vrchovina | Zlatohorská vrchovina | Ždánický les | Železné hory | Žulovská pahorkatina | Branisko | Bukovské vrchy | Burda | Cerová vrchovina | Čergov | Čierna hora | Chočské vrchy | Kremnické vrchy | Krupinská planina | Kysucké Beskydy | Laborecká vrchovina | Levočské vrchy | Ľubovnianska vrchovina | Malá Fatra | Malé Karpaty | Muránska planina | Nízké Tatry | Ondavská vrchovina | Oravská Magura | Oravské Beskydy | Pieniny | Podunajská pahorkatina | Pohronský Inovec | Polana | Považský Inovec | Revúcka vrchovina | Roháče | Slanské vrchy | Slovenský kras | Slovenský ráj | Spišská Magura | Stolické vrchy | Strážovské vrchy | Súlovské skály | Šarišská vrchovina | Štiavnické vrchy | Tribeč | Velká Fatra | Veporské vrchy | Vihorlat | Volovské vrchy | Vtáčnik | Vysoké Tatry | Záhorie | Zemplínské vrchy
Home Page | Časopis | Průvodce | Ceník inzerce | Soutěže | Seznamka | Kalendář akcí | Outdoor testy | Horské chaty | Fotogalerie | Archiv
Treky, turistika | Horolezectví | Cykloturistika | Cestování | Vesmír, astronomie | Turistická mapa online | Spolupracujeme