Poslední aktualizace: 18.1.2024 , svátek má
Treking > Testy > Ruffwear, outdoor vybavení pro aktivní psy

Ruffwear, outdoor vybavení pro aktivní psy

Outdoorové vybavení pro aktivní pejsky od Ruffwear

1.11.2010 | Haf Bez Obav, Re-seller Ruffwear

Kdo někdy navštívil Krkonošské muzeum v Jilemnici, nestačí se při pohledu na současné sportovní vybavení divit. Jak jednoduché a "obyčejné" vybavení kdysi měli a přitom si stále užili hodně zábavy. Dnešní sportovní aktivity si již nedokážeme bez kvalitního a bezpečného vybavení představit. A není se čemu divit.

Outdoor vybavení pro psy

Náročnost těchto aktivit a naše ambice stále narůstají. Zároveň stoupají nároky na výkony aktivních sportovců a laťka se stále posouvá směrem výš. Výrobci sportovního oblečení nezahálejí a trh se sportovním vybavením nabízí spousty výrobků od renomovaných a prověřených výrobců. A je to dobře, neboť zdraví bychom si měli chránit, bez toho totiž další aktivity již tak dobře a někdy vůbec nezvládneme.

To platí i pro ty, kteří mají doma čtyřnohého přítele. Většina z nás si chce každou volnou chvíli užít a naši psi u toho nesmí chybět. Proč je však nechávat doma, když se chystáme na sportovní aktivity? Věřte nebo ne, v dnešní době si už můžete klidně vzít psa i na horolezecký výstup bez toho, aby musel absolvovat náročný záchranářský výcvik.

Stejně však jako u lidí, tak i psů platí, že bez tréninku by to být nemělo. Psa z pohovky asi nebude dobré vytáhnout hned na skály. Ale i zde nabízí trh velmi kvalitní zboží šité Outdoor vybavení pro psy jako na míru psům. Možností, jak do svého sportovního života včlenit i našeho čtyřnohého kamaráda, je hned několik. Pro začátečníky doporučujeme turistiku formou dogtreku, případně nordicwalking.

Psa vybavíte odpovídajícím postrojem a pro zachování oboustranné bezpečnosti psa za postroj připoutáte šňůru s amortizérem. Cítíte-li se na něco náročnějšího, můžete zkusit i canicsross (běh se psem), bikejoring (jízda na kole se psem) a v zimě pak skijoring, kde kolo vyměníte za běžky nebo skialp. Ani milovníci vodních sportů se nemusí obávat odloučení od svého psa.

Výrobci sportovního vybavení se nenechali zahanbit a na trhu seženete i speciální plovací vesty pro psy a tak vás váš kamarád může bezpečně doprovázet nejen na českých řekách, ale i na jachtě, kajaku nebo s vámi může sjíždět divokou vodu. Nemusíte se obávat žádného povrchu, i na to výrobci myslí.

Outdoor vybavení pro psy Outdoor vybavení pro psy

Doporučujeme nešetřit a vybrat stejně kvalitní obuv jako pro sebe. Seženete boty na silnice, ale také na hrubé kamenité nebo štěrkové povrchy. Stejně tak existuje speciální obutí do sněhu. Pokud máte rádi výzvy a máte doma psího kamaráda, zapojte ho do svých sportovních aktivit a uvidíte, že to bude radost pro vás pro oba.

Čtenářům magazínu treking.cz nabízíme slevu 10% na nákup v novém eshopu www.dogoutdoor.cz od 1.11. do 30.11. 2010 při zadání kódu WTW66V32.

Outdoor vybavení pro psy Outdoor vybavení pro psy Treking.cz - diskuze

Kdo hledá, najde (Mar»an, 08.12.2010, 08:05 )
Na netu se dá najít podobné vybavení za mnohem přijatelnějąí ceny, např. boty zde: http://www.zoohit.cz/shop/psi/oblecky_pro_psy/boty/201522 vodítko s amortizerem se dá vyrobit doma, v galanterii a v ľelezářství koupíą kus popruhu, gumové lano (jsou i různé síly) a karabinu a hotovo, i blikačka na obojek se dá sehnat levněji, jen to chce hledat.

+ Dogtreking
+ Outdoorové vybavení na vícedenní treky aneb co si s sebou vzít na hory
Hory Na roháčský Volovec s dětmi
Hory Tofana di Mezzo - via ferrata Giuseppe Olivieri
Hory Co je to treking, turistika, alpinismus a horolezectví? Definice pojmů