Napsat článek Průvodce Soutěže Kalendář Cestování Cykloturistika Horolezectví Snow Příroda Archiv Beskydy Jeseníky Krkonoše Tatry
Počasí Počasí Satelitní snímky počasí Satelit Webkamery Kamery Kontakty Kontakty Eshop Eshop
Poslední aktualizace: 18.1.2009 , , svátek má

Fotohádanka Trekingu č. 5, 15.9. - 24.9.2008

15.9.2008 | Otakar Brandos
Kde se nachází toto skalní okno?

Opět máme pro vás připravenu další z našich fotohádanek, tentokráte pátou. I tentokráte zůstaneme na Slovensku, které je určitě vděčným turistickým cílem. Tentokráte je fotohádanka relativně snadná, neboť se týká jednoho z nejvíce navštěvovaných pohoří Slovenska, kde většina z vás určitě již alespoň jednou zavítala. Takže naše otázka zní: Kde se nachází toto skalní okno? Své odpovědi nám můžete zasílat do 24.9.2008 prostřednictvím následujícího formuláře. Stejně jako u poslední fotohádanky obdrží dva výherci vouchery na bezplatnou zpáteční jízdenku na lanovku ve Vrátné dolině na Malé Fatře. Voucher platí do 30.10.2008. Výherci budou po skončení soutěže o výhře informování prostřednictvím e-mailu. Pokud si cenu nevyzvednou během měsíce od vyhlášení výsledků, propadají ceny do dalšího kola soutěže. Takže ještě si užijte Slovenska, protože příští fotohádanka bude z českých luhů a hájů.

Rozluštění fotohádanky č. 5

Do redakce jsme obdrželi dosud rekordní počet odpovědí na naši fotohádanku. A také procento správných odpovědí bylo dosud nejvyšší. Správnou odpovědí bylo, že se na našem snímku jedná o skalní útvar Mních ve Vrátné dolině, přesněji v Tiesňave při vstupu do této velké kotliny Malé Fatry. Ze správných odpovědí jsme tentokráte vylosovali Danielu Michaleovou z Trenčína a Petra Sládka z Koutů nad Desnou. Výhercům blahopřejeme, již jsme jim zaslali vouchery na bezplatnou jízdenku na lanovku do Snilovského sedla v závěru Vrátne doliny.

+ Fotohádanka Trekingu č. 4, 2.9. - 10.9.2008
+ Fotohádanka Trekingu č. 3, 30.7. - 10.8.2008
+ Fotohádanka Trekingu č. 2, 13. - 31.5.2008
+ Fotohádanka Trekingu č. 1, 29.4. - 11.5.2008
Aktuální počasí Praděd Babia hora Macocha Karlštejn Žiarska chata Roháče, ubytování Macocha Hranická propast Rozhledny Zámek Hluboká Sluneční soustava Kráľova studňa Červená Lhota Vodopády Beskydy, ubytování Spacáky Gran Paradiso
1. Slovenské hory Přechod hlavního hřebene Velké Fatry

13.10.2017 3 příspěvky
Sopky v ČR, seznam
 13.10.2017 9 příspěvků
Muránska planina deštivá i slunečná
 06.10.2017 7 příspěvků
Turistické vařiče na plyn
 01.10.2017 3 příspěvky
Výstup na Grosser Knallstein
Setkání s medvědem, jak se chovat při setkání
 29.09.2017 29 příspěvků
Tauon, supertěžký elektron
 29.09.2017 1 příspěvek
Broumovská vrchovina, Stolové hory
 28.09.2017 1 příspěvek
Opavsko a okolí : 36 letá svobodná maminka hledá t
 27.09.2017 1 příspěvek
Jak vybrat dalekohled, turistické dalekohledy
 27.09.2017 13 příspěvků
Žalý, rozhledna Krkonoše
 25.09.2017 1 příspěvek
Jak bezpečně bivakovat v medvědích oblastech
 25.09.2017 13 příspěvků
Letní putování z Bratislavy na Horňácko
 23.09.2017 2 příspěvky
Bystřicko - místo, kde můžete být sami
 19.09.2017 2 příspěvky
Oblasti: Beskydy | Bílé Karpaty | Brdy | Broumovská vrchovina | Česká Kanada | České středohoří | České Švýcarsko | Český les | Český ráj | Doupovské hory | Drahanská vrchovina | Hanušovická vrchovina | Hornosvratecká vrchovina | Hostýnské vrchy | Chřiby | Javorníky | Jeseníky | Jevišovická pahorkatina | Jizerské hory | Králický Sněžník | Krkonoše | Krušné hory | Křivoklátská vrchovina | Litenčická pahorkatina | Lužické hory | Nízký Jeseník | Novohradské hory | Orlické hory | Pálava | Podyjí | Rakovnická pahorkatina | Ralsko | Rychlebské hory | Slavkovský les | Svitavská pahorkatina | Šluknovská pahorkatina | Šumava | Švihovská vrchovina | Vizovická vrchovina | Vlašimská pahorkatina | Vsetínské vrchy | Východolabská tabule | Zábřežská vrchovina | Zlatohorská vrchovina | Ždánický les | Železné hory | Žulovská pahorkatina | Branisko | Bukovské vrchy | Burda | Cerová vrchovina | Čergov | Čierna hora | Chočské vrchy | Kremnické vrchy | Krupinská planina | Kysucké Beskydy | Laborecká vrchovina | Levočské vrchy | Ľubovnianska vrchovina | Malá Fatra | Malé Karpaty | Muránska planina | Nízké Tatry | Ondavská vrchovina | Oravská Magura | Oravské Beskydy | Pieniny | Podunajská pahorkatina | Pohronský Inovec | Polana | Považský Inovec | Revúcka vrchovina | Roháče | Slanské vrchy | Slovenský kras | Slovenský ráj | Spišská Magura | Stolické vrchy | Strážovské vrchy | Súlovské skály | Šarišská vrchovina | Štiavnické vrchy | Tribeč | Velká Fatra | Veporské vrchy | Vihorlat | Volovské vrchy | Vtáčnik | Vysoké Tatry | Záhorie | Zemplínské vrchy
Home Page | Časopis | Průvodce | Ceník inzerce | Soutěže | Seznamka | Kalendář akcí | Outdoor testy | Horské chaty | Fotogalerie | Archiv
Treky, turistika | Horolezectví | Cykloturistika | Cestování | Vesmír, astronomie | Turistická mapa online | Spolupracujeme