Poslední aktualizace: 21.4.2020 , svátek má

Ubytování, Chata vo Vyhnanej v Štefanové na Fatře

Chata vo Vyhnanej, ubytování Malá Fatra / Štefanová

7.3.2010 | Otakar Brandos

Tato pěkná turistická chata se nachází v místě, kde lištičky skutečně dávají dobrou noc. Skutečně tady naleznete klid a samotu. Chatu vo Vyhnanej naleznete pod úpatím Velkého Rozsutce na okraji osady Štefanová, která je součástí známé obce Terchová na Malé Fatře.

Chata vo Vyhnanej

Chata vo Vyhnanej poskytuje ubytování celoročně. V létě je vyhledávaná turisty, v zimě pak lyžaři, kteří tady naleznou sjezdovky všech stupňů obtížnosti. Pokoje jsou 2 a 3 lůžkové s vlastními sociálkami, TV a SAT. K chatě je možný příjezd z obce Terchová, resp. z Vrátne doliny autem, před chatou je parkoviště. Chata má vlastní restauraci s širokou nabídkou jídel.

• Chata vo Vyhnanej, 013 06 Terchová 518
  • Cena: 12 EUR
  • Otevřeno celoročně

Chata vo Vyhnanej, turistická mapa

Spokojenost s pobytem (účastnice zájezdu s CK Intertrans, 19.07.2018, 14:06 )
velmi příjemný personál, chutné jídlo, porce dostatečné, pokoje čisté,
Skvelý pomer cena výkon (Dušan, 01.04.2015, 18:56 )
Mladý pár 1.4.2015 Čistá izba s potrebným vybavením ( TV - večer hralo Slovensko kvalifikaciu ME ) bola doplnená nanovozrekonštruovanov kúpeľňou a ochotným personálom (posúvali sme si večeru, zohrievali vodu na vlastný čaj a dokonca pre nás našli aj zubnú pastu, ktorú sme obaja s priateľkou zabudli) V cene balíka bolo chutné jedlo a samozrejme som neočakával výber ako v 4hviezdičkovom hoteli. Zasadené v prírode, hned pri vstupe do Národného Parku Malá Fatra. CENA-VYKON je ich moje a zjavne aj prevádzkovateľovo moto. Trochu mi chybali informacne letaky, mozno nejake mapky s turistickymi trasami, ktore by bolo možné si vziať so sebou. Personal to však kompenzoval svojou prítomnosťou a ochotou poradiť.
Spokojenost (Martina, 16.08.2014, 08:47 )
Velká spokojenost s ubytováním Vo Vyhnanej. Pokoje standardní, koupelna skoro nová, k snídani vydatné bufety, k večeři výborné polévky a hlavní chody. Všichni zaměstnanci byli moc příjemní, ochotní poradit, starostliví. Chata má úžasnou polohu, dá se dojít takřka kamkoliv kolem. Krásný týden.
Také zklamání (Magda, 09.09.2013, 20:16 )
Jeli jsme jen na tři noci....vzhledem k ceně ubytování i polopenze jsme očekávali alespoň trochu slušné jídlo. Bylo nás pět, dvě děti a tři dospělí - za ty tři noci jsme zaplatili 22 Euro za os/den a pokud pominu mizerné ubytování, tak potom varuju všechny před polopenzí!!!!! Za ty peníze se najíte určitě mnohem lépe jinde - jeden večer bramborová placka se zbytky vařeného kuřecího, další večer kuřecí stehno, třetí večer pstruh - všechno studené, snídaně to samé, studené párky, vajíčka, no děs :-( Za ty prachy jsme mohli být na víkend u moře :-( povlečení bez knoflíků - klasická komunistická ubytovna prostě. Bohužel už nás tam nikdy nikdo neuvidí...
Zklamání (Katka, 28.08.2013, 20:40 )
Byli jsme zde ubytovaní 10 nocí. Z toho jsme se vyspali asi 4x. Noční mejdany lidí, kteří sem nepřijeli za turistikou nebyli zrovna ideální, když se potřebujete vyspat před celodenní túrou. Slíbené švédské stoly na snídani byly asi 5x. Umístění chaty v přírodě nádhera. Zařízení pokojů - spokojenost. Pokud spíte jako pařez a nebudí vám ostatní bezohlední spolubydlící, budete spokojeni.
Spokojenost! (Ivan Zajíček, 30.03.2012, 00:09 )
Byl jsem na této chatě ubytován v srpnu 2010 a byl jsem velmi spokojen s cenami, ubytováním, jídlem i ochotou personálu. S vnoučaty (16,12,11 roků) jsme zvládli Velký Fatranský Kriváň, Chleb, Velký Rozsutec, Jánošíkové diery i nejvyšší horu Kysucké vrchoviny -Pupov-naproti Terchové. Děcka si sjely ze Štefanové do Terchové cestu na koloběžkách a po večerech hrály stolní tenis, který je v suterénu k dispozici. Večer se dá rozdělat oheň a opékat slovenské klobásy -bylo to super. V Terchové jsme si zaplavali pod dohledem nedalekého přísného železného Jánošíka s valaškou v bazénu -příjemný relax. Velmi dobrá zkušenost!

+ Boboty (1 085 m), zapomenutý vrchol Malé Fatry
+ Chata pod Chlebom, levné ubytování na horách
+ Chata na Grúni (970 m), Malá Fatra
Hory Expedice Night-Riders aneb noční Jeseníky
Hory Vršatecká bradla či Vršatská bradla? Bílé Karpaty.
Hory Poľana, křížem krážem sopečnou perlou středního Slovenska
1. Karpattreky Trek z Malé Fatry do pohoří Žiar, Fatransko-turčanský Karpattrek (2)
3. Ukrajinské Karpaty Dvoudenní trek na Černou horu a Stoh dolinou Černého Čeremoše na pomezí Ukrajiny a Rumunska