Poslední aktualizace: 15.4.2024 , svátek má
Treking > Chaty, ubytování > Ubytování, Jestřebí bouda (690 m n. m.) v Jestřebích horách

Ubytování, Jestřebí bouda (690 m n. m.) v Jestřebích horách

Jestřebí bouda, chata na hřebeni Jestřebích hor

16.6.2015 | Otakar Brandos

Jestřebí bouda (690 m) je příjemná horská chata stojící na hřebeni Jestřebích hor. Jestřebí bouda, která je zpravidla otevřena jen o víkendech a svátcích, dnešní podobu získala v letech 1929 - 1930. Po válce byla chata zkonfiskována jako německý majetek a přešla do národní správy.

Jestřebí bouda

Jestřebí bouda však postupně chátrala a hrozila její likvidace. S přispěním turistických spolků z širšího okolí se podařilo Jestřebí boudu zachránit a postupně opravovat. Byly zrekonstruovány pokoje, vybudována čistička odpadních vod, společenská místnost či kuchyňka aj.

Jestřebí bouda dnes nabízí ubytování s celkovou kapacitou 44 lůžek v sedmi 2lůžkových až 10lůžkových pokojích. Pokoje jsou vybaveny skromně, sociálky jsou společné na patře. Ubytovaní hosté mají k dispozici kuchyňku a společenskou místnost. V přízemí se nachází bufet s příznivými cenami.

Jestřebí bouda, turistická mapa

+ Broumovská vrchovina, levné ubytování - chaty, penziony
+ Schronisko PTTK na Na Szczelińcu, ubytování Góry Stolowe
+ Altán na Signálu, bivak pod rozhlednou u Hronova
+ Hostinec U Doležalů, ubytování v Broumovských stěnách
+ Broumovská vrchovina - Teplicko-adršpašské skály a Broumovské stěny, Góry Stolowe
+ Dřevěný hřbitovní kostel P. Marie v Broumově
+ Na mořském dně Broumovské vrchoviny podruhé (1)
+ Na mořském dně Broumovské vrchoviny podruhé (2)
+ Skalním bludištěm vrcholu Wielki Szczeliniec (Velká Hejšovina), Stolové hory
+ Kovářova rokle a bufet U zeleného párku, loudací turistika v Broumovských stěnách

Hory Kaňonem Otavy, túra po přírodních krásách jižních Čech
Hory Dolinou Černého Čeremoše na Čivčin, trek na kordón Ukrajiny a Rumunska s propustkou
Hory Po hřebeni Považského Inovce do Piešťan, Považský Karpattrek (7)
Hory Rabštejn, úchvatná skalní vyhlídka v Hanušovické vrchovině
Čertovo jezero Beskydy, ubytování Majláthova chata Starý Jičín Sluneční vítr Turistická chata Betyna, bouda Sluneční erupce Gýmeš Macocha Beckov Maroko Jeskyně Na Turoldu Polárka Vartovka Wildspitze Polární záře Cirrus Hrad Šášov Měsíc Batohy Bezděz
1. Turistika Železné hory křížem krážem. Lichnice, Vildštejn, Kočičí hrádek…