Poslední aktualizace: 15.4.2024

Chata Kotař na Kotaři, ubytování v Beskydech

Ubytování na horské chatě Kotař (na Kotaři) v Beskydech

25.2.2008 | Otakar Brandos

Tuto pěknou turistickou chatu s neobvykle znějícím jménem "Na Kotaři" či Kotař nalezneme v Moravskoslezských Beskydech mezi vrcholy Čupel, Ropička a Lípí nad obcí Morávka v nadmořské výšce 795 m. Nejsnadněji se k chatě dostaneme z Komorní Lhotky a nebo z Morávky (odkud sem vede i obslužná lesní cesta) po modré turistické značce.

Chata Kotař

Do těchto obcí se dostaneme od Frýdku – Místku přes Nošovice se známým pivovarem, kde se vaří Radegast a Vyšní Lhoty (uprchlický tábor). Daleko to na turistickou chatu Na Kotaři není ani z turistických chat na Prašivé a nebo z Ropičky po červeně značené hřebenovce.

Přestože výhledy od chaty jsou z větší části zastíněny vzrostlými stromy, nezoufejte. Kousek nad chatou je paseka (po červené TZ směrem k chatě Ropička), z níž se otevírají nádherné pohledy na Travný (1 203 m) a Lysou horu (1 326 m).

Chata Kotař nabízí příjemné prostředí i obsluhu za stále skutečně příznivé ceny. Určitě vyzkoušejte zdejší česnečku, která vám pořádně protáhne dutiny… Ubytování je možné ve vícelůžkových pokojích se společným sociálním zařízením na patře. K dispozici je i společenská místnost a terasa.

• Turistická chata Kotař, 739 05 Morávka 373
  • Otevřeno celoročně
  • Poloha: 49° 37,262´ N, 18° 31,912´ E

Chata Kotař v Beskydech, turistická mapa

ubytování neposkytuji (Daniel Pawlik, 27.08.2020, 10:51 )
Chtěli jsme měsíc dopredu rezervovat ubytování, paní nebyla moc ochotna a napsala jen ze ubytování není možné..
Pochvala (Andrea, 21.10.2014, 11:08 )
O Kotař se začli konečně starat a to pořádně. Navštívili jsme ho 19.10. bylo moc krásně. Personál má od nás obrovskou pochvalu, protože dokázali vydávat jidlo a pití velmi rychle a to i když byl nápor asi 100 lidi během hodiny. My čekali na 2 polévky 15 minut a dalších 15 na segedin a topinku s masem , takže celkem rychlost ale našli se i takoví, kterí tam na celé kolo brblali, že čekaji 20 minut na polévku a stěžovali si celé terase, tak jsme jim řekli svoje a aby byli zticha. Blbcům se člověk nikdy nezavděčí. Jde vidět, že nový majitel dělá divy a lidi se sem začínaji opět vracet. Změny jsou hned viditelné: velký výběr z jídel, maji 4 druhy polévek, mnohem více míst k sezení, vnitřek chaty vypadá útulně a čistě, příjemný personál. Ještě rok zpět to byla úplná hrůza. Takže držíme kotaři palce.
Poděkování (Lucie Milkovská, 23.10.2014, 10:53 )
Paní Andreo,velmi nás potěšilo, že jste se nás zastala. Děkujeme za pochvalu a těšíme se, že nas zase navštívite.
pochvala (Petra, 13.08.2014, 23:55 )
Na Kotaři jsem byla na jaře tohoto roku,je to tam super,jsou tam faj lidi,kteří se o veškerý chod celé horské chaty a hlavně o lidi,kteří si udělaj pěknej den na tůru dobře staraj.Můžu vřele doporučit,je tam moc krásně.
Poděkování (Lucie Milkovská, 23.10.2014, 10:36 )
Paní Petro, jsme moc rádí, že se Vám u nás líbilo a moc děkujeme za pochvalu.
Návštěva na Silvestra 2013 (Bára, 31.12.2013, 18:50 )
31.12.2013 12-14:20 Obsluha děs. Na řídkou hovězí polívku za 45 Kč (zaplacenou předem po 30 min frontě u okénka) se čeká další hodinu u stolu. Smažák došel v 12:15, na place pouze jeden popletený dědeček. Hlavně, že před chatou stojí nový Tuareg...
Reakce (Petr, 04.01.2014, 15:33 )
Ceny jsou vyssi to ano, ale clovek si tam nemusi nic kupovat kdyz nechce. Cekaci doba byla asi z duvodu nezvladnuti silvestrovskeho naporu. Nicmene Touareg neni novy, ale hodne stary model a neni od majitele !!!
Silvestr 2013 (Petr Mijalovsky, 18.12.2013, 14:31 )
Nabizim volne ubytovani na Silvestra na turisticke chate Na Kotari. Vice info na tel. 773 051715
8.května cimbalovka na Kotaři (Petr Mijalovsky, 19.04.2013, 15:07 )
Dovoluji si vás pozvat na májovou veselici na Kotaři ve středu 8.května (statní svátek). K tanci a poslechu vám zahraje cimbálová muzika Valášek z Kozlovic.Pro děti připraven skákací hrad po celý den zdarma.
Dnes (Petr Mijalovskz, 17.02.2013, 11:17 )
Dnes Na Kotari azurove nebe a slunicko, idealni pocasi na to vyjit si na horskoou turu. Pryc ze smogove zasedleho a zamraceneho mesta. Prijdte ...
O víkendu 16. až 17.2.2013 otevřeno (Petr Mijalovský, 15.02.2013, 14:15 )
Tento týden je Na Kotaři o víkendu otevřeno.
ubytování (Jan, 14.02.2013, 21:25 )
Ahoj vidím, že Kotař roste zase do krásy, tak se ptám jestli náhodou nevíte, jak to tam vypada s ubytováním? Naposledy, kdy jsem tam byl tak to bylo na jednu noc a sprchy nic moc a pokoje taky. Dík
re: (Petr Mijalovský, 15.02.2013, 14:13 )
Dobrý den, rekonstrukce sprch se bude dělat na jaře, jakmile opadne sníh. Pokoje se již průběžně renovují. S pozdravem Petr Mijalovský Více info ne tel: 773 051 715
Chata z duvodu nemoci zavřená (Petr Mijalovsky - provozovatel chaty Na Kotaři, 11.02.2013, 13:20 )
Dobry den, z důvodu nemoci je chata dočasně zavřená. O otevření budete informováni zde na těchto stránkách. Děkuji za pochopení.
Za informaci (-OB-, 11.02.2013, 13:38 )
děkujeme, přejeme brzké uzdravení a těšíme se na znovuotevření chaty.
pozdrav (vlasta, 12.02.2013, 20:20 )
Zdravím na Kotař, přeji brzké uzdravení a spoustu energie!!!
Kotař je mimo provoz? (turistka, 10.02.2013, 20:56 )
Dneska jsme se vypravily na naši, kdysi oblíbenou, chatu a se zklamáním jsme zjistily, že chata je zavřená. Ráda bych věděla, zda bude ještě někdy v provozu...
vánoční pozdrav (vlasta, 16.12.2012, 15:15 )
Zdravím všechny na Kotaři a jelikož ten čas tak letí, tak všem přeji pěkné a spokojené Vánoce a do roku 2013 hodně zdraví, štěstí a turisty pouze spokojené a milé!! Ať se Vám daří!!
Doporučujeme (Kristýna a Lukáš, 10.12.2012, 11:08 )
Byli jsme zaskočeni příjemným personálem, výborným jídlem a krásným okolím. Všem doporučujeme.
Včera dopoledne (-OB-, 18.11.2012, 09:16 )
jsme se na Kotaři po nějakém čase opět zastavili. Chata byla příjemně vytopena, obsluha ochotná, jídlo i pivo dobré. Takže nelze jinak než pochválit, oproti minulosti viditelná změna k lepšímu.
Včera dopoledne (Pavel, 18.11.2012, 18:40 )
Shodou okolností jsem tudy šel ten samý den dopoledne a mohu jenom potvrdit.Zastavení na chatě bylo příjemné.
spokojenost (Vlasta, 22.09.2012, 18:34 )
Jen pár řádků o Kotaři, než příjde zima ( z okna to vypadá, že již bude tady - snad NE!!).Jsem moc ráda, že spokojených turistů, kteří posedí u chaty na Kotaři, přibývá, je to vidět nejenom z níže uvedené diskuze, ale i z množství horalů, kteří posedí v chatě nebo kolem ní. Takže jen tak dále a kdo váhá, kam na výšlap - rozhodně nenáročný Kotař s příjemným posezením na jeho vrcholku!!Přeji pouze spokojené turisty!!
Kotař (mates, 07.09.2012, 14:38 )
Ahoj zdravím všechny milovníky hor :-) chtěl bych poděkovat tímto a pochválit vstřícný přístup majitele k naší přípravě na B7 ochota nad rámec standardu příjemné posezení i ubytování takže děkujieme team Zpomalený film
Kotar naprosta pecka (Karel, 04.09.2012, 20:03 )
V nedeli jsem navstivil chatu Na Kotari. Objednal jsem si pivko a usmevavy pan cisnik mi doporucil beskydskou kulajdu a koleno pecene na cernem pivu. Dal jsem oboje a neco tak dobreho jsem dlouho nejedl.Kolena pry maji kazdy vikend.Doporucuji vsem! Karel z Havirova
hrůza (petra, 29.06.2012, 22:14 )
Na chatu kotař jsme dorazlili v teplém dubnovém dni. Ve 14 hodin už nebylo točené pivko, chlazené pivko z ledničky nabídli jen 2ks, dětksý juice nebyl také, jídlo skoro žádné a dost drahé (beru-li poměr cena výkon). Lepší je opravdu Prašivá.
Buďme optimisté! (Ivan Zajíček, 01.07.2012, 12:17 )
Milá Petro! Poslední příspěvky z Kotaře z června 2012 jsou povzbudivé, nevzpomínejme tedy časy minulé a věřme, že bude líp! Duben je již neúprosně za námi a nechme to nové, nechť se klube k lepšímu v klidu a míru. Vyčkejme a uvidíme!! Věřím číšníkovi v černo -červeném dresu, že má k chatě a horám vztah -ostatní přijde samo. A v kuchyni pochopí, o čem to je -stačí pár kvalitních horských jídel, dobré pivo, čistota a ochota k pocestným. Krok k domácím uzeninám z výrobny pana řezníka Carbola z Dobré je správný krok!
a znovu chata Kotař (Vlasta, 02.08.2012, 21:48 )
Musím reagovat na zprávu od Petry, měla asi opravdu smůlu, na Kotař chodím pravidelně od jara do podzimu, musím pochválit nové majitele, jsou vždy usměvaví, příjemní a ochotní. Ještě jsem se nesetkala s tím, že by nebylo pivko a výběr jídla celkem pestrý, teda na horské podmínky super.Ceny solidní, mohu jen chválit a doporučit!!!
Nadějné ! (Toska, 28.06.2012, 08:01 )
Včera se na Kotaři byly nuceny zastavit děti (..no 20tileté). Měly doporučený Ateliér, byl však zavřen. Na Kotaři jim bylo nabídnuto upečení makrely na dřevěném uhlí. Byla výborná a pivo super! Takže je tu velká naděje!
Blýskání na lepší časy! (Ivan Zajíček, 27.06.2012, 09:05 )
Tak jsem tam byl včera s kamarády, protože byl Ateliér uzavřen (technické důvody). Vstupovali jsme s obavami, leč jsme byli příjemně překvapeni. Čisto, nová výzdoba na zdech se zvířecími motivy, sympatický černovlasý číšník v černo -červeném dresu. Pivo Radegast velmi kvalitní a i výběr destilátů na úrovni. K jídlu nám bylo nabidnuto: domácí česnečka, uzeniny od řezníka Carbola z Dobré (párky či klobásky) a smažený sýr z polotovaru. Dali jsme si "carbolovské" klobásky -voněly a byly z masa! 2 ks za 60 Kč. Tak jsme tam prožili tři hodiny a vzpomínali na doby minulé, kdy to tady vyhlíželo jinak-hlavně ze sentimentality. Myslím, že pokud se Kotař udrží a personál se zlepší, občas udělají i guláš či svíčkovou, bude to opět ta stará dobrá chata pro horaly. Na počátek července (7.7.) se na Kotaři chystá velká slavnost pro děti i dospělé -bude se grilovat a opékat venku -pípy budou dvě. Takže včera pozitivní zážitek! Hoši, kteří šli přes Ropičku, konstatovali, že je opět zavřená (skoro jako vždy -je to "začarovaná" chata na překrásném místě).
Ahoj Ivane, tak to rád slyším, že (-OB-, 28.06.2012, 07:54 )
se chata opět dává do cajku. Možná se pan majitel, jenž nám před nějakým tím týdnem vyhrožoval právníkem a soudem za diskusi a za to, že jsme si vůbec dovolili na webu napsat o chatě Kotař (a sic!) bez jeho svolení, chytil za nos a zajistil pořádek i lepší služby. Prospěje to jak chatě, tak okolojdoucím turistům, užitek z toho mohou mít obě strany.
no jo (ok, 17.07.2012, 11:34 )
Tím to nebude, nepište tady nesmysly, nevíte o tom vůbec nic. Vy by jste se měl chytnout za nos a uvědomit si co jste napsal a kde to rozebíráte...
Já určitě nejsem tím, (-OB-, 17.07.2012, 12:09 )
kdo by se měl chytit za nos a kdo nám vyhrožoval právníkem, že jsme si dovolili "bez svolení" napsat o turistické chatě v Beskydech. Co jsem napsal vidím a napsal jsem to na turistickém portálu. Svalovat kritiku na nekvalitní služby na turistický portál, jenž napsal, že vůbec chata existuje, je poměrně hloupé a hlavně nic to neřeší. Jediným řešením je náprava poměrů na chatě a zlepšení služeb. Pak se určitě dočkáte jen kladných hodnocení od vašich návštěvníků, kteří se pak budou rádi vracet a nebudou mít důvodu si ztěžovat. Natož své negativní zkušenosti zveřejňovat na webu.
Žádné polotovary (AA, 16.07.2012, 17:44 )
Dobrý den, z polotovaru žádný smažený sýr není a nic podobného také, tak si ho první zkuste než napíšete něco takového...a v nabídce byly také bramb. knedlíky plněné uzeným masem se zelím, které jsou opět výborné... Děkuji
Kotař -horská tragedie! (Ivan Zajíček, 15.05.2012, 16:51 )
Jsem ke Kotaři připoután silnými pouty z minulosti, ale nyní je to horská tragedie...! Nevím, co k tomu dodat. Ateliér s Bernardem s kvasnicemi to sice jistí, ale chata na hřebeni byla na skvělém místě a za Helenky a Lojzka Gřundělových to byla útulná perníková chaloupka. Byli jsme tam jako doma, mnohokráte jsme tam nocovali v čistém prostředí. A zpívali u kytar do božího rána. Dnes je to fialový HNUS!!Snad se to jednou zase obrátí...!!!
hrůza (Petra, 07.05.2012, 09:17 )
pokud se majitelé nevzpamatuji tak to můžou rovnou zavřít. Děs, hrůza, hnus. K jídlu prd. Když už jsme se tam s dětmi vyškrábali a s domněnkou že si dáme aspoň polívku tak nám pan obsluhující oznámil že už zbyla jen jedna česneková polívka a to podotýkám že bylo 12.h. Pry že poslali v 7 h.ráno kuchařka na nákup a ještě se nevrátila :D tak jsme se dožadovali jiných jídel a taky pry už nemají tak bylo teda jednodušší se zeptat co vlastně mají tak nám byli nabídnuty obyč.tlusté párky. Ne neberte to jako super teplý obídek :D takže kdo se tam chystá tak raději nechodit.
podobné názory na kotař (pepe, 07.05.2012, 12:42 )
jsem vyslechl včera při pivku v hospůdce Ateliér. Lidi si tam vyměňovali své hrůzostrašné zážitky z nedaleké chaty na Kotaři. Sám tam už nechodím, raději se stavím právě na Ateliéru, kde je naštěstí vše v pořádku. Je fakt, že pokud jdete hřebenovku, je Ateliér trochu z ruky. Já bych si ale raději kus zašel...
Změna mobilního čísla na chatu Kotař (lara, 10.01.2012, 13:16 )
Pouľila jsem uvedené mobilní číslo na chatu Kotař, paní mi řekla, ľe uľ chatu neprovozují, ľe nynějąí majitel je na čísle 773051715.
Díky za informaci, (-OB-, 10.01.2012, 14:42 )
jiľ jsem telefon na stránce opravil.
Katastrofa na kotaři (Zdenek, 21.12.2011, 23:57 )
Za poslední 3 měsíce, jsem měl tu moľnost se s přáteli dostat na chatu Kotař dvakrát a musím s politováním konstatovat, ľe to co jsem zaľil tam, jsem nikde jinde nezaľil ani neviděl. Neskutečny nepořádek, cokoliv jsme chtěli, tak buď nebylo, nebo bylo ale ne v poľadovaném mnoľství, jídlo studené,nechutné, pivo teplé, obsluha ani netuąila jak se práce dělá, kolik co stojí, takľe při placení chtěli víc neľ bychom prokonzumovali, neochota...snad se mi chce říci po těch letech co toto středisko navątěvujeme, ľe je to k pláči...ąkoda výměny majitelů. Jsem přesvědčen, ľe nynějąí majitelé své práci bohuľel nerozumí a co je hlavní, chybí jim vztah k tomuto nezaměnitelnému místu, kterým je (nebo spíąe byla)chata Kotař.
Katastrofa je slabé slovo . . . (strelec, 20.02.2012, 03:59 )
Toto může potvrdit i naše 12členná skupina z 19. února a všem ostatním jen rada nakonec: zdaleka se chatě pokud možno vyhýbejte ! ! ! A jestli ještě mohu dodat: Jak by asi na to reagovala hygiena a na kvalitu ČOI?
Kotař, ach, Kotař... (TOTTI, 22.11.2011, 13:57 )
Je to pár dní, co jsem měl moľnost navątívit tuto chatu. Upřímně, něco tak ąpatného jsem nečekal. Chápu, ľe lide zkousnou vąe, kdyľ kolem vlastně nic jiného není, ale to, jak vypadaly stoly, jaká byla podestýlka pod stoly, nemluvě o WC, to vypovídá něco o tom, kdo to tam řídí. Jedním slovem, katastrofa. A česnečka?? Pokud je myąlený ten instantní blaf, pak je vąe v pořádku, protáhne Vám jistě tělní dutiny, ovąem nevím, jestli také ústa. Pořádnou česnečku hledejte na Práąivé, horský dech forever!
V nedávné (Boris, 23.11.2011, 17:49 )
době zde proběhla výměna nájemců(stajně jako na Javorovém),tak doufejme,ľe výąe uvedené je jen přechodný jev neľ se tam "zaběhnou".Drľme chatě palce!
Tradiční hudební "jaro" na Kotaři -vąe v pohodě (Ivan Zajíček, 15.03.2010, 10:18 )
Ve dnech 13.-14.3.2010 jsme s přáteli (12 osob) a hudebními nástroji (2 kytary, harmonika, vozembouch) proľili na chatě na Kotaři tradiční horský dýchánek (tradice jiľ 15 let) , letos poprvé s novými majiteli (Lojza s Helenkou jsou na Morávce na Českém srdci, jeľ zvelebili!) a byli jsme spokojeni jak s obsluhou, tak i s kvalitou jídla a vstřícností personálu. Panu Volnému patří dík (s majiteli Penzionu U koníčků pouhá shoda jmén!!) Na pivo Pardal 11 jsme si zvykli poměrně brzy. Napadl nový sníh, na jaro to moc nevypadalo -bylo to jako v zimní pohádce. Takľe Kotař je v dobrých rukou! Zaslouľí si to, proľil toho dost. Chata slouľí od roku 1936 (nedaleká Ropička a Praąivá jiľ stály ), v roce 1938 připadla do polského záboru, v roce 1939 byla dokoce v Německé říąi, pak se měnili nájemci -já jeątě pamatuji SRP© Dětmarovice a JZD Bolatice. Takľe -a» se na Kotaři vąem daří!!!
Poslední zprávy z Kotaře (Ivan Zajíček, 05.02.2010, 16:17 )
Kotař byla moje "rodná" chata , mnohokrát jsem tam spal a veselil se s druhy u kytary. Lojza a Helenka Gřundělovi byli naąi kamarádi. Cítili jsme se tam jako doma. Pro váľný úraz Lojzy po sněhové kalamitě v říjnu 2009 se změnil nájemce. Po návątěvě dne 22.1. 2010 mohu konstatovat následné: -chata změnila značku piva a venkovní nápis -vąe je ve znamení budějovické jedenáctky PARDAL ECHT ..cena - velké 25 Kč, malé - 15 Kč, drobná změna vnitřního interiéru, jídelní lístek funguje , např. smaľák +hranolky +tatarka ..92 Kč, řízek bez přílohy (130 g)...70 Kč, 1dl čep. kofoly ..6 Kč. Obsluha vstřícná -v pátek jsme tam byli téměř sami. Otevřeno zatím pátek -neděle , jinak dle domluvy. Ubytování funguje. Snad se udrľí minulý dřívějąí vyhovující stav veąkerých sluľebL, působí v chatě na Českém srdci na Morávce pod pensionem U koníčků.
Pohodka (Radek, 31.01.2010, 19:29 )
Zdravím chata kotař je perfektos! majitele znám zhruba 3 roky a myslím ľe to vede dobře :-) Zdarec
změna provozovatele! (Filipek, 28.12.2009, 08:52 )
K prosinci 2009 změnila Chata na Kotaři po 11letech(!) provozovatele a tím, z dosud obecně pozitivních ohlasů, není radno předvídat stejný přístup a sluľby.. Kdo si oblíbil původní provozovatele, můľe zavítat na Morávku na chatu České srdce (T608412812), 2,5km z Kotaře po modré.
Kotař, plánovaná návątěva (-OB-, 29.12.2009, 08:24 )
Ahoj a díky za zprávu, po Silvestru plánuji procházku ke Kotaři, takľe určitě dáme vědět aktuální info, jak Kotař nově funguje.
doporučení (Pavel, 16.09.2009, 15:03 )
Majitel chaty si z lesních cest i značených turistickou značkou udělal soukromý závodní okruh pro terenní auta, tak Vás prosím dávejte pozor a spíąe choďte lesem, protoľe turisty a cyklisty prostě přehlíľí ( v té rychlosti se ani nedivím). Tímto chci i poděkovat p.Marii Sikorové, ľe na posledni chvíli mou malou dceru strhla z cesty a tím ji zachránila. DĚKUJI.
ľe by zázrak? (Ivan Zajíček, 30.06.2008, 21:57 )
ľe by se stal zázrak a chata Ropička opět povstala z mrtvých? Bylo by to moc dobře , vľdyť má tradici, byť neměla v minulosti přílią ątěstí na majitele. Takľe drľme palce a těąme se na nabídku, která můľe být pro Kotař vítanou konkurencí. A snad bude taky tato chata jako Kotař dýchat "člověčinou"!!
ľe by zázrak? (Ivan Zajíček, 30.06.2008, 21:56 )
Ropička (Radan, 30.06.2008, 21:23 )
Dobrý den, chtěl bych Vás informovat o novém majiteli tur.chaty Ropička, nových stránkách a nových sluľbách. www.ropicka.cz Stránky se průběľně doplňují.
Kotařské chlupaté knedlíky -horský záľitek! (venca, 18.03.2008, 14:39 )
V neděli jsem byl na Kotaři po tůře přes zavřenou Ropičku.Chlupaté knedlíky s kotařským uzeným a zelím je horský záľitek.. Chata KOTAř nemá chybu!!
Tak já taky nevím (Mirek, 17.03.2008, 21:02 )
Milý Davide! Nerad bych,aby Tvůj postřeh negativně ovlivnil názor turistů. Nevím kolikrát jsi na Kotaři byl,ale já tam chodím často a to proto,ľe je tam vľdy příjemně prostředí a obsluha. A proto - ať ľije KOTAř!!!
Kotař dýchá člověčinou (Ivan, 29.02.2008, 15:07 )
Přestoľe tam běhá pes, z kuchně se pachy linou, nepoznal jsem chatu jinou, pro svou duąi vľdycky milou..Potěąí v zimě i v létě. Pokud je na "place" Lojzek nebo Heleenka, obsluha je vzorná. Moľná Tě Davide obsluhovali náhradníci, coľ se stává. Stle platí: "Na Kotař je cesta, jako ľádná ze sta, roubena je stromama. V létě nebo v zimě, kráčím po ní pilně, sotva pletu nohama." Celá Kotařská hymna visí na zdi uvnitř chaty. AŤ ľIJE KOTAř A HELENKA!!
Nevím (david, 25.02.2008, 11:38 )
Nevím jestli pes v kuchyni,nepřijemný zápach z kuchyně, celkem nečisté prostředí a nekonečná obsluha je příjemné prostředí,ale budiľ kaľdý má jiné měřítko.
Věc názoru (-OB-, 27.02.2008, 14:41 )
My tuto neděli za nádherného slunečného počasí udělali jinou zkuąenost a na servis na chatě si nemůľeme ztěľovat?

Beskydy, turistické chaty a boudy

BEZRUČOVA CHATA EMIL ZÁTOPEK MARATON

Detail ubytování …
Charbulák Gruň 55
739 15 Staré Hamry

Ještěd Bosony Chata Arnika Zámek Hluboká Beskydy, ubytování Soumrak Kamenná chata Roháče, ubytování Choustník Helfenburk Venušiny misky Hukvaldy Elbrus, Kavkaz Afélium Chata Borišov Mohelenská hadcová step Bílé Karpaty, ubytování Spacáky Mont Blanc Neptun Rýchorská bouda Šútovský vodopád Cvilín Karlštejn Chata Šerlich Bouda Jelenka Ceres Jarní prázdniny Motýli Matterhorn Hrad Lichnice Děvičky Higgsův boson Pohorky Cirrus Softshell

8.10.2018 / Otakar Brandos
Trek · Kôprovský štít, Temnosmrečinská plesa a Tichá dolina - 3denní toulání na pomezí Vysokých a Západních Tater aneb s kamzíky v patách (1) / Fotogalerie k článku

Pomezí Východních a Západních Tater je jednou z oblastí, kde vám lištičky dávají dobrou noc. Nebo …

2.10.2018 / Otakar Brandos
Trek · Vrátna dolina v pohoří Malá Fatra (2): Vydařená dvoudenní túra přes Baraniarky, Chleb, Stoh, Velký Rozsutec a Boboty / Fotogalerie č. 1 / Fotogalerie č. 2 k článku

Slunce se pomalu blíží k obzoru a na obloze maluje přenádhernou podívanou. Na strmých skalních svazích …

2.10.2018 / Petr Erban
Turistika · Putování za Ötzim a výstup na Finailspitze a Similaun - jak se dostat do místa nálezu muže z ledu

Jak známo, Ötzi je 5 300 roků starý chlapík, který byl nalezen, jak leží zamrzlý v ledu ve …

17.9.2018 / Otakar Brandos
Testy · Čelovka HL40R: Redakční test (recenze) nabíjecí zoomovací čelovky Fenix HL40R

Čelovka HL40R je další povedený člen z rodiny čelovek firmy Fenix, které se vyznačují vysokým dosvitem …