Poslední aktualizace: 24.2.2024 , svátek má
Treking > Chaty, ubytování > Hotel, chata Radegas (1 121 m)t na Radhošti v Beskydech

Hotel, chata Radegas (1 121 m)t na Radhošti v Beskydech

Chata na Radhošti - Chata Radegast, ubytování v Beskydech

5.1.2007 | Otakar Brandos

Horský hotel Radegast nacházející se těsně pod vrcholem památné hory Radhošť je se svou výškou 1 121 metrů nejvýše položenou horskou chatou Moravskoslezských Radegast Beskyd, která poskytuje ubytování široké turistické veřejnosti. Její krásná dřevěná stavba zdobí horu Radhošť od roku 1935 (výstavba byla zahájena v roce 1933).

V přízemí této horské chaty se nachází příjemná restaurace s asi 50 místy. Na vrchol Radhoště, na kterém se nachází památná kaple Cyrila a Metoděje (+ televizní retranslátor), je to z chaty jen pár minut. Otevírají se odsud velice krásné pohledy na Valašsko, za dobré viditelnosti lze dohlédnout na Slovensko na Malou Fatru a Západní Tatry, na severozápadě pak na Praděd v Hrubém Jeseníku.

• Adresa: Horský hotel Radegast, 756 57 Dolní Bečva
  • Tel.: +420 556 835 130
  • Mobil: +420 775 663 616
  • E-mail: hotelradegast@centrum.cz
  • Web: www.hotelradegast.cz
  • Provoz: celoroční
  • Počet lůžek: 56 osob, 2l a více lůžkové pokoje
  • Cena podle typu ubytování 549 - 649 Kč se snídaní
  • Součástí horského hotelu je restaurace
  • Poloha: 49° 29,368´ N, 18° 13,491´ E, výška 1 121 m

Chata Radegast na turistické mapě

Sněžka Polární záře Šumava, ubytování Zverovka Jeseníky, ubytování Kvarky Téryho chata Říp Propast Macocha Praděd Rozhledny Čičmany Lysá hora Měsíc Mars Černé jezero Slunce Měsíc Jeskyně Hukvaldy Zimní hvězdná obloha Štrbské pleso Lomnický štít
1. Karpattreky Trek z Malé Fatry do pohoří Žiar, Fatransko-turčanský Karpattrek (2)
3. Ukrajinské Karpaty Dvoudenní trek na Černou horu a Stoh dolinou Černého Čeremoše na pomezí Ukrajiny a Rumunska