Poslední aktualizace: 20.2.2024 , svátek má
Treking > Chaty, ubytování > Horská chata Hirtsteinbaude, ubytko v Krušných horách

Horská chata Hirtsteinbaude, ubytko v Krušných horách

Horská chata Hirtsteinbaude na německé straně Krušných hor

Horská chata Hirtsteinbaude stojí na opravdu krásném místě. Osobně mi Hirtsteinbaude svou dispozicí velice připomíná chatu na Šerlichu v Orlických horách. Tato chata se však nachází v Krušných horách, přesněji na německé (saské) straně Krušných hor (Erzgebirge) kousek pod vrchem Hirtstein (890 m) jen asi kilometr od českých hranic.

Hirtstenbaude

Horská chata Hirtsteinbaude nabízí ubytování v pěti standardně vybavených pokojích s vlastní sprchou, WC a televizí. A jak se na stránkách chaty zdůrazňuje - pokoje skýtají především krásné výhledy do kraje. V objektu je rovněž restaurace, která je otevřena od 11.00 do 19.00 v pondělí až pátek. V sobotu je otevřeno od 11.00 do 21.00 a v neděli od 11.00 do 20.00.

• Hirtsteinbaude, Am Hirtstein 3 - Satzung, 09496 Marienberg
  • Tel.: +49 (0) 373 641 28 44
  • Web: www.hirtsteinbaude.de
  • Cena ubytování činí 30 - 35 EUR podle sezóny a se snídaní, sleva na děti 50 %

Horská chata Hirtsteinbaude, turistická mapa

Horské chaty a ubytování v Krušných horách

HOTEL SVATÝ HUBERT HOTEL HABSBURG

Detail ubytování …
ATC Jadran Rybník Jadran
Františkovy Lázně

Uhlířský vrch Úplňky Chata Vyškovec Strečno Beskydy, ubytování Soumrak Rýchorská bouda Velká Fatra, ubytování Choustník Helfenburk Venušiny misky Hukvaldy Elbrus, Kavkaz Apogeum Zverovka Chalupská slať Šumava, ubytování Spacáky Mont Blanc Pluto Vosecká bouda Vysoký vodopád Cvilín Karlštejn Chata Šerlich Bouda Jelenka Pluto Jarní prázdniny Hmyz Matterhorn Hrad Lichnice Sirotčí hrádek Higgsův boson Spací pytle Nimbostratus Pohorky

20.12.2018 / Otakar Brandos
Trek · Bílé Karpaty, přechod v babím létě: Trek přes Velkou Javořinu a Velký Lopeník na Vršatská bradla (2) / Fotogalerie k článku

Východ Slunce je parádní. Obloha se pozvolna rozhořívá a pak se náhle nad obzor vyhoupne jasný sluneční disk. I ranní mlhy dole v údolích dávají tušit, že nás čeká další hezký a teplý den. Poslední pohledy na okouzlující panorama …

19.12.2018 / Otakar Brandos
Test · Nabíjecí čelovka Fenix HM51R Ruby, opravdu skvělý kousek pro dálkoplazy

Každý dálkoplaz se jistě snaží ušetřit na výstroji. Přesněji na hmotnosti výstroje. Ono každé deka navíc se na treku dlouhém stovky kilometrů hezky pronese. A právě takovýmto "polykačům" kilometrů může přijít vhod …