Napsat článek Průvodce Soutěže Kalendář Cestování Cykloturistika Horolezectví Snow Příroda Archiv Beskydy Jeseníky Krkonoše Tatry
Počasí Počasí Satelitní snímky počasí Satelit Webkamery Kamery Kontakty Kontakty Eshop Eshop
Poslední aktualizace: 18.12.2015 , , svátek má
Treking > Nakladatelství SKY s.r.o.

Kontakty, ceník inzerce aj.

Redakce časopisu Treking, Nakladatelství SKY s.r.o. - kontakty, inzerce, reklamace

Kontakty na redakci časopisu TREKING

• Redakce časopisu Treking, Nádražní 166, 702 00 Ostrava 1
  • Mobil: +420 607 213 773 nebo 723 091 330
  • E-mail: redakce@treking.cz, balaj@treking.cz
  • Weby: www.treking.cz, www.karpaty.net

Ceník reklamy na Treking.cz, návštěvnost

Mohu publikovat svůj příspěvek na Trekingu?

• Ano můžete, informace pro nové i stávající autory

Prakticky denně přinášíme množství článků o trecích, horolezeckých výstupech, ale i nenáročných pěších túrách a cyklotúrách z naší "dílny" a nebo od externích autorů. Neustále doplňujeme databázi horských chat a turistických útulen či boud vhodných k bivakování. Největší část obsahu je věnována českým a slovenským horám, nezapomínáme ale ani na zbytek Karpat, Alpy, Himaláje, sibiřské hory a další horské oblasti celého světa. Ale také testy, recenze, PR, tipy na víkend, kalendář akcí aj.

E-shop, administrace atd.

• Distribuce, objednávky eshop - Kamil Balaj, balaj@treking.cz, tel. +420 607 213 773
  • Inzerce - Kamil Balaj, balaj@treking.cz, tel. +420 607 213 773
  • Aktualizace, příjem nových článků - Otakar Brandos, redakce@treking.cz, tel. +420 723 091 330 (obvykle jen SMS, raději email)
  • Grafická úprava, redakční systém - Otakar Brandos
  • Mapy - Kamennímužíci.cz a Mapy.cz

Kde nás najdete? Mapa

Vydavatel

Otevírací doba redakce:

• Redakce časopisu Treking nemá pravidelnou otevírací dobu. Návštěvy jsou samozřejmě vítány, naší přítomnost vám však můžeme zaručit jen po předchozí domluvě.
Hory Goethova skalka, nejzápadnější lezecká oblast v České republice
Hory Treking na Slovensku: Ondavská vrchovina, Laborecká vrchovina a Šariš (1)
Hory Čergov, přechod pohoří na východě Slovenska (1)
Velká Javořina Šumava, ubytování Štefánička Petřínská rozhledna Hukvaldy Chata Paprsek Borišov Pieniny Lyžování v Rakousku Praděd Hukvaldy Maroko Pravčická brána Supernovy Sivá brada Les Ecrins Kvarky Cumulonimbus Fačkovské sedlo Kulové hvězdokupy Mačky Ďumbier
1. Treking Pekelný přechod Slezských Beskyd - Velký Stožek, Barania Góra a Skrzyczne
2. Turistická poradna Co je to softshell a z čeho se vyrábí? Vše o softshellu
3. Rumunské Karpaty Retezat, princeznou Jižních Karpat křížem krážem (2)
4. Naše vrcholy Železná hůrka, nejmladší sopka České republiky
6. Vesmír Jupiterova Velká rudá skvrna se smršťuje, Hubble zaznamenal nejmenší velikost víru v historii
7. České hrady Hazmburk. Hrad Hazmburk (Házmburk) je dominantou Dolnooharské tabule

Poslední diskusní příspěvky

Tapety na plochu PC zdarma, léto
 23.09.2017 1 příspěvek
Letní putování z Bratislavy na Horňácko
 23.09.2017 2 příspěvky
Bystřicko - místo, kde můžete být sami
 19.09.2017 2 příspěvky
Mikulášská chata Jasná, Chopok
 19.09.2017 4 příspěvky
Čtyřtisícovky Mount Democrat, Grays Peak a Torrey
 18.09.2017 1 příspěvek
Nízké Tatry, turistické trasy
 16.09.2017 2 příspěvky
Jak vybrat dalekohled, turistické dalekohledy
 16.09.2017 12 příspěvků
Björnson, chata ve středisku Jasná
 13.09.2017 5 příspěvků
Cerová vrchovina, turistika
 13.09.2017 1 příspěvek
Výstup na Olymp (Mythikas)
Tropický Považský Inovec, trek
 12.09.2017 7 příspěvků
Schronisko Ornak, Západní Tatry
 12.09.2017 1 příspěvek
Výstup na Mythikas (Olymp)
 11.09.2017 1 příspěvek
Kysuce Krušné hory Malá Fatra
Malé Karpaty Nízké Tatry Roháče
Šumava Velká Fatra Vysoké Tatry
Oblasti: Beskydy | Bílé Karpaty | Brdy | Broumovská vrchovina | Česká Kanada | České středohoří | České Švýcarsko | Český les | Český ráj | Doupovské hory | Drahanská vrchovina | Hanušovická vrchovina | Hornosvratecká vrchovina | Hostýnské vrchy | Chřiby | Javorníky | Jeseníky | Jevišovická pahorkatina | Jizerské hory | Králický Sněžník | Krkonoše | Krušné hory | Křivoklátská vrchovina | Litenčická pahorkatina | Lužické hory | Nízký Jeseník | Novohradské hory | Orlické hory | Pálava | Podyjí | Rakovnická pahorkatina | Ralsko | Rychlebské hory | Slavkovský les | Svitavská pahorkatina | Šluknovská pahorkatina | Šumava | Švihovská vrchovina | Vizovická vrchovina | Vlašimská pahorkatina | Vsetínské vrchy | Východolabská tabule | Zábřežská vrchovina | Zlatohorská vrchovina | Ždánický les | Železné hory | Žulovská pahorkatina | Branisko | Bukovské vrchy | Burda | Cerová vrchovina | Čergov | Čierna hora | Chočské vrchy | Kremnické vrchy | Krupinská planina | Kysucké Beskydy | Laborecká vrchovina | Levočské vrchy | Ľubovnianska vrchovina | Malá Fatra | Malé Karpaty | Muránska planina | Nízké Tatry | Ondavská vrchovina | Oravská Magura | Oravské Beskydy | Pieniny | Podunajská pahorkatina | Pohronský Inovec | Polana | Považský Inovec | Revúcka vrchovina | Roháče | Slanské vrchy | Slovenský kras | Slovenský ráj | Spišská Magura | Stolické vrchy | Strážovské vrchy | Súlovské skály | Šarišská vrchovina | Štiavnické vrchy | Tribeč | Velká Fatra | Veporské vrchy | Vihorlat | Volovské vrchy | Vtáčnik | Vysoké Tatry | Záhorie | Zemplínské vrchy
Home Page | Časopis | Průvodce | Ceník inzerce | Soutěže | Seznamka | Kalendář akcí | Outdoor testy | Horské chaty | Fotogalerie | Archiv
Treky, turistika | Horolezectví | Cykloturistika | Cestování | Vesmír, astronomie | Turistická mapa online | Spolupracujeme