Poslední aktualizace: 26.2.2010 , , svátek má

Treking 3/2004

Treking Do čísla 3/2004 jsme opět připravili velké množství velice zajímavých článků a poutavého čtení. Jako již tradičně se budete moci s námi vydat do tajemných koutů Karpat, ale i zajímavých míst v České republice. Určitě jen málo z vás může kladně odpovědět na otázku, zda jste již byli na krásném vrcholu zvaném Rovná hoľa v Nízkých Tatrách. Pokud ne, tak článek s množstvím fotografií vám tento nepříliš navštěvovaný kout zmíněného pohoří přiblíži...

Avšak nejen Gerlachovským štítem živ je člověk. Ani návštěva Strážovských vrchů nemusí být k zahození. Pokud nevíte co je to Molpír, měli byste se začít do článku Ľ. Vodičky, který vás zavede na tajemný pahorek poblíž Smolenic v Malých Karpatech a do mysli dávných obyvatel, jimž nebyl cizí ani kanibalismus. V českých luzích a hájích se ale rovněž nachází množství tajemných míst. A nebo snad znáte Slepičí a Písecké hory? Nevynecháme ani další ze soutěžních článků Tilak - Karpaty - Treking a cestu po stopách hrdinů SNP.

Samozřejmě, že jsme nezapomněli ani na příznivce vyšších hor. Nejprve se s námi můžete vydat na engadinské třítisícovky ve švýcarských Alpách, pak na zaledněný masív Grandes Jorasses a pak přes Olymp v Řecku s námi zamířit do asijského pohoří Ťan - Šan a konkrétně na vrchol Chan - Tengre. Pokud byste neměli velkých výšek ještě dost, určitě byste neměli vynechat velice zajímavý a čtivý článek o historii dobývání Mount Everestu.

No a nakonec zamíříme na pomezí Evropy a Asie - na Polární Ural. Velice zajímavý článek s mnoha praktickými radami možná některé z vás přiměje k návštěvě tohoto velice zajímavého pohoří. Nezapomínáme ale ani na testy. Náš stálý spolupracovník pan Merhaut pro vás připravil velice obsáhlý test trekových kol, chybět ovšem nebude ani článek s praktickými radami, jaké kolo si pro cykloturistiku vybrat.
Treking 3/2004 je již zcela vyprodán.
Malá Fatra Zverovka Sněžka Krkonoše, ubytování Slovenský ráj Vysoké Tatry Kamenná chata chata Roháče, ubytování Macocha Hranická propast Letní obloha Rychlebské hory Elbrus, Kavkaz Kráľova studňa Javorníky Porubský bludný balvan Beskydy, ubytování Spacáky Gran Paradiso
ANKETY, PŘÍSPĚVKY, NASTAVENÍ
Nová anketa Trekingu, hlasujte i vy
Vložit nový příspěvek na web www.treking.cz
Fototapety na plochu vašeho počítače
Nastavte si treking.cz jako domovskou stránku
Home Page | Časopis | Průvodce | Ceník inzerce | Soutěže | Seznamka | Kalendář akcí | Outdoor testy | Horské chaty | Fotogalerie | Archiv
Treky, turistika | Horolezectví | Cykloturistika | Cestování | Vesmír, astronomie | Turistická mapa online | Spolupracujeme