Poslední aktualizace: 19.11.2018 , svátek má
Treking > Turistické průvodce > Ukrajinské Karpaty / turistický průvodce

Ukrajinské Karpaty / turistický průvodce

Poloniny a Lesní Karpaty, turistický průvodce

Autoři: Otakar Brandos, Michal Kleslo a kol.
ISBN: 978-80-86774-48-0

Zakarpatská Ukrajina, turistický průvodce

Druhé přepracované a podstatně doplněné vydání turistického a trekového průvodce Zakarpatská Ukrajina. Tentokráte nese název Ukrajinské Karpaty, neboť jsme do tohoto vydání podrobně zmapovali i další pohoří a regiony jako Horhany, Čivčiny, Bukovinu aj., které leží ve Lvovské, Ivanofrankovské či Černivské oblastech, tedy mimo území první Československé republiky. Chtěli jsme tak sejmout "klapky z očí" i ostatním návštěvníkům ukrajinských Karpat a ukázat, že hory na dřívější československo - polské hranici rozhodně nekončí, ale táhnou se dále k severu či východě a nejsou o nic méně krásné, než ty na Zakarpatí (Podkarpatské Rusi).

Vedle velkého množství praktických informací tady naleznete podrobné popisy túr a treků, všech významných hřebenových přechodů, velké množství fotografií, ale také digitálně zpracované mapky a výřezy z turistických topomap 1:100.000. Množství užitečných kontaktů, mailových a internetových adres, telefonů, rad a tipů určitě obohatí tohoto komplexně zpracovaného turistického průvodce, jenž je prvním titulem takovéhoto rozsahu na českém knižním trhu. Vyšlo 11.1.2007. Tento průvodce navíc získal prestižní ocenění, v mezinárodní soutěži Tourmap 2007 byl oceněn 3. místem v kategorii turistické průvodce.

Vydejte se tedy spolu s námi na holé travnaté hřbety zakarpatských Polonin, do hlubokých a v lesích utopených údolí. Do pustých a velice těžko přístupných kamenných Horhan, které jsou skutečnou výzvou všem turistům – fajnšmekrům, ale i do měst a městeček, do horských vesnic plných roubených dřevěnic, před kterými by zbledla závistí naprostá většina skanzenů v naší republice. Vydejte se společně s námi na dobrodružnou cestu poznání do Východních Karpat, ve kterých se snoubí století 19., 20. i současné 21. Vydejte se s námi do míst, kde ještě přežívají poslední z pamětníků první Československé republiky, do míst, kde minulost, současnost i, věřme že proevropská, budoucnost si v těžko opakovatelném koloritu podávají ruce…

Publikace je vyprodána
416 stran, formát 114×188 mm
DPC 360,- Kč

1. Ukrajinské Karpaty Huculské Alpy aneb po hřebeni Rachovských hor
2. Alpy Mont Blanc du Tacul (4 248 m) a Mont Maudit (4 465 m)
4. Karpattreky Trek z Malé Fatry do pohoří Žiar, Fatransko-turčanský Karpattrek (2)