Poslední aktualizace: 11.9.2017 , svátek má

Karol Mizla

Profil autora portálu Treking.cz

16.1.2009 | RED

Ročník 1957, narodený v Ružomberku, býva v Košiciach. Ženatý, deti Eva (1983) a Tomáš (1986). Po ukončení VŠT v Košiciach - odbor systémové inžinierstvo Karol Mizla, chata Lajoška v roku 1981 pracuje v ekonomickej oblasti. Autor systému Profinal, určeného pre finančné analýzy a finančnú bonitu firiem a spoločností. Člen National Geographic Society od roku 1994.

Od detstva láska k horám, bicyklu a lyžiam. Za študentských čias najmä VHT vo Vysokých Tatrách, rekreačne mnohé športové disciplíny, aktívne stolný tenis a šachy. Aktívny cykloturista, zakladateľ a autor cykloakcií Karpatiatour (2002). Výstupy na vrchy horským bicyklom (tzv. cyklovrcholy).

Najobľúbenejšie lokality: Veľká Fatra, Kráľova hoľa, Čergov a Salzkammergut. Publikuje v časopisoch Treking (od roku 2004) a Krásy Slovenska.

Články autora

+ Karpatiatour versus Alpentour
+ Cykloakcia Karpatiatour 2007 (1)
+ Karpatiatour 2011, kučeravá cesta Slovenskom (1)
+ Bicyklom na Folkmarsku skalu - na počesť Blekyho
+ Chata Lajoška, Volovské vrchy
+ Kojšovská hoľa - princezná hôľ

19.05.2009, 22:15 x | FUJ
19.05.2009, 23:11 -OB- | Okna

Slovenský ráj Švýcárna Sněžka Krkonoše, ubytování Karlštejn Kamenná chata Beskydy, ubytování Ještěd Hranická propast Podzimní hvězdná obloha Zámek Hluboká Elbrus, Kavkaz Kráľova studňa Loket Porubský bludný balvan Jeseníky, ubytování Spacáky Gran Paradiso