Poslední aktualizace: 26.10.2021 , svátek má

Autor: Otakar Brandos
ISBN: 80-901902-2-7

Velká Fatra

Turistický průvodce Velká Fatra popisuje jedno z nejkrásnějších, největších a nejromantičtějších pohoří nejen Slovenska, ale Západních Karpat vůbec. Pohoří, kde je ještě i dnes živé salašnictví a pastevectví, které dodává tomuto koutu Slovenska jen těžko opakovatelný ráz.

Turistický průvodce Velkou Fatrou je doplněn digitálně zpracovanou mapkou, uživateli oblíbenými rozhledovými růžicemi a barevnými panoramaty s popisy nejvýznamnějších vrcholů a sedel. Informace pro uživatele GPS, tipy na ubytování včetně aktuálních kontaktů a cen, informace o dopravě. Popis přechodu hlavního hřebene Velké Fatry a řady dalších túr, včetně oblasti Šípské Fatry. II. přepracované a podstatně doplněné vydání.

Publikace je dostupná na skladě
224 stran, formát A6
DPC 169,- Kč

Kadovský viklan u Kadova Malá Fatra, ubytování Chata Smědava Bouzov Gutštejn Chata Borišov Krížna Vihorlat, ubytování Kvarky Melechov Drahotuš Mauricius Praděd Sluneční erupce Levoča Olperer Jeskyně Blesk Rozhledny Jeskyně Šipka Pohorky Spišský hrad