Průvodce | Karpattreky | Horolezectví | Cykloturistika | Cestování | Lyžování | Příroda | Soutěže | Aktuality | Zajímavosti | Kalendář akcí | Napsat článek | E-shop | Více…
Kontakty  Cookies  Ceník inzerce  RSS
Treking.cz Hledat
Poslední aktualizace: 19.11.2018 , svátek má
Treking > Testy > Rufwear, outdoorové vybavení pro psy

Rufwear, outdoorové vybavení pro psy

Outdoorové vybavení pro aktivní pejsky

1.11.2010 | Haf Bez Obav, Re-seller Ruffwear

Kdo někdy navštívil Krkonošské muzeum v Jilemnici, nestačí se při pohledu na současné sportovní vybavení divit. Jak jednoduché a "obyčejné" vybavení kdysi měli a přitom si stále užili hodně zábavy. Dnešní sportovní aktivity si již nedokážeme bez kvalitního a bezpečného vybavení představit. A není se čemu divit.

Outdoor vybavení pro psy

Náročnost těchto aktivit a naše ambice stále narůstají. Zároveň stoupají nároky na výkony aktivních sportovců a laťka se stále posouvá směrem výš. Výrobci sportovního oblečení nezahálejí a trh se sportovním vybavením nabízí spousty výrobků od renomovaných a prověřených výrobců. A je to dobře, neboť zdraví bychom si měli chránit, bez toho totiž další aktivity již tak dobře a někdy vůbec nezvládneme.

To platí i pro ty, kteří mají doma čtyřnohého přítele. Většina z nás si chce každou volnou chvíli užít a naši psi u toho nesmí chybět. Proč je však nechávat doma, když se chystáme na sportovní aktivity? Věřte nebo ne, v dnešní době si už můžete klidně vzít psa i na horolezecký výstup bez toho, aby musel absolvovat náročný záchranářský výcvik.

Stejně však jako u lidí, tak i psů platí, že bez tréninku by to být nemělo. Psa z pohovky asi nebude dobré vytáhnout hned na skály. Ale i zde nabízí trh velmi kvalitní zboží šité Outdoor vybavení pro psy jako na míru psům. Možností, jak do svého sportovního života včlenit i našeho čtyřnohého kamaráda, je hned několik. Pro začátečníky doporučujeme turistiku formou dogtreku, případně nordicwalking.

Psa vybavíte odpovídajícím postrojem a pro zachování oboustranné bezpečnosti psa za postroj připoutáte šňůru s amortizérem. Cítíte-li se na něco náročnějšího, můžete zkusit i canicsross (běh se psem), bikejoring (jízda na kole se psem) a v zimě pak skijoring, kde kolo vyměníte za běžky nebo skialp. Ani milovníci vodních sportů se nemusí obávat odloučení od svého psa.

Výrobci sportovního vybavení se nenechali zahanbit a na trhu seženete i speciální plovací vesty pro psy a tak vás váš kamarád může bezpečně doprovázet nejen na českých řekách, ale i na jachtě, kajaku nebo s vámi může sjíždět divokou vodu. Nemusíte se obávat žádného povrchu, i na to výrobci myslí.

Outdoor vybavení pro psy Outdoor vybavení pro psy

Doporučujeme nešetřit a vybrat stejně kvalitní obuv jako pro sebe. Seženete boty na silnice, ale také na hrubé kamenité nebo štěrkové povrchy. Stejně tak existuje speciální obutí do sněhu. Pokud máte rádi výzvy a máte doma psího kamaráda, zapojte ho do svých sportovních aktivit a uvidíte, že to bude radost pro vás pro oba.

Čtenářům magazínu treking.cz nabízíme slevu 10% na nákup v novém eshopu www.dogoutdoor.cz od 1.11. do 30.11. 2010 při zadání kódu WTW66V32.

Outdoor vybavení pro psy Outdoor vybavení pro psy Treking.cz - diskuze

01.12.2010, 14:20 sepe | hledam tip...
01.12.2010, 14:35 sepe | prosim info na...
03.11.2010, 10:00 Pepé | CENA
08.12.2010, 08:05 Mar»an | Kdo hledá, najde

+ Dogtreking
+ Outdoorové vybavení na vícedenní treky aneb co si s sebou vzít na hory
Hory Na roháčský Volovec s dětmi
Hory Tofana di Mezzo - via ferrata Giuseppe Olivieri
Hory Co je to treking, turistika, alpinismus a horolezectví? Definice pojmů
1. Slovenské hory Přechod hlavního hřebene Velké Fatry
2. České hory Lužické hory - toulky po hradech, skálách a vyhlídkách
Oblasti: Beskydy | Bílé Karpaty | Brdy | Broumovská vrchovina | Česká Kanada | České středohoří | České Švýcarsko | Český les | Český ráj | Doupovské hory | Drahanská vrchovina | Hanušovická vrchovina | Hornosvratecká vrchovina | Hostýnské vrchy | Chřiby | Javorníky | Jeseníky | Jevišovická pahorkatina | Jizerské hory | Králický Sněžník | Krkonoše | Krušné hory | Křivoklátská vrchovina | Litenčická pahorkatina | Lužické hory | Nízký Jeseník | Novohradské hory | Orlické hory | Pálava | Podyjí | Rakovnická pahorkatina | Ralsko | Rychlebské hory | Slavkovský les | Svitavská pahorkatina | Šluknovská pahorkatina | Šumava | Švihovská vrchovina | Vizovická vrchovina | Vlašimská pahorkatina | Vsetínské vrchy | Východolabská tabule | Zábřežská vrchovina | Zlatohorská vrchovina | Ždánický les | Železné hory | Žulovská pahorkatina | Branisko | Bukovské vrchy | Burda | Cerová vrchovina | Čergov | Čierna hora | Chočské vrchy | Kremnické vrchy | Krupinská planina | Kysucké Beskydy | Laborecká vrchovina | Levočské vrchy | Ľubovnianska vrchovina | Malá Fatra | Malé Karpaty | Muránska planina | Nízké Tatry | Ondavská vrchovina | Oravská Magura | Oravské Beskydy | Pieniny | Podunajská pahorkatina | Pohronský Inovec | Polana | Považský Inovec | Revúcka vrchovina | Roháče | Slanské vrchy | Slovenský kras | Slovenský ráj | Spišská Magura | Stolické vrchy | Strážovské vrchy | Súlovské skály | Šarišská vrchovina | Štiavnické vrchy | Tribeč | Velká Fatra | Veporské vrchy | Vihorlat | Volovské vrchy | Vtáčnik | Vysoké Tatry | Záhorie | Zemplínské vrchy
Home Page | Časopis | Průvodce | Ceník inzerce | Soutěže | Seznamka | Kalendář akcí | Outdoor testy | Horské chaty | Fotogalerie | Archiv
Treky, turistika | Horolezectví | Cykloturistika | Cestování | Vesmír, astronomie | Turistická mapa online | Spolupracujeme