Poslední aktualizace: 11.6.2013 , svátek má

Fotografie měsíce, fotosoutěž o 500 Kč a účast na Týdnu VHT 2013 - podmínky soutěže

1.1.2013 | RED

Máte zajímavé fotografie z hor, přírody, cestování a myslíte si, že by je měli vidět i ostatní? Chcete se přesvědčit, jestli se budou vaše fotografie líbit čtenářům Trekingu? Máte-li chuť si zasoutěžit a třeba vyhrát i nějakou tu stokorunu, pošlete nám své fotografie v elektronické formě, my zajistíme jejich zařazení do galerie na Trekingu a do soutěže.

Kamzík

Pokud nám pošlete své fotografie v elektronické podobě na redakční email redakce@treking.cz s předmětem Fotografie měsíce, zúčastníte se soutěže o jeden zdarma pobyt na Týdnu VHT 2013 za "Fotku roku 2013" a nebo můžete získat každý měsíc finanční prémii 500 Kč za "Fotku měsíce". Fotografie do soutěže můžete zasílat průbežně, podle data doručení budou zařazeny vždy do řádného kola příslušného měsíce.

Propozice soutěže, kolik fotografií mohu poslat?

Soutěže Fotografie měsíce se může zúčastnit každý fotograf bez omezení. Amatér i profík, pravidelní autoři Trekingu i jen nahodilí čtenáři. Fotografie lze zasílat v elektronické podobě na e-mail: redakce@treking.cz a do "předmětu" zprávy napište Fotografie měsíce.

Počet fotografií, které lze do soutěže zaslat neomezujeme, necháváme to na vašem uvážení. Nemusíte posílat pouze jednu fotografii, ale také bychom byli rádi, kdybyste nepřekročili hranici "přiměřenosti" někde kolem 5 či 10 fotografií pro jedno kolo…

Formáty a další parametry fotografií

Zasílané fotografie musí mít minimální rozlišení 1 000 px. Fotografie zasílejte nejlépe ve formátu jpg. Fotografie nijak neupravujte, nedoostřujte, nepřidávejte do nich texty či automatické datumy a časy aj. Samozřejmě, že můžete fotky ořezávat podle potřeby, můžete spojovat panoramata či provádět úpravy expozice atd. "Zákaz" úprav proto berte s rezervou nutnou pro nezbytné úpravy fotografie.

Čtěte také: Fotografie měsíce 2011, fotosoutěž o 500 Kč s Týdnem VHT 2012

Pokud ale fotografie upravujete na profi úrovni a chcete si fotografie upravit sami včetně doostřování, pak můžete každou fotografii zaslat i takto upravenou ve dvou velikostech - větší na šířku 600 px (výška podle proporcí), náhled pak o jednotné velikosti 100 × 150 px.

Počet kol soutěže, uzávěrky

Fotosoutěž bude mít celkem 5 soutěžních kol. Jednotlivá kola budou probíhat v měsících únor, březen, duben, květen a červen. V červenci pak proběhne finální kolo, ve kterém bude vybrána fotografie roku 2013.

Uzávěrka jednotlivých kol proběhne vždy na konci kalendářního měsíce. Fotografie pro únorové kolo můžete posílat do konce ledna. Zaslané snímky budou postupně zveřejňovány v galerii Trekingu. Dbejte na kvalitu a ostrost zasílaných fotografií.

Popisky fotografií

Ostrý Roháč

Ke každé fotografii připojte popis, klidně může být obšírnější s podrobnějším popisem výhledu, lokality či fotografovaného objektu, kdy a kde byla fotografie pořízena. Pokud přidáte informace o použitém fotoaparátu a objektivu, případně expozici, cloně a nastavené citlivosti fotoaparátu, tím lépe. No a samozřejmě nezapomeňte na své jméno či jméno autora, budete-li zasílat fotografe někoho jiného. Popisky fotografií jsou podmínkou pro zařazení do soutěže!

Souhlas se zveřejněním

Odesláním fotky na email Trekingu dáváte souhlas ke zveřejnění na www.treking.cz ve fotogalerii. Všechny fotografie, které splní základní stanovené parametry, budou řádně popsány a budou bez kazů či jiných závažných technických nedostatků, zveřejníme v galerii Trekingu. Přijetí fotografií vám vždy e-mailem potvrdíme.

Způsob hlasování

Ze zaslaných fotografií umístěných v galerii treking.cz budete moci každý měsíc vybrat jednu fotografii, která se stane Fotografií měsíce. Hlasování bude veřejné a do soutěže budou postoupeny všechny zařazené fotografie.

Autor vítězné fotografie získává prémii 500 Kč. Fotka bude poté součástí titulní strany na www.treking.cz (vzhledem k pracovnímu vytížení a častějšímu cestování se nemusí nutně překrývat zveřejnění s počátkem kalendářního měsíce, zadavatel si vyhrazuje "právo" na přípustnou několikadenní odchylku).

Které fotografie postoupí do finálního kola?

První tři vítězné Fotky měsíce (snímky s nejvyšším počtem platných hlasů) postoupí do závěrečného kola a ta s největším počtem hlasů přinese svému autorovi týdenní pobyt na VHT 2013. Pobytem zdarma se rozumí doprava a ubytování v rámci Týdne VHT 2013. Všechny ostatní náklady si účastníci platí sami (strava, vstupy, cestovní pojištění atd.).

Oproti předchozímu ročníku mírně poupravujeme pravidla. Protože se i přes opakované urgence nepřihlásil o cenu vítěz ročníku 2012 a cena propadla, přistoupili jsme proto k úpravě. Pokud se vítěz soutěže o Fotografii roku nepřihlásí do 14 dnů od uzávěrky soutěže, bude cena nabídnuta druhému (třetímu atd.) soutěžícímu. Proto je potřeba sledovat celý průběh soutěže.

Babia hora

Ročník 2013 o Fotku měsíce a roku 2013 bude probíhat do 30. června 2013, aby se stihl vyrozumět vítěz pobytu na týdnu VHT 2013. Kalendářní měsíce pro Fotku měsíce jsou únor až červen 2013. Únor 2013 je startovací, kdy proběhlo první kolo hlasování o fotografii měsíce. Do třetího kola můžete zasílat své fotografie již nyní (druhé kolo právě probíhá). Zaslané fotografie budou do galerie zařazovány průběžně a v pořadí, ve kterém dorazí do redakční pošty.

+ Fotografie měsíce, fotosoutěž o 500 Kč s Týdnem VHT 2012

05.12.2011, 12:34 Ondřej | Re:

Hory Přechod Šípské Fatry a Turčianské větve Velké Fatry
Hory Tradice Silvestrovských výstupů - výzva autorům a "šíleným" turistům
Hory Horská turistika v Beskydech vhodná i pro rodiny s dětmi - přes Kotař na Prašivou