Poslední aktualizace: 8.3.2014 , svátek má

Předávání cen v Šumperku

Ředitel Tilaku osobně předal cenu výherci soutěže Treking s Tilakem 2013

8.3.2014 | RED

Minulý měsíc jsme na našem webu vyhlásili výsledky autorské soutěže Treking s Tilakem 2013 a ve čtvrtek 6. března, po delším hledání termínu, jenž by vyhovoval všem, konečně došlo i na předání ceny vítězi 9. ročníku již pevně etablované soutěže.

Předávání ceny v Šumperku

V sídle firmy Tilak v Šumperku se sešli zástupci vyhlašovatele soutěže, partnera soutěže i oceněný autor. Po vřelém přijetí v prostorách šumperské firmy Tilak, ukázkách výroby přímo "za pochodu" došlo i na předání hlavní ceny.

Dorek Čermák, autor vítězného článku Hřebenovka Vysokých Tater obdržel z rukou Romana Kamlera, ředitele firmy Tilak, goretexovou bundu Raptor. Dorek měl z Raptorky neskrývanou radost a přijal ji se slovy, že je to první takováto bunda v jeho životě… Od naší redakce pak obdržel turistické průvodce po Tatrách a Kavkaze.

Na závěr mi nezbývá poděkovat R. Kamlerovi za hezké přijetí v Šumperku a za partnerství v soutěži. Vítězi ještě jednou popřát k hodnotnému ocenění a všem ostatním poděkovat za účast v 9. ročníku soutěže Treking s Tilakem.

Předávání ceny v Šumperku

Treking s Tilakem 2013

Vyhlášení výsledků autorské soutěže Treking s Tilakem

11.2.2014 | RED

Hlasy z veřejného hlasování jsou sečteny, porovnány se závěry partnera soutěže i vyhlašovatele. Konečně tak můžeme přistoupit k vyhlášení dlouho očekávaných definitivních výsledků autorské soutěže Treking s Tilakem 2013.

Do 9. ročníku soutěže jste nám zaslali celkem 7 soutěžních článků. Jeden jsme však vyřadili pro obsahové i formální nedostatky. Do soutěže tak bylo nakonec zařazeno 6 článků.

Tilak

V 9. ročníku došlo vůbec poprvé k naprosté shodě mezi výstupem veřejného hlasování, partnerem soutěže fy Tilak, a.s., které tímto ještě jednou děkujeme za zastřešení této soutěže i vyhlašovatelem soutěže. Vítězem 9. ročníku Treking s Tilakem se tak jednohlasně stal Dorek Čermák s článkem č. 4. Hřebenovka Vysokých Tater.

Vítězi blahopřejeme a dalším účastníkům děkujeme za účast v opravdu těžké soutěži. Zároveň prosíme autory jednotlivých soutěžních článků, aby kontaktovali redakci Trekingu na emailu redakce@treking.cz, rádi bychom vás za účast odměnili alespoň nějakou drobnější cenou.

Treking s Tilakem 2013 - hlasování

hlasujte pro nejlepší článek autorské soutěže Treking s Tilakem

14.10.2013 | Otakar Brandos

Do uzávěrky soutěže Treking s Tilakem 2013 jste nám zaslali celkem šest soutěžních článků. Je to sice méně, než v nejúspěšnějších letech, kdy bylo do soutěže přihlášeno i 15 článků, avšak na druhou stranu autoři přitvrdili co se náročnosti popsaných přechodů týče.

Nakonec vybrané treky si můžete přečíst v níže uvedeném přehledu zaslaných soutěžních prací. Z nich můžete vybírat a hlasovat pro ten článek, jenž vás oslovil nejvíce. Nemusíte hlasovat hned, čtenářská anketa poběží až do 15. prosince. Svůj hlas opravdu zvažte, neboť hlasovat můžete pouze pro jeden příspěvek a pouze jednou.

Po uzávěrce soutěže a vyhodnocení výsledků obdrží výherce nepropro bundu od partnera soutěže - firmy Tilak, který, alespoň v naší redakci doufáme, zůstane partnerem i pro příští ročník této soutěže, který vyhlásíme záhy po novém roce.

Soutěžní články Treking s Tilakem 2013

Treking s Tilakem 2013, autorská soutěž - hlasování

Vyhlašujeme IX. ročník autorské soutěže Treking s Tilakem

17.10.2012 | Otakar Brandos

Devátý ročník soutěže Treking s Tilakem vyhlašujeme v mírném předstihu, neboť devátý ročník vyhlašujeme až pro rok 2013. Oproti předchozím ročníkům soutěže posouváme termíny uzávěrek z letních měsíců na podzimní, kdy hlavní turistická sezóna končí.

Napište článek a vyhrajte bundu od Tilaku

Do soutěže Treking s Tilakem 2013 přijímáme pouze původní autorské příspěvky popisující nějaký zajímavý trek a nebo výstup v horách, ať již v našich nebo zahraničních. Rozsah článku musí být do čtyř stran A4 textu nejlépe ve wordu (.doc a nebo .txt) + obrazová příloha. Podmínky tedy zůstávají stejné, jako v předchozích ročnících.

Obrazovou přílohu zasílejte zvlášť mailem na adresu redakce@treking.cz a nebo na CD (v případě papírových fotografií poštou). Digitální obrázky posílejte zvlášť, určitě je nevkládejte do textového souboru.

Součástí článku by měly být i praktické informace, rady, užitečné kontakty, tipy na mapy aj., tedy informace, které jsou významné pro případné opakování popisovaných treků vašimi následovníky. Tyto náležitosti se při konečném hodnocení jednotlivých soutěžních příspěvků berou rovněž do úvahy.

Rovněž nepodceňujte kvalitu obrazové přílohy, protože vizuální informace je mnohdy přesvědčivější a významnější než informace psaná. Tato část soutěžní práce je tedy stejně důležitá jako část textová.

Uzávěrka soutěže, témata

V soutěži Treking s Tilakem rozhodně neznamená, že čím dále tím lépe. V roce 2009 sice vyhrál soutěžní článek s trekem ve Skandinávii, ale například v roce 2004 zvítězil článek o přechodu hřebene Nízkých Tater a Slovenského rudohoří, v roce 2006 pak článek o přechodu bulharské Staré Planiny a v minulém roce článek o treku v rakouských Alpách. Uspět tedy lze i se soutěžními články z našich či poměrně blízkých "luhů a hájů". Své příspěvky nemusí zasíůat pouze "pěšáci", do soutěže přijímáme také cyklotreky.

Jednotlivé soutěžní články předchozích ročníků i další informace k soutěži naleznete na těchto webových stránkách (viz odkazy níže). Své příspěvky můžete do soutěže posílat do 10.10.2013, kdy proběhne uzávěrka soutěže Tilak - Treking 2013.

Hlasování a konečný verdikt

Způsob výběru vítězného článku zůstává stejný jako v minulých letech. Paralelně poběží veřejné hlasování o nejlepší článek (od 14.10. do 15.12.2013) s hlasováním zástupců vyhlašovatele i partnera soutěže Treking s Tilakem.

Liptov Cyklotrek

Všechny soutěžní příspěvky budou postupně zveřejněny na internetu v pořadí, v jakém budou přicházet do naší redakce. Z článků pak budete moci vybírat do konce listopadu 2013 i vy. Výsledky internetového hlasování ale pro výběr vítězné práce nebudou rozhodující, porota k němu bude pouze přihlížet v případě nerozhodného výsledku při hlasování.

Výherkyně minulého ročníku v bundě Tilak v sedle Karlscharte

Vyhlášení vítěze soutěže Treking s Tilakem proběhne v prosinci 2013, vítěz obdrží od partnera soutěže goretexovou bundu.

Články můžete zasílat e-mailem

Soutěžní články můžete zasílat v elektronické formě na náš redakční e-mail redakce@treking.cz. Ať již fotografie a nebo texty. Texty zasílejte nejlépe v klasických formátech, tedy .doc a nebo .txt. Nemáte-li e-mail, lze materiály zasílat v elektronické formě na CD a nebo DVD na naší redakční adresu Redakce Treking, Nádražní 166, 702 00 Ostrava 1.

Hory Divokou stopou Rodop (2), pastýřský kraj - Prespanský hřeben
Hory Trek hřebenem Velké Fatry na Malou Fatru, Fatransko-turčanský Karpattrek (7)
Hory Divokou stopou Rodop (1), první seznámení s divočinou
Aktuální počasí Zverovka Sněžka Krkonoše, ubytování Soumrak Karlštejn Kamenná chata Beskydy, ubytování Ještěd Hranická propast Podzimní hvězdná obloha Zámek Hluboká Elbrus, Kavkaz Kráľova studňa Loket Porubský bludný balvan Beskydy, ubytování Spacáky Gran Paradiso