Průvodce | Karpattreky | Horolezectví | Cykloturistika | Cestování | Lyžování | Příroda | Soutěže | Archiv | Kalendář akcí | Napsat článek
Eshop Kontakty Satelitní snímky Webkamery Počasí Treking.cz
Poslední aktualizace: 25.5.2018 , , svátek má
Vloženo 25.5.2018

Moc si přeju tě najít a věřím že jsi: charismatický (třebaže o svém charisma ani nevíš nebo o něm nepřemýšlíš) upřímný muž, s optimistickým postojem k životu a otevřeným srdcem. Vegetarián, nebo s otevřeností vůči této možnosti. Vnímavý a praktický, stojící nohama na zemi, alespoň více než já. Za to moc děkuju : ) Různorodé zájmy a přirozená láska k dětem.
Něco o mně: Miluju dívat se na vše krásné, a proto potřebuju, aby ses mi líbil i ty. Těším se na společné sdílení, radost a lásku. Zbožňuju přírodu a žiju v ní, i se svým sedmiletým synkem. Jsem bytost rozmanitá, ráda řeknu i to, co si myslím. I když někdy je lepší mlčet : ) a svojí energii si užívat a nechávat věci plout vlastním proudem. Výška mojí postavy 175cm, 64kg.
Moje koníčky a záliby: život. Příroda, pobyt a toulky v ní po cestách krásných i napříč loukami, spaní pod otevřeným nebem, vyprávění a stejně tak i naslouchání krásných vtipných a veselých příběhů. Užívat si i ticho, mlčky a tiše. Na druhou stranu miluju tanec a skvělou muziku. Koupaní se v přírodě, pěstování svobodných stromů, historie krajiny a šumavského venkova, vytváření svého domova a zelené krásy kolem něj, malování, snění a sjezd peřejnatých a dravějších řek na kajaku a na kánoi.
Co je pro mě ve vztahu důležité: společný růst – skrze otevřenost, pravdu a lásku, komunikace – miluju vyprávět, snít a toužit po toulkách na milovaných místech. Nebo jenom si tak povídat o hezkých věcech. Ale také zbožňuju sdílet ticho, kdy nemusíš říkat vůbec nic, a přesto víš, že jsme oba naladění na stejnou pohodu, vlnu – nebo jak jen to člověk dovede popsat. Nic neříkat a být, to jsou ty nejkrásnější chvíle. Láska, něha, vlídnost, cítit, že jsi. Cítit tvojí niternou krásu a obsažnost. Již zmíněná upřímnost, obejmutí, blízkost fyzická i pocitová, doteky. Vědět a cítit, že tu jseš i v praktických věcech. Vědět, že se jednoduše můžu spolehnout, že zařídíme spolu to, co je potřeba, atd ..... Když budeš mužem na pravém místě. Děkuju Ti už teď. I když já také moc ráda pracuju a vytvářím. Také vnímám jako důležitou Tvojí lásku k mému synovi.
Co je pro mě ještě důležité a nedokážu být bez toho funkční: Volnost a prostor pro sebe samu Je to čas a prostor, ve kterém budu odpočívat zase jinak než s tebou, tvořím a těším se ze života po svém. Vím, že nejsem ani nebudu schopná být ve vztahu bez tohoto prostoru. Když tímto způsobem naplňuji své potřeby a dopřávám si být sama se sebou, pak budu schopná šťastně prožívat i naše společné chvíle. Stejně tak i já budu šťastná, uvolněná a v pohodě, když i ty si do sytosti budeš dopřávat chvíle sám se sebou, tak, aby jsi šťastně nabíral, svůj vlastní dech, klid, pohodu a radost : ) ať už procházkou v přírodě nebo sportem adrenalínovým... ale prosím takovým, který nebude ohrožovat Tvůj život a naší lásku.
Nechci abys byl stejný jako já. Je krásné sdílet to, co nás spojuje, ale rozmanitost ve vztahu považuji za stejně tak krásnou a moc důležitou. Proto si přeju abys byl v ostatních věcech jiný, ale takový aby jsi svojí jiností obohacoval mě a nás, a abych i já, svojí jiností obohacovala Tebe a nás.
Je jedno odkud budeš, ale máš-li chuť žít blízko nás, budu šťastná. Upřednostňuji, abys byl z Čech. Odkud jsem, či kde dál bychom rádi žili, ti odpovím až se mně zeptáš.
Podle rodného listu jsem přišla na tento svět před 40ti lety. Já sama se na žádný věk necítím a žiji bez něj, cítím se a vypadám velmi mladě. Přesto však ještě mívám úvahy o tom, jak bych si věkově představovala svůj protějšek. Tak řekněme mezi 43-48. Ale, postupně zjišťuji, že i mezi muži, jsou ti, kteří už dávno nežijí v souladu s věkem, a vypadají krásně mladě a živě. Člověk se s takovými lidmi cítí, tak, jak by si přál, lehounce, jako se svým pravým protějškem a v těchto chvílích věk přestává hrát roli. Ještě v tom nemám úplně jasno, rozhodující je pocit. Výškově 175-180 +- . Mužnou postavu, uvítám zdravě vypracovanou : ) Xairairair1@email.cz

Při odepisování na inzerát je nutno odstranit z adresy písmeno X (!), které přidáváme uměle jako ochranu proti spamu (platí tedy pouze adresa za X).

Horská seznamka outdoorový bazar - prodám, koupím ztráty a nálezy

28.05.2018, 16:33 Vlasta | To radši babu Jagu...

Hory Corno Grande neboli Velký roh, túra na nejvyšší horu v Apeninách…

Hora Corno Grande (2 912 m, v některých mapách 2 914 m) je nejvyšší horou celých Apenin. Corno Grande…

Hory Góry Bialskie: Neznámé sudetské pohoří v sedle kola

Jezdit na dovolenou na přelomu května a června je skvělé. Počasí přiměřené, v horách ani živáčka. Dokonce…

Hory Starohorské vrchy křížem krážem, dvoudenní túra po…

Starohorské vrchy jako soused mnohem známější Velké Fatry resp. Nízkých Tater stojí tak trochu…

Hory Na Elbrus přes Pik Terskol, výstup na nejvyšší horu Kavkazu…

"Ne! Nechci si to ulehčovat, ani náhodou! Do lanovky mě nikdo nedostane, takový kopec by mě ani…

Další doporučené články

+ Monkovou dolinou z vápencového světa do žulového
+ Trek do Temných Smrečin aneb i ve Vysokých Tatrách jsou místa, kde lišky a medvědi…
+ Výstup na zapomenutý Trzydniowiański Wierch za neobvyklými tatranskými výhledy
+ Přechod přes Rysy (2 499 m) aneb po stopách turistů císaře pána
+ Vysoké Tatry, nejvyšší karpatské pohoří; ubytování a horské chaty ve Vysokých Tatrách
+ Cez Baranie sedlo, Vysoké Tatry
+ Gerlach s vodcom, Vysoké Tatry
+ Gerlachovský štít, Vysoké Tatry
+ Vysoké Tatry - Východná Vysoká (2 429 m)
+ Podzimní toulky po Vysokých Tatrách, soutěžní článek č. 8, Treking s Tilakem 2008
+ Mlynická a Furkotská dolina přes Bystré sedlo
+ Tatranské doliny, Vysoké Tatry
+ Vysoké a Belianské Tatry, Polské Tatry; Nakladatelství SKY 2008
+ Vysoké Tatry, ubytování a horské chaty ve Vysokých Tatrách
+ Opomíjený Furkotský štít? Vysoké Tatry
+ Výstup na Slavkovský štít, Vysoké Tatry
+ Výstup na Kôprovský štít, Vysoké Tatry
+ Slavkovský štít odměňuje širokým výhledem
+ Výstup na Kriváň (2 494 m), Vysoké Tatry
+ Výstup na Predné Solisko (2 093 m), Vysoké Tatry
+ Výstup na Rysy (2 499 m), Vysoké Tatry
+ Vysoké Tatry - Kriváň (2 494 m)
+ Na vrchol Svinica (2 301 m) neboli tatranský Matterhorn ze Slovenska? Blbost, z…
Proton Okáč bojínkový Slaměnka Na Pomezí Smraďoch Marcelka Chata Šerlich Bezděz Elektron Litice Lysá hora Apuseni Frýdštejn Úplněk Měsíce Jarní prázdniny Osmitisícovky Loket Planeta Mars Brouci Kuiperův pás Batohy Říp
Vybíráme z obsahu
1. Plesa Štrbské pleso, nejznámější a druhé největší pleso slovenských Tater
2. Přírodní zajímavosti Velká kotlina, ledovcový kar a nejvýznamnější botanická lokalita v ČR
3. Naše vrcholy Luční hora, 2. nejvyšší hora Krkonoš a České republiky
4. Tipy na výlet Lanovka na Lomnický štít, ceník a provozní doba
5. Vesmír Černá díra: Extrémně podivný objekt, z jehož osidel neunikne ani foton
6. Horské chaty Chata Návrší, horská chata a levné ubytování na Králickém Sněžníku
7. Tipy na výlet Pramen Moravy, Králický Sněžník a pramen nejvýznamnější moravské řeky
Beskydy Bílé Karpaty Javorníky
Jeseníky Jizerské hory Krkonoše
Kysuce Krušné hory Malá Fatra
Malé Karpaty Nízké Tatry Roháče
Šumava Velká Fatra Vysoké Tatry
Home Page | Časopis | Průvodce | Ceník inzerce | Soutěže | Seznamka | Kalendář akcí | Outdoor testy | Horské chaty | Fotogalerie | Archiv
Treky, turistika | Horolezectví | Cykloturistika | Cestování | Vesmír, astronomie | Turistická mapa online | Spolupracujeme