Poslední aktualizace: 22.1.2018 , svátek má
Treking > PR > Sledovat grafy kryptoměn je jako jít Beskydskou sedmičku

Sledovat grafy kryptoměn je jako jít Beskydskou sedmičku

Dle seznamu všech kryptoměn existuje téměř 1 400

22.1.2018 | PR

Před tím, než začnete ve velkém investovat do současného fenoménu jménem kryptoměny, byste si o nich měli opravdu hodně nastudovat - ani to vám však zaručené výdělky nepřinese. Grafy hodnot kryptoměn tak trochu připomínají profil Beskydské sedmičky, je to stále nahoru a dolů a mnozí ani pořádně neví, do čeho jdou.

Kryptoměny, to není jen bitcoin. Virtuálních měn je už přes 1 300

Mnoho lidí si pod nyní už velice i mediálně známým pojmem kryptoměna představí pouze nejznámější bitcoin, který především ve druhé polovině roku 2017 neskutečně "vystřelil" až téměř na 20 000 amerických dolarů, psalo se o něm skutečně všude. Dokonce vznikly i loterie, kde se tato měna dá vyhrát nebo se bitcoiny objevily i ve hrách .

Grafy

Spoustu lidí jej začalo nakupovat s vidinou velkého a snadného zisku, ale co čert nechtěl, po velkém boomu nastalo ustálení a v současné době Bitcoin obchoduje v kurzové hladině , která tak nějak kolísá +/- na stejných hodnotách, což je asi 13 - 16 tisíc dolarů.

Lidé se tak začínají poohlížet i po jiných alternativách, a že jich svět kryptoměn nabízí opravdu dostatek. O Litecoinu, Ethereu či Moneru už možná ti s o něco větším přehledem slyšeli nebo četli, říkají vám ale něco názvy jako Ripple, NEM či Ardor? P rávě tyto 3 virtuální měny vzrostly na ceně za rok 2017 nejvíce - první jmenovaná o více než 36 000 %, což už je skutečně velice hezké zhodnocení investice.

Poctiví investoři se na sledování grafů stávají tak trochu závislými - stejně jako sázkaři monitorují sázkové kurzy a jejich změny či pohyby , obchodníci s kryptoměnami musí mít přehled i třeba při cestě do práce v MHD, stačí vytáhnout chytrý mobil a hned ví, jak na tom aktuálně jsou a co se během pár minut, co hodnoty nesledovali, změnilo. Výhodou je, že mohou okamžitě reagovat, když se jim vývoj nezdá, a to jak nákupem, tak prodejem. A že mají z čeho vybírat, aktuálně jich dle seznamu všech kryptoměn existuje téměř 1 400 a toto číslo se každým dnem zvyšuje.

Přirovnání k jednomu z nejextrémnějších závodů v Česku - horskému maratonu dvojic Beskydská sedmička , který se rok co rok na počátku září a ve kterém musíte v co nejlepším čase zdolat 7 daných beskydských vrcholů s obrovským převýšením je možná úsměvný, nicméně si troufáme tvrdit, že poměrně trefný. V nejsilnějším období bitcoinu listopad - prosinec 2017 se jednalo o velice strmý a rychlý výstup na vrchol, po něm ale následovaly také pro mnohé náročné seběhy, až přímo "sešupy" dolů, což poměrně přesně vystihuje profil trati ve známém závodu popsaném výše.

Podle našeho názoru ale ani bitcoin ještě neřekl poslední slovo, výšlap na nejvyšší Lysou horu se tak nejspíš zatím nekonal. I když, u kryptoměn člověk nikdy neví, co se stane.

+ Ideální dovolená má jméno Bibione
+ Nejkrásnější místa Moravskoslezských Beskyd, tipy na výlet
+ 10 nejkrásnější treků v rakouských Alpách
+ Hory, antická historie, pláže a moře, to vše nabízí turistům Řecko a řecké ostrovy
+ Výšlapy v Monaku
+ Novinky v jarně-letní outdoorové kolekci adidas
+ Inspirace na výlety pro vaši dovolenou v Alpách
+ Tyrolskými přírodními parky, tip na léto
+ Skicircus Saalbach Hinterglemm Leogang, prvotřídní lyžařský zážitek v Rakousku
+ Ski amadé, zimní zážitky pro celou rodinu
+ Dovolená v Dolomitech: Slaná mořská voda i koncerty pod širým nebem
+ Spací pytle neboli spacáky
+ Test spacích pytlů
+ Spací pytel Trek PL 1 XL (Jurek S+R), redakční test
+ Spací pytel Lady DV
+ Termoprádlo neboli funkční prádlo, výhody a nevýhody termoprádla
+ Celokožené boty Asolo Lhasa NBK GV
+ Funkční prádlo neboli termoprádlo, co je to funkční prádlo
+ Sportwelt Ski Amadé (1): Úvod a Schladming-Dachstein
Merkur Závojový vodopád Martinova bouda Cvilín Zámek Hluboká Chata Šerlich Chata Jelenka Macocha Pluto Velikonoce Motýli Matterhorn Hukvaldy Soumrak Konopiště Neutron Cirrus Velhartice Bouřky Černá díra Mačky Bukovec

1. Rozhledny Petřínská rozhledna: Rozhlednu na Petříně v Praze zná každý Čech
2. Jeskyně Jeskyně Na Pomezí: Otevírací doba a cena vstupného jeskyně Na Pomezí, Rychlebské hory
3. Naše vrcholy Luční hora: 2. nejvyšší hora Krkonoš a České republiky
4. Památky Kuželov, větrný mlýn - technické a stavební památky v Bílých Karpatec
6. Horské chaty Chata Svatobor: Ubytování na Svatoboru, Svatoborská vrchovina
7. České hrady Karlštejn. jeden z nejznámějších a nejnavštěvovanějších českých hradů