Poslední aktualizace: 14.7.2023 , svátek má
Treking > Chaty, ubytování > Útulny, ubytování v pohoří Polana, chaty

Útulny, ubytování v pohoří Polana, chaty

Levné ubytování v pohoří Polana: horské chaty na Polaně, turistické chaty a útulny na Polaně

Poľana, přehled ubytování na Polaně. Ubytování - horské chaty, penziony, turistické přístřešky a útulny, které se dají využít k bivaku během vícedenních přechodů a túr. Přehled ubytování v pohoří Poľana průběžne doplňujeme.

Čtěte také: Poľana - přírodní poměry, turistika a turistické trasy

BOUDA POD ĽUBIETOVSKOU BUKOVINOU ONDRIŠOVA CHATA
Útulna Ľub. Bukovina

Ondrišova chata Ľub. Bukovina

+ Poľana - přírodní poměry, turistika a turistické trasy, vodopády a jeskyně
Hory Oravská Magura, dvoudenní trek za dech beroucími výhledy
Hory Poloniny - Bukovské vrchy a Bieszady smáčené našim potem
Hory Börzsöny, toulání po maďarských kopcích
Aktuální počasí Praděd Babia hora Macocha Karlštejn Žiarska chata Roháče, ubytování Macocha Hranická propast Rozhledny Zámek Hluboká Sluneční soustava Kráľova studňa Červená Lhota Vodopády Beskydy, ubytování Spacáky Gran Paradiso
1. Ukrajinské Karpaty Huculské Alpy aneb po hřebeni Rachovských hor
2. Alpy Mont Blanc du Tacul (4 248 m) a Mont Maudit (4 465 m)
4. Karpattreky Trek z Malé Fatry do pohoří Žiar, Fatransko-turčanský Karpattrek (2)