Poslední aktualizace: 17.4.2024 , svátek má
Treking > Karpattreky > Jak na Karpattreky, registrace po absolvování Karpattreku

Jak na Karpattreky, registrace po absolvování Karpattreku

Co dělat když… Odpovědi na otázky a řešení problémů během Karpattreků, registrace

Níže uvádíme jak řešit situace, které se mohou při plnění Karpattreků objevit i jak postupovat po splnění podmínek a absolvování celé trasy Karpattreku.

Povinné razítkové místo má zavřeno

V pasech jednotlivých Karpattreků je místo pro razítka jednotlivých povinných kontrolních míst. Může se stát, že bude zavřeno a nebo chata bude v rekonstrukci či stále nedokončená jako je tomu v případě Bezručovy chaty na Lysé hoře. V takovémto případě se stačí před chatou vyfotit tak, aby bylo patrné o jaký objekt se jedná. Takováto fotka se akceptuje jako plnohodnotná náhrada za razítko.

Trasu jsem absolvoval a chci o tom dát vědět

Po absolvování Karpattreku není potřeba zasílat pas do redakce Trekingu. Stačí stránky s razítky a stránku se jménem a příjmením majitele pasu naskenovat či vyfotit a spolu s fotografiemi z povinných kontrolních míst zaslat do redakce Trekingu na adresu redakce@treking.cz.

Zároveň nezapomeňte doplnit, kolik dnů vám absolvování trasy trvalo a v kolika etapách jste Karpattrek absolvovali. Zda-li na jeden zátah a nebo ve více etapách. Následně budete zapsání do tabulky s absolventy jednotlivých Karpattreků.

+ Karpattreky, mapa Karpattreků na Slovensku a v ČR
+ Fatransko-tatranský Karpattrek (2), hřebenovka ze Strečna do Telgártu
+ Fatransko-tatranský Karpattrek (3), hřebenovka ze Strečna do Telgártu
+ Trek z Kremnických vrchů na Velkou Fatru, Fatransko-turčanský Karpattrek (5)
+ Hřebenovka Velké Fatry aneb Velkofatranská magistrála, Fatransko-turčanský Karpattrek (6)
+ Trek hřebenem Velké Fatry na Malou Fatru, Fatransko-turčanský Karpattrek (7)
+ Přechod Moravskoslezských Beskyd, Beskydský Karpattrek (1) aneb beskydská hřebenovka

Pulčínské skály Krkonoše, ubytování Chata pod Chlebom Starý Jičín Jeskyně Chata Borišov Vosecká bouda Tribeč Tematín Macocha Beckov Maroko Jeskyně Na Pomezí Kasiopeja Vartovna Strahlhorn Malé Karpaty Cirrus Otakárek fenyklový Měsíc Pohorky Helfštýn
Hory Kakanui Mountains, dvoudenní trek na Novém Zélandu
Hory Přechod Krkonoš a Jizerských hor, Králicko-krkonošský sudetský trek
Hory Jaro na Považí, turistika na Považském Inovci a v Strážovských vrších (1)