Poslední aktualizace: 19.11.2019 , svátek má
Treking > Chaty, ubytování > Stylová Turnerova chata, ubytování u řeky Vydra na Šumavě

Stylová Turnerova chata, ubytování u řeky Vydra na Šumavě

Turnerova chata, strážce řeky Vydra - cena ubytování, kontakt a recenze

1.9.2008 | Otakar Brandos

Stylová Turnerova chata stojí na břehu šumavské řeky Vydra již od roku 1934. Přesto si dodnes zachovala svou původní podobu. Předchůdcem chaty byl zájezdní hostinec, který poskytoval přístřeší již od roku 1888. V roce 1932 tento hostinec shořel, avšak záhy byl znovu postaven a podstatně rozšířen do podoby, jak ji známe dnes.

Turnerova chata, Povydří

K Turnerově chatě vede široký upravený chodník (cesta) spojující osady Čeňkova Pila a Antýgl. Cesta je vhodná i pro vozíčkáře, cyklistům je sem vjezd zakázán. Turnerova chata je jedinou turistickou chatou ležící v 1. zóně Národního parku Šumava.

Součástí chaty je letní ubytovna pro 15 nocležníků s vlastními spacími pytli. K chatě se přimyká oplocený výběh, ve kterém skotačí za velkého zájmu turistů vydry. Stylová restaurace s otevřeným krbem je otevřena denně od 10 do 22 hodin.

• Turnerova chata, 341 93 Rejštejn 54
  • Tel.: +420 376 599 234
  • E-mail: info@turnerovachata.cz
  • Web: www.turnerovachata.cz
  • Kapacita 22 l ve 2 - 6 l pokojích, 15 l ve společné noclehárně
  • Cena 400 Kč se snídaní, v noclehárně 50 Kč
  • Otevřeno celoročně

Turnerova chata, turistická mapa

Úvaha (Marie Pazderová, 27.12.2015, 22:55 )
Vážení,dnes jsme poprvé měli štěstí že byla po vánočních svátcích chata otevřena.Byli jsme v šoku z cen. Vraceli jsme se z vánočního pobytu ve tříhvězdičkovém hotelu Horizont. Jen pro ukázku nám byla nabídnuta pramenitá voda z Turnerovky/chtěli jsme ke kávě minerálku/Za tuto vodu počítala obsluha 29 Kč. Ve srovnání s hotelem Horizont zde ceny všech dalších produktů byly větší. A to nemluvím se srovnáním cen občerstvení na chatě Pancíř s cenami na Turnerově chatě. Zde se cena lišila na kávě a čaji o 20 Kč o to byl Pancíř levnější.Takovou zlodějnu jsme dlouho neviděli.Návštěvu této chaty opravdu nedoporučujeme.

Turistické chaty a penziony na Šumavě

NOUZOVÁ NOCOVIŠTĚ PENZION POD SEDLEM

Detail ubytování …
Hotel Primula Hotel Primula
Bělá 16 - 17, Nová Pec

Ještěd Bosony Chata Arnika Zámek Hluboká Beskydy, ubytování Soumrak Kamenná chata Roháče, ubytování Choustník Helfenburk Venušiny misky Hukvaldy Elbrus, Kavkaz Afélium Chata Borišov Mohelenská hadcová step Bílé Karpaty, ubytování Spacáky Mont Blanc Neptun Rýchorská bouda Šútovský vodopád Cvilín Karlštejn Chata Šerlich Bouda Jelenka Ceres Jarní prázdniny Motýli Matterhorn Hrad Lichnice Děvičky Higgsův boson Pohorky Cirrus Softshell

2.10.2018 / Petr Erban
Turistika · Putování za Ötzim a výstup na Finailspitze a Similaun - jak se dostat do místa nálezu muže z ledu

Jak známo, Ötzi je 5 300 roků starý chlapík, který byl nalezen, jak leží zamrzlý v ledu ve …

21.9.2018 / Petr Krčmář
Alpinismus · Výstup na Kazbek; pohled z vrcholu jedné z osmi kavkazských pětitisícovek

25.8. v půl páté ráno dosedá letadlo na dráhu v Tbilisi. Bereme nechutně těžké bágly a sune …

17.9.2018 / Otakar Brandos
Testy · Čelovka HL40R: Redakční test (recenze) nabíjecí zoomovací čelovky Fenix HL40R

Čelovka HL40R je další povedený člen z rodiny čelovek firmy Fenix, které se vyznačují vysokým dosvitem …

15.9.2018 / Jana Zichová
Trek · Přechod Hřensko - Sněžka; trek z nejnižšího na nejvyšší místo České republiky (2)

Větší zastávku děláme v městečku Kurort Oybin. Moc pěkně jsme se v tomto lázeňském městečku …