Poslední aktualizace: 18.11.2019 , svátek má

Přístřešek pod Malým Lopeníkem v Bílých Karpatech

Turistický přístřešek pod Malým Lopeníkem, Bílé Karpaty

24.10.2018 | Otakar Brandos

Ani ne 1,5 km od Velkého Lopeníku (912 m) s rozhlednou a velkou boudou se nachází na rozcestí Pod Malým Lopeníkem další turistický přístřešek. Stojí hned u rozcestí žluté a zelené turistické značky u prudkého zlomu státní hranice se Slovenskem.

Přístřešek pod Malým Lopeníkem

Přístřešek pod Malým Lopeníkem (881 m) stojí v nadmořské výšce asi 860 metrů. Je docela prostorný. Uvnitř je stůl a po obvodu široké lavice, na kterých by se dalo vcelku bez problémů přespat. Jen škoda, že některý nenechavec potřeboval jednu z desek lavice v zadní části turistického přístřešku. Tak se tady zmáčknou jen dva poutníci…

Turistický přístřešek má střechu z dřevěného šindele, podlaha je z udusané hlíny. Před přístřeškem je dokonce upravené ohniště. Pramen vody jsem v blízkém okolí nenašel a ani turistická mapa neslibuje v okolí žádný pramen. No, nakonec jsme přece jen v hřebenových partiích Bílých Karpat

Pod Malým Lopeníkem, turistická mapa

Přístřešek pod Malým Lopeníkem Treking.cz - diskuze

Bílé Karpaty, horské chaty a turistické přístřešky

TURISTICKÁ UBYTOVNA TASOV ALTÁN RADOŠOV

Detail ubytování …
Arnika Mikulčin vrch
Bílé Karpaty

Ještěd Bosony Chata Arnika Strečno Beskydy, ubytování Soumrak Kamenná chata Roháče, ubytování Choustník Helfenburk Venušiny misky Hukvaldy Elbrus, Kavkaz Afélium Zverovka Mohelenská hadcová step Šumava, ubytování Spacáky Mont Blanc Neptun Rýchorská bouda Šútovský vodopád Cvilín Karlštejn Chata Šerlich Bouda Jelenka Ceres Jarní prázdniny Motýli Matterhorn Hrad Lichnice Děvičky Higgsův boson Pohorky Cirrus Softshell

22.10.2018 / Dorek Čermák
Trek · Z Pilska do Polska, trek v Oravských Beskydech přes Babí horu a Halu Krupowu

Z Pilska do Polska proto, že pohoří Oravských Beskyd nekončí na Babí hoře, ale pokračuje dál k …

19.10.2018 / Otakar Brandos
Turistika · Túra na Chopok a Ďumbier: Podzimně zimní okruh přes Vrbické pleso a Širokou dolinu v Nízkých Tatrách / Fotogalerie k článku

Túra na Chopok či Ďumbier patří v Nízkých Tatrách mezi klasiku. Klasiku, na které po výstavbě …

18.10.2018 / Miroslav Hřeben
Trek · Trek přes Fagaraš (1): Proč to dělat pomalu, když to jde rychle

Fagaraš, nejvyšší a nejrozlehlejší rumunské pohoří, láká každoročně tisíce turistů. Zatímco …