Poslední aktualizace: 4.9.2018 , svátek má
Treking > Chaty, ubytování > Přístřešek Hviezda pod Lopušným, bivaky v Javorníkách

Přístřešek Hviezda pod Lopušným, bivaky v Javorníkách

Tip na bivak pod vrchem Lopušné

4.9.2018 | Jiří Mališ

Turistický přístřešek pod vrchem Lopušné (582 m) se nachází při turistické modré cestě z Udiče (SK) směřující přes Orgoňovu Kyčeru směr Velké Karlovice (CZ). Přístřešek, který zhotovili myslivci (poľovníci) z Prosného, se nachází na louce asi tak 7 km od Udiče u křížku.

Turistický přístřešek Hviezda

Jedná se o nový přístřešek, bytelnou stavbu, který se dá použít na nocleh (vlastní karimatka a spacák) či odpočinek. V přízemí se nachází stůl a lavice. Patro na spaní pojme asi tak 10 turistů. Před přístřeškem se nachází ohniště s posezením. Dále je zde i hřiště. Voda jsem v blízkém okolí nenašel.

• GPS: 49.1885125 N, 18.4154833 E

Přístřešek pod vrchem Lopušné, turistická mapa

Turistický přístřešek Hviezda Javorníky Treking.cz - diskuze

Praděd Kvarky Zverovka Zámek Hluboká Nízké Tatry, ubytování Soumrak Kamenná chata Roháče, ubytování Macocha Bezděz Hranická propast Hukvaldy Elbrus, Kavkaz Polární záře Chata Borišov Porubský bludný balvan Javorníky, ubytování Spacáky Gran Paradiso Pluto Vysoký vodopád Vosecká bouda Karlštejn Cvilín Chata Šerlich Bouda Jelenka Ceres Babí léto Motýli Matterhorn Konopiště Drahotuš Proton Čelovky Cirrus Turistické batohy

Javorníky, horské chaty a boudy