Poslední aktualizace: 14.4.2024 , svátek má

Ubytování, Hospoda u Němečka v Dobré na Šumavě

Hospoda u Němečka - levné ubytování, kontakt a recenze

25.9.2009 | Otakar Brandos

Hospoda u Němečka v osadě Dobrá. Pod severními svahy vrcholu Stožec (1 085 m) nalezneme krásné roubené stavení alpského stylu, tolik typické pro Šumavu a bývalé Sudety - Hospodu u Němečka. Stavba pochází asi z poloviny 19. století a jejími původními vlastníky byli sudetští Němci, kteří byli po skončení II. světové války odsunuti.

Hospoda u Němečka

Po válce se stavba stává majetkem družstva a po určitou dobu sloužila dokonce jako seník. Dnes má stavba svou původní podobu a slouží jako stylová hospoda Hospoda u Němečka) s teplou i studenou kuchyní a zároveň nabízí možnost levného ubytování ve vícelůžkových pokojích, ve srubu a nebo v apartmánu.

Příjezd k Hospodě u Němečka je možný osobním automobilem ze směru od Volar či Lenory přes Soumarský most nad Teplou Vltavou. Parkování přímo u objektu a nebo na blízkém odstavném parkovišti.

• Hospoda u Němečka, Dobrá na Šumavě 7, 384 51 Volary - Stožec
  • Mobil: +420 606 823 871
  • Web: www.hospodaunemecka.wbs.cz
  • Cena ubytování od 250 Kč
  • Otevřeno celoročně

Hospoda u Němečka na turistické mapě

Turistické chaty a penziony na Šumavě

NOUZOVÁ NOCOVIŠTĚ PENZION POD SEDLEM

Šumava

Detail ubytování …
Chata na Ostrém Velký Ostrý

Ještěd Bosony Chata Arnika Zámek Hluboká Beskydy, ubytování Soumrak Kamenná chata Roháče, ubytování Choustník Helfenburk Venušiny misky Hukvaldy Elbrus, Kavkaz Afélium Chata Borišov Mohelenská hadcová step Bílé Karpaty, ubytování Spacáky Mont Blanc Neptun Rýchorská bouda Šútovský vodopád Cvilín Karlštejn Chata Šerlich Bouda Jelenka Ceres Jarní prázdniny Motýli Matterhorn Hrad Lichnice Děvičky Higgsův boson Pohorky Cirrus Softshell

8.10.2018 / Otakar Brandos
Trek · Kôprovský štít, Temnosmrečinská plesa a Tichá dolina - 3denní toulání na pomezí Vysokých a Západních Tater aneb s kamzíky v patách (1) / Fotogalerie k článku

Pomezí Východních a Západních Tater je jednou z oblastí, kde vám lištičky dávají dobrou noc. Nebo …

1.10.2018 / Daniel Vlach
Turistika · Kovářova rokle; Broumovské stěny a nejkrásnější turistické trasy

V sobotní dopoledne bylo konečně volno, tak jsme se s dětmi rozhodli, že vyrazíme někam do …

17.9.2018 / Otakar Brandos
Testy · Čelovka HL40R: Redakční test (recenze) nabíjecí zoomovací čelovky Fenix HL40R

Čelovka HL40R je další povedený člen z rodiny čelovek firmy Fenix, které se vyznačují vysokým dosvitem …