Poslední aktualizace: 10.1.2016 , svátek má
Treking > Časopis Treking > Harmonogram expedic časopisu (ročenky)

Harmonogram expedic časopisu (ročenky)

Harmonogram expedic nejbližších čísel

Nové číslo Trekingu
Číslo časopisu Datum expedice časopisu
1/2016 léto 2016
1/2017 jaro / léto 2017

Informace pro předplatitele časopisu Treking

10.1.2016 | Otakar Brandos

Přestože jsme se v minulém roce snažili o reinkarnaci tištěného Trekingu a měli opravdu dobrou vůli jej vydat, neutěšená ekonomická situace a špatná situace na inzertním trhu printové reklamy naše snahy zhatily a v roce 2015 Treking bohužel nevyšel.

Treking

Výše jsou uvedeny orientační termíny, ve kterých plánujeme vydat během roku jedno až dvě čísla časopisu (ročenky). Vyjednáváme s inzerenty, resp. mediální agenturou, bez jejichž pomoci časopis vydat opravdu nelze, to by v dnešních podmínkách českého "trhu" byla vydavatelská sebevražda.

V současné ekonomické situaci pravidelné vydávání časopisu opravdu garantovat nedokážeme, časopis budeme vydávat jen jako ročenku trekingu - jednou až dvakrát do roka. Podle finančních možností. Proto vám všem, kdož nechcete na další číslo již čekat, začneme postupně vracet přeplatek za nerealizované předplatné. Stačí kontaktovat pana Balaje (jenž má na starosti předplatné a distribuci) prostřednictvím emailu balaj@treking.cz, na který, prosím, sdělte číslo účtu, na nějž chcete předplatné vrátit.

Pravidelné vydávání časopisu jsme již definitivně ukončili, na to nejsou v ČR podmínky. Předplatitelům, kteří budou chtít předplatné zrušit, zbývající částku vrátíme. Ostatní prosíme o (asi již nezměrnou) trpělivost.

Děkujeme všem dlouholetým předplatitelům, kteří se ptali na to, jak a kdy mají hradit nové předplatné. Přesto, že jsme jim nedodali chybějící tři čísla. Ale opravdu nic nehraďte. Děkujeme za zájem, podporu i nezměrnou trpělivost. Ne vy nám, ale naopak my vám dlužíme za nedodaná čísla Trekingu.

Avšak ani v případě reklamní nepřízně nad Trekingem nezlomíme hůl. Časopis jednou stejně vyjde, třeba i bez reklam. V okamžiku, kdy budeme moci uvolnit finanční prostředky z jiných aktivit. Což bohužel v současné situaci možné není.

+ Vysoké Tatry, nejvyšší karpatské pohoří; ubytování a horské chaty ve Vysokých Tatrách
+ Výstup na Predné Solisko (2 093 m), Vysoké Tatry
+ Cez Baranie sedlo, Vysoké Tatry
+ Gerlach s vodcom, Vysoké Tatry
+ Vysoké Tatry - Východná Vysoká (2 429 m)
+ Podzimní toulky po Vysokých Tatrách, soutěžní článek č. 8, Treking s Tilakem 2008
+ Mlynická a Furkotská dolina přes Bystré sedlo
+ Tatranské doliny, Vysoké Tatry
+ Vysoké a Belianské Tatry, Polské Tatry; Nakladatelství SKY 2008
+ Vysoké Tatry, ubytování a horské chaty ve Vysokých Tatrách
+ Opomíjený Furkotský štít? Vysoké Tatry
+ Výstup na Slavkovský štít, Vysoké Tatry
+ Výstup na Kôprovský štít, Vysoké Tatry
+ Slavkovský štít odměňuje širokým výhledem
+ Výstup na Kriváň (2 494 m), Vysoké Tatry
+ Výstup na Predné Solisko (2 093 m), Vysoké Tatry
+ Výstup na Rysy (2 499 m), Vysoké Tatry
+ Monkovou dolinou z vápencového světa do žulového
+ Vysoké Tatry - Kriváň (2 494 m)
Slovenský ráj Zverovka Sněžka Krkonoše, ubytování Soumrak Karlštejn Kamenná chata Beskydy, ubytování Ještěd Hranická propast Podzimní hvězdná obloha Zámek Hluboká Elbrus, Kavkaz Kráľova studňa Loket Porubský bludný balvan Jeseníky, ubytování Spacáky Gran Paradiso