Poslední aktualizace: 5.2.2021 , svátek má
Treking > Blog > Jak EU i Severní Koreu konečně předčila

Jak EU i Severní Koreu konečně předčila

Čtení z křišťálové koule ředitele Duška a povedené statistiky

5.2.2021 | Otakar Brandos

Může jít Péťa sáňkovat? Ne, doma bude, už se narajzoval dost (!), zní SMS odpověď z úřadu, kterou před tím schválil uliční protikovidový výbor. Tak až na tento level by to chtěla na Slovensku dotáhnout Matovičova vláda národní katastrofy. Jak jsem psal minule, Slovensko bylo vybráno jako experimentální laboratoř pro testování sociálního teroru.

Ztroskotavši bárka, Západní Sahara

Ztroskotavši bárka. Západní Sahara, jižně od města Tarfaya.

Slovensko však v tom není samo. I další vlády v EU se předhánějí v soutěži, kdo vymyslí ještě větší hloupost než tento SMS-kový bizár, jaký by jim mohli závidět i v Severní Korei. Jak jinak nazvat dovolování se SMS-kou jít se projít ven. Evropa se tak možná pomalu přechyluje ze stavu zralého na masivní občanské nepokoje do stavu vojenských převratů po aktuálním vzoru Barmy. Po dobrém to s věrchuškami s krajně totalitními sklony možná nepůjde. Doufejme, že do té doby nevyrobí z Evropy rezivou a ztroskotavši bárku…

V Čechách je naštěstí mnoho hlasitě rebelujících, takže ministerský předseda, který se rozhoduje hodně na základě monitoringu médií (do jisté míry naštěstí), u nás podobné snahy alespoň částečně brzdí. Avšak jakmile vytáhne kocour paty z domu, aktuálně třeba do Maďarska, mají myši rej.

Takový myšák Hamáček by s rebelujícími s chutí rázně zatočil, nejraději pěkně po bolševicku. K tomu ale potřebuje nejprve sestavit rejstřík zlobivých (že by inspirace u čínských soudruhů a jejich sociálního kreditu) a peníze na nové hasičské stříkačky k rozhánění demonstrací. Nevím proč si ty prašule tento zjevný sociopat nenamele ve mlýně stejně jako strážkyně státní pokladničky na látání státního průšvihu. No možná že by stačilo, kdyby myšák vyběhl ven, sundal si roušku a nadýchal se čerstvého vzduchu… Třeba jsou jeho poslední výplody pouze následkem nedokrveného mozku.

Avšak ani další myšák, tentokrát myšák Dušek aktuálně šéfující "statistikům" se nenechal zahanbit a oblažil nás prostřednictvím Idnes.cz svou vizí, že i léto bude ve zpřísněném režimu. A že návrat k normálu je prakticky nemožný. Ano, pan Dušek by jistě měl ve zpřísněném režimu strávit nejen léto, ale i zbytek svého života. Nejlépe pod dozorem statného ošetřovatele. Jeho "vize" jsou totiž zralé na vyšetření. Přímo od doktora Chocholouška.

Proč jsou statistici v předchozím odstavci v uvozovkách? Nuž proto. Proto, že žádná ze statistik nevyšla (naštěstí). Již na konci listopadu měly být ulice plné mrtvol. Pak jsme se dozvěděli, že exploze kovidu propukne v lednu co by důsledek vánočního "rozvolnění" (kdo vymyslel tak debilní slovo, rozvolnění). Pak se exploze kovidu přesunula na začátek února a nyní statističtí vládní myšáci vyhrožují koncem února. A hned rovnou 50 000 nemocnými denně…

Proč předpovědi vládních (ne)mehel a jejich mediálně spřízněných přitakávačů nevycházejí a jsou bezcenné celkem jasně vyložila jiná iniciativa statistiků, cituji: "Politikům tak Ztroskotavši bárka, Západní Sahara nezbývá než se rozhodovat na základě dojmů, emocí, pocitů a přání a z plejády více či méně fantastických scénářů pak retrospektivně vybírat ty, které konvenují jejich emocionálním rozhodnutím. Přitom po mnoha měsících platnosti různých restriktivních opatření máme jen mizivou představu o jejich účinnosti. Stále restriktivnější opatření jsou navrhována v situaci, kdy odborná literatura přináší čím dál více otazníků ohledně jejich účinnosti nebo dokonce evidenci jejich zanedbatelného účinku na řešení epidemie COVID-19."

"Je nejvyšší čas, aby odborná veřejnost zatáhla za záchrannou brzdu. Tento způsob řešení koronavirové epidemie nás ohrožuje víc než virus samotný. Mohli jsme si vybrat mezi nízkým počtem obětí za cenu drastických restrikcí a vysokým počtem obětí za cenu pokračování normálního života. Ve výsledku máme ale vysoký počet obětí při drastických restrikcích." Více na www.statspol.cz.

Tristní stav vládních statistik i neudržitelnost dnešního stavu jen podtrhuje další vyjádření stejné skupiny statistiků, opět cituji: "Je důležité si uvědomit, že zastavení růstu počtu nově infikovaných - jak v SIR modelu, tak typicky i ve skutečnosti - je důsledkem konečnosti populace, a nikoliv důsledkem nějakých "vládních opatření". Model používaný ÚZIS - protože konečnost populace nerespektuje - nemůže nikdy "spontánně" přejít z fáze exponenciálního růstu do fáze poklesu. Takový přechod v tomto modelu vyžaduje změnu parametrů zvnějšku. Vytváří tím velmi nebezpečnou iluzi, že pro změnu dynamiky šíření infekce je nutný zásah vlády. To rozhodně není pravda, jakkoliv z toho samozřejmě neplyne, že by zásahy vlády dynamiku nemoci neovlivňovaly." Zdroj https://www.statspol.cz.

Nikdo soudný nemůže čekat, že lidstvo, natož národ Přemysla Otakara II., Karla IV., Jana Žižky z Trocnova, Jana Ámose Komenského či znevažovaného (a myslím si, že i nesprávně chápaného) Švejka, Františka Fajtla či Milady Horákové bude trávit zbytek své existence zavřený doma s hadrem na hubě a v kádi s desinfekcí. Organismus je potřeba otužovat pohybem na čerstvém vzduchu a posilovat imunitu. To již říkal Miroslav Tyrš.

Současný stav tak může vyhovovat snad jen sociopatům a k tomu ještě placeným z eráru. Ti se zřejmě nepotřebují s nikým stýkat, kultura a sport jsou jim ukradené stejně jako vzdělání. Těm patrně stačí sledovat nekonečnou telenovelu prodlužování nouzového stavu:

• Na dva týdny, aby se "oploštila" křivka…
  • Na měsíc, abychom se z kovidu vyhrabali…
  • A proč ne o další měsíc, když nám to stejně odkývou…
  • A další měsíc na "oploštění" křivky…
  • Dokud se všichni nenaočkují…
  • A vůbec, na furt!

Jenže Evropou se pomalu šíří rebelie. V Dánsku pálí figuríny premiérky. Zatím figuríny. V Nizozemí brutalitu policajtům mlácení a svlažování protestující dosud neopětují, protože rozbíjí hlavy "jenom" Češkám. V Polsku se rebelie šíří z Podhalí do celé země, v Německu i ve Francii to také vře, přestože korporátní média tvrdí opak. V Čechách, na Moravě a ve Slezsku se objevují malá, ale četná ohniska vzdoru proti všeobecnému zmaru. Na Slovensku jeden ze starostů vypověděl Matovičově vládě poslušnost - viz vyjádření na youtube.com.

Ne, netvrdím, že čínská chřipka neexistuje, netvrdím, že není nebezpečná. Tvrdím, a na tom si trvám, že tak jako doposud to dále již dlouho nepůjde. Jinak se společnost zcela rozloží a mohou se objevit scénáře, které jsem nadhodil ve druhém odstavci tohoto neuspořádaného povídání. Že je současný stav neudržitelný říká i velká řada odborníků. Např. MUDr. Balík v zajímavém rozhovoru pro Reflex.cz.

Mělo nás spasit očkování. Nestalo se. Nestihne se. Bylo tu, není tu. Očkování navíc řeší jen část problému. Nyní se již otevřeně hovoří, že bude nutné očkovat každoročně. Proti jiným zmutovaným kmenům, které vylézají zpoza každého keře a které politici (debilové) všech zemí tahají jako falešné trumfové eso z rukávu.

06.02.2021, 08:36 -OB- | Když vzor není až tolik vzorem

Další související články, mohlo by vás zajímat

3.2.2021 / Marek Velechovský
Příroda · Viry a bakterie: život neživot virů, klasifikace bakterií

Toto téma je na většině základních škol probíráno hned jako jedno z prvních v přírodopise (po všeobecném úvodu a tak). Jde ale o poměrně složitou záležitost, a proto je třeba ho řádně zjednodušit a spíš poukázat …

2.2.2021 / Mladen Kaděra
Příroda · Ohrožení broučí obři - vodní druhy: vodomil černý a potápník široký

První příležitost vidět na vlastní oči velkého samečka roháče obecného je určitě pro leckoho až tak překvapivá, že si na chvilku vůbec nedovede představit ještě mnohem větší druhy brouků. Některé z nich, žijící v nejteplejších …

2.2.2021 / Václav Vágenknecht
Trek · Po hřebeni Strážovských vrchů, trek z Fačkovského sedla přes Čičmany na Strážov, Vápeč a hrad Uhrovec

Naším výchozím bodem pro cestu přes Strážovské vrchy se stalo Fačkovské sedlo, do něhož jsme sešli (lépe vyjádřeno sklouzali - bahnitá cesta připomínala spíš než turistickou stezku tobogán pro vepře) minulý den z …

29.1.2021 / Pavel Čížek
Cykloturistika · Zapomenuté Frýdlantsko, dva podzimní cyklovýlety na krásném konci světa

Velmi rád objevuji zapomenuté kraje. Jsem o to radši, když se taková místa najdou v Česku, které mám křížem krážem proježděné, tedy spíše prochozené. Frýdlantsko má většina lidí spojené se strmými severními svahy Jizer …

25.1.2021 / ESO2102
Vesmír · Systém šesti exoplanet se synchronizovaným pohybem je výzvou pro současné teorie formování planet

Astronomům se podařilo pomocí řady kosmických i pozemních přístrojů včetně dalekohledu ESO/VLT nalézt soustavu s šesti exoplanetami, z nichž pět se kolem své mateřské hvězdy pohybuje vzácně synchron …

22.1.2021 / Miloslav Růžička
Turistika · Dvě tváře Hekly: výstup na divokou islandskou sopku na druhý pokus

Celý den prší nebo pro změnu jemně mží. Letošní Island nám na konci srpna ukazuje svoji skutečnou tvář. I v tomto počasí má však tato ostrovní země své kouzlo a dnešní den nám v jižní části Islandu, kde se nyní …

21.1.2021 / Václav Vágenknecht
Cestopis · Filipínské střípky: ostrov Luzon a sopka Pinatubo, ostrov Marinduque

Jak jistě každý ví, Filipíny leží v Asii a jedná se o souostroví v Tichém oceánu, jež se skládá z více jak sedmi tisíc sta ostrovů, ostrůvků a skalisek vystupujících z moře. My sice z onoho počtu navštívili jen dva ostrovy, Luzon a …

14.1.2021 / Otakar Brandos
Turistika · Velký Javorník 17. listopadu; okruh přes pramen Jičínky, Malý Javorník a Kýčeru / Fotogalerie k článku

Těsně před devátou parkujeme ve Veřovicích. Na posledním volném místě. To bude na Velkém Javorníku asi pořádná nátřesk. Naštěstí máme naplánovánu část trasy do míst, kde bude lidí minimum. Alespoň v prostoru …

11.1.2021 / ESO2101
Vesmír · ALMA zaznamenala vzdálenou kolidující galaxii ztrácející schopnost tvořit hvězdy: galaxie ID2299 je vzdálená 9 miliard světelných let

Galaxie zakončují aktivní fázi svého života v okamžiku, kdy se v nich přestanou tvořit nové hvězdy. Až dosud se ale astronomům nedařilo spolehlivě zdokumentovat tento proces ve vzdáleném vesmíru. S použitím radioteles …

Velký Roudný Úplňky Chata Horalka Strečno Beskydy, ubytování Soumrak Luční bouda Malá Fatra, ubytování Choustník Helfenburk Venušiny misky Hukvaldy Elbrus Afélium Zverovka Chalupská slať Šumava, ubytování Spacáky Mont Blanc Pluto Vosecká bouda Vysoký vodopád Cvilín Karlštejn Chata Šerlich Bouda Jelenka Pluto Jarní prázdniny Liška Matterhorn Hrad Lichnice Sirotčí hrádek Higgsův boson Opruzeniny Cumulonimbus Pohorky