Poslední aktualizace: 10.1.2016 , svátek má
Treking > Aktuality > Návštěvnost Trekingu v červenci 2011, statistika

Návštěvnost Trekingu v červenci 2011, statistika

Návštěvnost Trekingu rostla i v červenci, statistiky monitoringu

2.8.2011 | Otakar Brandos

V minulém měsíci návštěvnost portálu Treking.cz nadále k naší velké radosti rostla. Podle Netmonitoru zavítalo na Treking.cz celkem 87 690 unikátních návštěvníků, kteří si prohlédli 524 192 stránek. Ve srovnání s dalšími outdoorovými portály (viz níže) si Treking.cz nevede špatně.

Treking

Docela zajímavé je srovnání s jinou poměrně často využívanou službou - google analytics. Podle té navštívilo v červenci Treking.cz 146 378 unikátních návštěvníků a shlédnuto bylo 523 628 stránek. Jen pro úplnost uvádím i čísla z Navrcholu.cz - 182 385 originálních návštěvníků a 524 036 zobrazených stránek.

Je vidět, že výstupy různých měřících služeb se poměrně liší. Zatímco u počtu zobrazených stran panuje mezi jednotlivými službami velice dobrá shoda, pak v případě originálních návštěvníků je mezi měřícími službami rozdíl obrovský. Pro mediální agentury jsou ale relevantní data pouze z Netmonitoru…

Děkujeme všem čtenářům za přízeň a spolupracovníkům za pomoc. Věříme, že na Trekingu nacházíte spoustu užitečných informací, rad a tipů, které se snažíme stále doplňovat. Níže uvádím výsledky dalších outdoorových portálů podle měření netmonitoru za měsíc červenec 2011.

Pro úplnost doplňuji i data (z Aimmonitoru) pro jediný slovenský outdoorový portál se solidní návštěvností a auditovaným monitoringem, jenž má podobnou metodiku měření jako Netmonitor. Statistiky pro dříve uváděný server Lezec.cz a Outdoorforum.cz se mi v Netmonitoru nepodařilo nalézt.

• Turistika.cz - 339 897 (683 461)
  • Treking.cz - 87 690 (198 613)
  • Hiking.sk - 65 654 (244 877)
  • Horydoly.cz - 47 380 (92 878)
  • MTBS.cz - 30 425 (247 835)
  • Geocaching.cz - 30 119 (180 772)
  • Tatry.cz - 16 159 (35 075)
  • Horyinfo.cz - 6 259 (21 280)

Návštěvnost Trekingu a dalších outdoorových portálů v červnu

2.7.2011 | Otakar Brandos

Opět s tříměsíčním odstupem přinášíme informace o návštěvnosti Trekingu i dalších outdoorových webů. Před prázdninami se Trekingu opravdu dařilo, v meziročním srovnání došlo k nárůstu návštěvnosti o velice solidních 48%, což ještě o více než polovinu překračuje průměrný meziroční růst na Trekingu.

Návštěvnost Trekingu

Podle Google analytics zavítalo v červnu (júni) na naše stránky celkem 176 568 návštěvníků. Podle Navrcholu.cz zavítalo v červnu na Treking.cz celkem 169 677 návštěvníků a podle Netmonitoru 171 934 návštěvníků, resp. návštěv. Originálních návštěvníků bylo Netmonitoru "jen" 73 951. V porovnání s podobně zaměřenými servery nevychází návštěvnost Trekingu nijak špatně:

• Turistika.cz - 228 452 (466 097)
  • Treking.cz - 73 951 (171 934)
  • Hiking.sk - 58 764 (231 487)
  • Horydoly.cz - 40 339 (83 243)
  • Geocaching.cz - 24 200 (161 361)
  • Outdoorforum.cz - 23 014 (72 607)
  • Lezec.cz - 18 266 (200 060)
  • Tatry.cz - 11 366 (25 019)
  • Horyinfo.cz - 6 784 (23 527)

Zdroj: Netmonitor.cz

Návštěvnost Trekingu a dalších outdoorových portálů

11.4.2011 | Otakar Brandos

Přestože nás na Trekingu v měsíci březnu potrápil výpadek turistické mapy ČR, podařilo se nám v meziročním srovnání (podle jednotné metodiky) udržet trend v růstu návštěvnosti, jenž činil 22%. Je to sice mírný pokles oproti 30% standardu, ale i tak jsme docela spokojeni.

Podle Google analytics na Treking v březnu zavítalo 116 071 čtenářů. Podle Navrcholu.cz 110 270 a podle Netmonitoru.cz 51 262 čtenářů. Data se liší podle jednotlivých metodik, pro reklamní agentury je však jedinou směrodatnou statistika od Netmonitoru.cz.

Jsme rádi, že je web pro vás zajímavý a že dokážeme přinášet dostatek novinek a čtivých článků. Velký podíl na tom samozřejmě mají i naši dopisovatelé, ať již stálí, na webovkách se objevující pravidelně, a nebo i jen občasní. Všem jim patří velké poděkování. V minulém měsíci jsme odstartovali další ze soutěží - fotosoutěž o fotografii měsíce, která vzbudila velkou pozornost. Proto v ní budeme pokračovat i v příštím roce.

Pro letošní rok připravujeme novinku v mapových podkladech, doufáme, že se vám bude líbit a že bude užitečným pomocníkem při plánování vašich tras, túr a treků. Připravujeme i další dvě novinky, ty však budou spuštěny až v zimních měsících.

Níže v přehledu uvádíme pro srovnání i návštěvnosti obsahově konkurenčních webů podle statistik Netmonitoru.cz (Aimonitoru.sk).

• Turistika.cz 135 768
  • Outdoorforum.cz 17 434
  • Horyinfo.cz 6 721
  • Tatry.cz 6 159

Návštěvnost Trekingu.cz v srpnu si podržela slušnou úroveň

11.9.2010 | Otakar Brandos

Opět po měsíci zveřejňujeme několik čísel o návštěvnosti portálu Treking.cz a několika obdobně zaměřených serverů podle statistik uváděných Netmonitorem.cz.

Netmonitor

Meziročně si Treking opět polepšil, vzato ovšem podle statistik google analytics, neboť na Netmonitoru nemáme zatím meziroční srovnání. V měsíci srpnu vzrostla návštěvnost Trekingu ve srovnání se stejným obdobím loňského roku o slušných 58,3%, podle GA k nám zavítalo 112 992 originálních návštěvníků. Podle služby Navrcholu.cz k nám za měsíc srpen zavítalo 140 986 originálních návštěvníků. Služba Netmonitor ukazuje znatelně nižší čísla, viz níže.

S vývojem návštěvnosti tak můžeme být spokojeni, děkujeme vám tak za přízeň. Projevená důvěra je ale pro nás zároveň velkým závazkem přinášet stále zajímavý obsah a doplňovat naše databáze turistických objektů. Zároveň, abychom si vaší přízeň udrželi, připravujeme pro příští rok několik novinek, které, jak v to pevně věříme, posunou Trekin.cz opět o malý krůček vpřed. A nyní již slíbená čísla z Netmonitoru.

• Turistika.cz - 190 564
  • Treking.cz - 75 655
  • Hiking.sk - 69 792
  • Horydoly.cz - 53 040
  • Lezec.cz - 22 151
  • Outdoorforum.cz - 21 063
  • Tatry.cz - 10 701
  • Horyinfo.cz - 7 377

Návštěvnost Trekingu.cz v červenci utěšeně rostla

5.8.2010 | Otakar Brandos

V minulém měsíci návštěvnost portálu Treking.cz nadále utěšeně rostla. Podle Netmonitoru zavítalo na Treking.cz celkem 83 438 unikátních návštěvníků, kteří si prohlédli 415 731 stránek. Ve srovnání s jinými podobnými portály (viz níže) si vůbec nevedeme špatně.

Zajímavé je srovnání s jinou poměrně často využívanou službou - google analytics. Podle té navštívilo v červenci Treking.cz 124 287 unikátních návštěvníků a shlédnuto bylo 411 018 stránek. Jen pro úplnost uvádím i čísla z Navrcholu.cz - 152 838 originálních návštěvníků a 411 314 zobrazených stránek. Je vidět, že výstupy různých měřících služeb se poměrně liší. Pro mediální agentury jsou relevantní data obvykle pouze z Netmonitoru…

Děkujeme našim čtenářům za přízeň, věříme, že na Trekingu nacházejí spoustu užitečných informací, které se snažíme stále doplňovat. Níže uvádím výsledky dalších outdoorových portálů podle měření netmonitoru za měsíc červenec. Pro úplnost doplňuji i data (z Aimmonitoru) pro jediný slovenský outdoorový portál se solidní návštěvností.

• Turistika.cz - 215 296
  • Treking.cz - 83 438
  • Hiking.sk - 73 154
  • Horydoly.cz - 54 186
  • Lezec.cz - 19 175
  • Tatry.cz - 12 203
  • Horyinfo.cz - 6 657

No jen jestli (Lubos, 14.04.2011, 13:13 )
nekecate!
Tak to opravdu (-OB-, 14.04.2011, 14:04 )
nemáme důvod. Výsledné statistiky Netmonitoru http://online.netmonitor.cz/ jsou veřejně přístupné.

+ V červenci přes 70 000 originálních návštěvníků
+ Další nárůst návštěvnosti
Hory Na zkušené v Gran Sasso d´Italia, Apeniny
Hory Dom jako aklimatizační hora pro Mont Blanc
Hory Putování grónskou pustinou
1. Slovenské hory Přechod hřebene Malé Fatry na sněžnicích
2. Slovenské hory Přechod hlavního hřebene Západních Tater - Roháčů, nejnáročnější hřebenovka Slovenska
3. České hory Dvoudenní přechod hřebene Krkonoš, hřebenovka nejvyšších českých hor
4. Divoký Balkán Což takhle hřebenovka přes Korab a Deshat?
5. Bulharské hory Divokou stopou Rodop (3), ke skalním mostům rodopského krasu
Beskydy Bílé Karpaty Javorníky
Jeseníky Jizerské hory Krkonoše
Kysuce Krušné hory Malá Fatra
Malé Karpaty Nízké Tatry Roháče
Šumava Velká Fatra Vysoké Tatry
Česká republika, hledej podle pohoří