Průvodce | Karpattreky | Horolezectví | Cykloturistika | Cestování | Lyžování | Příroda | Soutěže | Archiv | Kalendář akcí | Napsat článek
Eshop Kontakty Satelitní snímky Webkamery Počasí Treking.cz Hledat
Poslední aktualizace: 4.3.2018 , , svátek má
Treking > Rakouské Alpy > Treglwang Wasserfall

Treglwang Wasserfall

Neznámý vodopád v Eisenerzských Alpách

Treglwang Wasserfall je nádherný a zapomenutý vodopád na úpatí Eisenerzských Alp. Treglwang Wasserfall vznikl na horském potoce Schrabach nedaleko obce Treglwang ve svazích hory Blaseneck (1 969 m n. m.).

Přístup k vodopádu vede od bývalé železniční stanice (dnes tu vlaky nezastavují), kde můžeme dobře zaparkovat auto. Od tratě stoupáme po silničce vpravo do kopce a projdeme okolo několika domů, které patří mezi osadu Ledersberger. Silnička se změní v lesní cestu a zde narazíme na jediný dřevěný ukazatel k vodopádu. Značenou cestu, která je vyznačena v mapách, však budeme hledat marně.

Vodní tok potoka Schrabach po vstupu do lesa musíme mít stále po levé ruce. Lesní cesta mírně stoupá lesem bez větších změn směru a přicházíme k velkým vratům lesního oplocení. Vrata si otevřeme a dále postupujeme po bujnou vegetací zarostlé a nepoužívané cestě. K vodopádu přijdeme od vrat po 20 minutách chůze a můžeme obdivovat kolmo padající vodu ze skalního prahu.

Naše návštěva byla v docela suchém období, přesto byl vodopád velmi pěkný. Na vrcholu skalky vedle vodopádu najdeme i návštěvní knihu. Celková doba chůze k vodopádu trvá asi 50 minut.

Treglwang Wasserfall působí mohutně

Příjezd do Treglwangu je jednoduchý po dálnici A9 směrem na Graz a exit 95 se přímo jmenuje Treglwang. Obec leží pouhý 1 km od dálnice A9.

Turistické trasy a výlety podle pohoří

Vesnuše Závojový vodopád Vosecká bouda Cvilín Zámek Hluboká Chata Šerlich Chata Jelenka Macocha Ceres Velikonoce 2018 Motýli Matterhorn Hukvaldy Soumrak Konopiště Kvarky Cirrus Velhartice Bouřky Černá díra Batohy Praděd
Oblasti: Beskydy | Bílé Karpaty | Brdy | Broumovská vrchovina | Česká Kanada | České středohoří | České Švýcarsko | Český les | Český ráj | Doupovské hory | Drahanská vrchovina | Hanušovická vrchovina | Hornosvratecká vrchovina | Hostýnské vrchy | Chřiby | Javorníky | Jeseníky | Jevišovická pahorkatina | Jizerské hory | Králický Sněžník | Krkonoše | Krušné hory | Křivoklátská vrchovina | Litenčická pahorkatina | Lužické hory | Nízký Jeseník | Novohradské hory | Orlické hory | Pálava | Podyjí | Rakovnická pahorkatina | Ralsko | Rychlebské hory | Slavkovský les | Svitavská pahorkatina | Šluknovská pahorkatina | Šumava | Švihovská vrchovina | Vizovická vrchovina | Vlašimská pahorkatina | Vsetínské vrchy | Východolabská tabule | Zábřežská vrchovina | Zlatohorská vrchovina | Ždánický les | Železné hory | Žulovská pahorkatina | Branisko | Bukovské vrchy | Burda | Cerová vrchovina | Čergov | Čierna hora | Chočské vrchy | Kremnické vrchy | Krupinská planina | Kysucké Beskydy | Laborecká vrchovina | Levočské vrchy | Ľubovnianska vrchovina | Malá Fatra | Malé Karpaty | Muránska planina | Nízké Tatry | Ondavská vrchovina | Oravská Magura | Oravské Beskydy | Pieniny | Podunajská pahorkatina | Pohronský Inovec | Polana | Považský Inovec | Revúcka vrchovina | Roháče | Slanské vrchy | Slovenský kras | Slovenský ráj | Spišská Magura | Stolické vrchy | Strážovské vrchy | Súlovské skály | Šarišská vrchovina | Štiavnické vrchy | Tribeč | Velká Fatra | Veporské vrchy | Vihorlat | Volovské vrchy | Vtáčnik | Vysoké Tatry | Záhorie | Zemplínské vrchy
1. Rozhledny Petřínská rozhledna: Rozhlednu na Petříně v Praze zná každý Čech
2. Jeskyně Jeskyně Na Pomezí: Otevírací doba a cena vstupného jeskyně Na Pomezí, Rychlebské hory
3. Naše vrcholy Luční hora: 2. nejvyšší hora Krkonoš a České republiky
4. Památky Kuželov, větrný mlýn - technické a stavební památky v Bílých Karpatec
6. Horské chaty Chata Svatobor: Ubytování na Svatoboru, Svatoborská vrchovina
7. České hrady Karlštejn. jeden z nejznámějších a nejnavštěvovanějších českých hradů
Home Page | Časopis | Průvodce | Ceník inzerce | Soutěže | Seznamka | Kalendář akcí | Outdoor testy | Horské chaty | Fotogalerie | Archiv
Treky, turistika | Horolezectví | Cykloturistika | Cestování | Vesmír, astronomie | Turistická mapa online | Spolupracujeme