Průvodce | Karpattreky | Horolezectví | Cykloturistika | Cestování | Lyžování | Příroda | Soutěže | Aktuality | Zajímavosti | Kalendář akcí | Napsat článek | E-shop | Více…
Cookies  Ceník inzerce
Treking.cz Hledat
Poslední aktualizace: 18.10.2021 , svátek má

18.10.2021 / Dorek Čermák
Trek · Ještědsko-kozákovský hřbet na čtyři dny. Projekt 13/6 - Liberecký kraj / Fotogalerie k článku

A je to tu. V předpovědi pár dnů skvělého počasí. Telefonát Markétě, potkáme se v Tetřevím sedle pod Ještědem v podvečer. Čeká mě osmihodinová jízda po železnici, kde mám v Brně pár minut na přestup na …

16.10.2021 / Radomír Hruška
Trek · Vápencové eldorádo v pohoří Hochschwab, vysokohorská turistika v rakouských Alpách (2)

Alpy

Na krasové plošině Sonnschienalm v okolí chaty není jediný zdroj vody. Sám mám sotva litr, což do večera jistě nevydrží. Jura je celkem rozmrzelý, neboť chce jít dál, my ostatní řešíme pitný režim. Velkým problé …

16.10.2021 / Otakar Brandos
Blog · Neočkovaní představují smrtelné nebezpečí - pro peněženky vaxerů. Proč si politik myslí, že volič má v hlavě pouze hobliny?

Podzim

Kovidová katastrofa, říkají titulky velkých deníků. 15.10.2021 bylo zjištěno 1 781 "nakažených". Ze 111 000 testů. 15.10.2020 bylo "nakažených" 9 700. Z 35 000 testů. Když to přepočteme na počet testů, jako …

15.10.2021 / Radomír Hruška
Trek · Vápencové eldorádo v pohoří Hochschwab, vysokohorská turistika v rakouských Alpách (1)

Alpy

Cestám do Rakouska jsem se dlouhodobě vyhýbal. Z nějakého důvodu jsem se obával vysokých cen, neznalosti jazyka a striktních pravidel, kterými jsou německy mluvící lidé pověstní. Z těchto důvodů jsem měl jen …

15.10.2021 / Klára Polášková
Tipy na výlet · Toulky podzimní Šumavou pohladí duši každého návštěvníka, pěší turistika

Šumava

Pokud existuje v Čechách místo, které nikdy nezklame ani nejnáročnějšího milovníka přírody, pak je to Šumava. A zvlášť na podzim. Paprsky slunce usazeného nízko nad obzorem si se zdejší krajinou doslova hrají. Mystic …

12.10.2021 / ESO2114
Vesmír · Trpasličí planety a asteroidy: 42 snímků ESO zachycuje největší planetky hlavního pásu Sluneční soustavy

Planetky

Pomocí dalekohledu ESO/VLT v Chile astronomové pořídili snímky 42 planetek patřících k největším objektům hlavního pásu asteroidů mezi Marsem a Jupiterem. Vůbec poprvé se vědcům podařilo zobrazit takto …

12.10.2021 / Klára Polášková
Tipy na výlet · Podzim je ideálním obdobím k výstupům na vrcholky Novohradských hor, hory a rozhledny pohoří

Kraví hora

Podzimní slunečné dny jsou ideálním obdobím pro výstupy na vrcholy Novohradských hor, popřípadě na rozhledny, které jsou v této lokalitě hned čtyři. Tři na české straně a jedna v Rakousku. Jejich vyhlídky, nabízející …

10.10.2021 / Otakar Brandos
Hrady · Skalní hrad Pařez, hezká zřícenina na západním okraji Prachovských skal

Pařez

Skalní hrad Pařez není mezi návštěvníky Prachovských skal asi nijak znám. Bodejť by ne, když Pařez stojí až na samotném západním okraji této pískovcové skalní oblasti asi dva, dva a půl kilometru od vyhlášeného skalní …

10.10.2021 / PR
PR · Ukrajinské Karpaty a Poloniny, turistický a trekový průvodce Zakarpatskou Ukrajinou

Třetí přepracované a podstatně doplněné vydání oblíbeného turistického a trekového průvodce Zakarpatská Ukrajina i tentokráte nese název Ukrajinské Karpaty, neboť jsme do tohoto vydání podrobně zmapovali pohoří a regiony jako Horhany, Čivčiny, Bukovinu aj. Přestože objem informací oproti minulému vydání narostl …

8.10.2021 / Václav Vágenknecht
Turistika · Walliské Alpy a Benské Alpy, vysokohorská turistika ve švýcarských Alpách (2)

Alpy

Východiště čtvrté túry představuje obec Grimentz (1 555 m) v údolí Val D'annivers, kam nás tradičně dováží autobus. Stejně jako předchozí den využíváme k přesunu do výše položených končin lanovku, vysedáme u …

7.10.2021 / Václav Vágenknecht
Turistika · Walliské Alpy a Benské Alpy, vysokohorská turistika ve švýcarských Alpách (1)

Alpy

Neoddiskutovatelný symbol švýcarských Alp představuje Matterhorn. Místní občané o něm tvrdí, že v zemi nenalezneme fotografovanější objekt; daleko od pravdy není ani tvrzení, že mezi ostatními vrcholy představuje neko …

4.10.2021 / Klára Polášková
Tipy na výlet · Podzimní Písecko - Blatensko chytí každého za srdce, tipy na výlet

Zvíkov

Písecko - Blatensko, jeden z nejmalebnějších koutů Jihočeského kraje, je turistickou oblastí jako stvořenou k výletům za poznáním, zábavou a toulkami neporušenou přírodou. Zvlášť nyní, kdy se zdejší krajina zahalí do …

Túry a výlety podle pohoří
Aktuality, příroda, vesmír
  • 16.10.2021 / Aktualita
    Kolo Soutěž o ceny - tipujte film, který získá hlavní cenu 19. MFOF

• 14.10.2021 / Vesmír
    Mapa Mapa souhvězdí Rajka, nejjasnější hvězdy v souhvězdí Rajky a hvězdy do 6. magnitudy

• 12.10.2021 / Vesmír
    Mapa Mapa souhvězdí Malíř, nejjasnější hvězdy v souhvězdí Malíře a hvězdy do 6. magnitudy

• 6.10.2021 / Ubytování
    Welser Hütte Welser Hütte, další z horských chat v pohoří Totes Gebirge

• 5.10.2021 / Ubytování
    Almtalerhaus Almtalerhaus, horská chata pod nejvyšší horou Totes Gebirge

• 4.10.2021 / Ubytování
    Hochfeilerhütte Hochfeilerhütte, velká horská chata na dohled nejvyšší hory Zillertálských Alp

• 4.10.2021 / Vesmír
    Mapa Mapa souhvězdí Kompas, nejjasnější hvězdy v souhvězdí Kompasu a hvězdy do 6. magnitudy

• 12.9.2021 / Vesmír
    Planetka Podivná planetka Kleopatra. Přístroje ESO pořídily nejlepší snímky podivné planetky ve tvaru 'kosti pro psa'

• 7.9.2021 / Příroda
    Střevlík Střevlík hrbolatý, vzácný obyvatel vlhkých horských lesů střední a východní Evropy

• 7.9.2021 / Naše vrcholy
    Tři kameny Tři kameny, úžasný vyhlídkový skalní vrchol na pomezí Jeseníků a Hanušovické vrchoviny

Túry a výlety podle pohoří
Starší články na Trekingu

2021 2020 2019 2018 2017 2016

MFOF

Poslední diskusní příspěvky

Neočkovaní budou vaxerům fakt smrtelně nebezpeční
 19.10.2021 6 příspěvků
 08.10.2021 4 příspěvky
Veverka obecná (Sciurus vulgaris) / veverky Česka
 03.10.2021 1 příspěvek
Ohrožení vodní broučí obři ČR, vodomil a potápník
Doba kovidová opět ohýbá lidem páteř – Treking.cz
 22.09.2021 1 příspěvek
Z Hrubého Jeseníku na Králický Sněžník, hřebenovka
 16.09.2021 1 příspěvek
Brdy aneb Brdská vrchovina, přechod českého pohoří
 10.09.2021 1 příspěvek
Brdská vrchovina neboli Brdy - turistika a výlety
 10.09.2021 2 příspěvky
Vakcinační pas má podle eurosoudruhů usnadnit cest
 09.09.2021 21 příspěvků
Góry Sowie a Góry Bardzkie, trek v horách v Polsku
 07.09.2021 1 příspěvek
Debilové všech zemí spojte se II aneb čekání na Go
 06.09.2021 70 příspěvků
Nosorožík kapucínek (Oryctes nasicornis) je brouk
 03.09.2021 2 příspěvky
Fenix HL18R-T, outdoor recenze (test) LED čelovky
 30.08.2021 2 příspěvky
Šumava křížem krážem - přechod Šumavy neboli trek
 24.08.2021 2 příspěvky
Beskydy | Bílé Karpaty | Brdy | Broumovská vrchovina | Česká Kanada | České středohoří | České Švýcarsko | Český les | Český ráj | Doupovské hory | Drahanská vrchovina | Hanušovická vrchovina | Hornosvratecká vrchovina | Hostýnské vrchy | Chřiby | Javorníky | Jeseníky | Jevišovická pahorkatina | Jizerské hory | Králický Sněžník | Krkonoše | Krušné hory | Křivoklátská vrchovina | Litenčická pahorkatina | Lužické hory | Nízký Jeseník | Novohradské hory | Orlické hory | Pálava | Podyjí | Rakovnická pahorkatina | Ralsko | Rychlebské hory | Slavkovský les | Svitavská pahorkatina | Šluknovská pahorkatina | Šumava | Švihovská vrchovina | Vizovická vrchovina | Vlašimská pahorkatina | Vsetínské vrchy | Východolabská tabule | Zábřežská vrchovina | Zlatohorská vrchovina | Ždánický les | Železné hory | Žulovská pahorkatina | Branisko | Bukovské vrchy | Burda | Cerová vrchovina | Čergov | Čierna hora | Chočské vrchy | Kremnické vrchy | Krupinská planina | Kysucké Beskydy | Laborecká vrchovina | Levočské vrchy | Ľubovnianska vrchovina | Malá Fatra | Malé Karpaty | Muránska planina | Nízké Tatry | Ondavská vrchovina | Oravská Magura | Oravské Beskydy | Pieniny | Podunajská pahorkatina | Pohronský Inovec | Polana | Považský Inovec | Revúcka vrchovina | Roháče | Slanské vrchy | Slovenský kras | Slovenský ráj | Spišská Magura | Stolické vrchy | Strážovské vrchy | Súlovské skály | Šarišská vrchovina | Štiavnické vrchy | Tribeč | Velká Fatra | Veporské vrchy | Vihorlat | Volovské vrchy | Vtáčnik | Vysoké Tatry | Záhorie | Zemplínské vrchy
Služby Horská seznamka Outdoor bazar Ztráty a nálezy Archiv článků Spolupracujeme Počasí Satelitní snímky Fotogalerie Turistická mapa Kalendář turistických akcí Treky České hory Slovenské hory Alpy Karpattreky Rumunské hory Ukrajinské Karpaty Asijské hory Severské země Turistika s dětmi Balkánské a evropské hory Ubytování Horské chaty, české hory Slovenské chaty Penziony, hotely Ubytování online Alpské chaty České kempy Slovenské kempy Chorvatské kempy Kempy, Slovinsko Ukrajina, Rumunské hory Výlety Skalní města a skály Naše vrcholy Rozhledny České hrady Slovenské hrady Jeskyně Vodopády Sedla a doliny Členění Slovenska Geomorfologické členění ČR Výlety Přehled našich pohoří Sopky v ČR Karpaty Alpy Ledovcová jezera Památky a zámky Větrné mlýny Čedičové varhany Viklany Bludné (eratické) balvany Ostatní Cestování, cestopisy Horolezectví Cykloturistika Snow Soutěže Příroda, fauna a flóra Vesmír, astronomie E-shop Testujeme Outdoor vybavení, poradna