Napsat článek Průvodce Soutěže Kalendář Cestování Cykloturistika Horolezectví Snow Příroda Archiv Beskydy Jeseníky Krkonoše Tatry
Počasí Počasí Satelitní snímky počasí Satelit Webkamery Kamery Kontakty Kontakty Eshop Eshop
Poslední aktualizace: 18.11.2017 , , svátek má

16. listopadu 2017 / Jana Waldhauserová
Turistika · Výstup na horu Bauleiteck (2 424 m n. m.), vysokohorská turistika v Schladmingských Taurách / Fotogalerie k článku

Nízké Taury

Horský výstup na výhledový vrchol z jižní strany Schladmingských Taur (Schladminger Tauern) lemovaný nádhernými alpskými jezery. Náš …

16. listopadu 2017 / David Kuneš
Běhání · Středomořské pobřeží - Kalánky: dobře si v zimě zaběhat, a přitom nezmrznout

Kalánky

Dobře si v zimě zaběhat, a přitom nezmrznout není vůbec jednoduché. Proto přišlo vhod, že mě v práci poslali na služební cestu do Paříže. Měl jsem …

16. listopadu 2017 / PR
Bedekr · Centrální a Západní Kavkaz, trekový a horolezecký průvodce

Nejobsáhlejší turistický a horolezecký průvodce Západního a Centrálního Kavkazu v historii českého knižního trhu. Na 320 stranách naleznete popisy těch nejatraktivnějších turistických …

15. listopadu 2017 / Jana Waldhauserová
Vrcholy · Na Mědník za výhledy a do tajemného podzemí, tip na výlet v Krušných horách

Mědník, hory

Vrch Mědník (910 m n. m.), který se zvedá přímo nad krušnohorským hornickým městečkem Měděnec, byl jako rudní ložisko znám již před polovinou …

14. listopadu 2017 / Jana Waldhauserová
Turistika · Gumpeneck (2 226 m n. m.): Podzimní výstup na nejzápadnější dvoutisícový vrchol Rottenmannských Taur / Fotogalerie k článku

Alpy

Gumpeneck (2 226 m n. m.) je dokonalým výhledovým vrcholem, který se zvedá vysoko nad údolím Sölktal v rakouské spolkové zemi Štýrsko …

13. listopadu 2017 / Ondřej Havelka
Cestování · Tajemní Sikóliové pod Kilimandžárem, z cesty po Tanzánii

Sikóliové

Na naší cestě Afrikou, která trvá už více než rok, právě procházíme rovinatou vyschlou krajinou severní Tanzanie, ze které se zvedá nejvyšší hora Afriky …

10. listopadu 2017 / PR
PR · Ideální dovolená má jméno Bibione

Najít dovolenou, která by uspokojila všechny členy rodiny, není snadné. Každý touží po něčem jiném. Zatímco se maminka natáhne na pláži a chce mít pokoj od všedních starostí, její rozdovádění …

10. listopadu 2017 / Otakar Brandos
Turistika · Túra na Klin, turistika v Západních Tatrách v babím létě / Fotogalerie k článku

Klin

Klin je nádherná hora hlavního hřebene Západních Tater. Jako neohrožený strážce sleduje s bohorovným klidem dění v dolinách jako Račkova a Gáborova …

9. listopadu 2017 / Otakar Brandos
Turistika · Túra na Pravnáč a Lomné, povedená bojovka v Chočských vrších za dohledu Velkého Choče / Fotogalerie k článku

Velký Choč

Poslední zářijový den bylo opravdu nádherné počasí. Naše kroky míří na Pravnáč v Chočských vrších. To ještě netušíme (či spíše tušíme) jaká hezká …

8. listopadu 2017 / Otakar Brandos
Blog · "Změny" sezónních uzávěrů v Tatrách: Nový návštěvní řád TANAPu stále v nedohlednu. A pro turistu stále o ničem

Vesta

V TANAPu již téměř 20 let připravují nový návštěvní řád. A stále nic. Poté, co se v dubnu tohoto roku přišlo na to, že návštěvní řád TANAPu z roku 1999 …

8. listopadu 2017 / Průvodce
PR · Ukrajinské Karpaty, Zakarpatská Ukrajina a poloniny - turistický a trekový průvodce

V první části průvodce naleznete podrobně zpracovánu oblast bývalé Podkarpatské Rusi, dnešní Zakarpatské oblasti Ukrajiny, do druhé části průvodce jsme zařadili hory v oblasti bývalé Haliče a …

7. listopadu 2017 / Jiří Fiedler
Trek · Černá Hora 2017 (3): Trek přes Mokrou planinu, Plav, Visitor a Zeletin

Večer zůstáváme u jezera sami. Skupinka, kterou jsme potkali, se vydala na cestu zpět do údolí. Na doporučení se rozhodneme přenocovat v chatce na …

Přečtěte si další články na webu Treking.cz

2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008

Poslední čtvrť
3. čtvrť

18.11.2017 / Vesmír
Trpasličí galaxie NGC 4625: Hubbleův kosmický dalekohled hledal chybějící rameno

Galaxie

Pluto je chladnější, než se očekávalo: Za vším zřejmě stojí uhlovodíkový opar

Pluto

17.11.2017 / Aktualita
Pozvánka na 3. ročník konference Naše příroda, který bude věnovaný tématu Příroda ve městě

Konipas

16.11.2017 / Aktualita
Seriál Rock Point - Horská výzva: Známe termínovku pro rok 2018

Horská výzva

15.11.2017 / Vesmír
První planeta s příznivými teplotami u klidné hvězdy: Pomocí spektrografu HARPS vědci objevili exoplanetu o hmotnosti Země u hvězdy Ross 128

Exoplaneta

8.11.2017 / Aktualita
Cestovatelský festival Kolem světa: CK Livingstone a Karel Wolf zvou na 10. ročník festivalu Kolem světa (11. - 12.11.2017)

Himaláje

7.11.2017 / Vesmír
Planeta a nebo hnědý trpaslík? Extrémně masivní exoplaneta v galaktické výduti Mléčné dráhy

Exoplaneta

Facebook G+

Vodopád

18.11.2017 / Vodopády
Tiefenbach Wasserfall, vodopád u města Altenberg v Krušných horách (Erzgebirge)

Hrad Hauenštejn

Chata Frícka (cca 840 m n. m.), tip na bivak v Slanských vrších

Panely

9.11.2017 / rozhledny
Rozhledna Scheibenberg, vyhlídka na dominantní čedičové stolové hoře v pohoří Erzgebirge

Jeskyně

09.11.2017 7 příspěvků
Černá Hora, trek v Černé Hoře
 08.11.2017 1 příspěvek
Šavlozubé kočky, lvi, levharti a "jaguáři"
 07.11.2017 2 příspěvky
 13.10.2017 3 příspěvky
Sopky v ČR, seznam
 13.10.2017 9 příspěvků
Muránska planina deštivá i slunečná
 06.10.2017 7 příspěvků
 03.10.2017 9 příspěvků
Turistické vařiče na plyn
 01.10.2017 3 příspěvky

Výběr treků a túr podle oblasti - světadílů, zemí a turistických oblastí

Ubytování na horách, turistické chaty a horské boudy, bivaky a tábořiště, levné ubytování na horách

Tipy na výlety na víkend a o prázdninách - přírodní zajímavosti, vodopády, skály, skalní města, jeskyně…

Oblasti: Beskydy | Bílé Karpaty | Brdy | Broumovská vrchovina | Česká Kanada | České středohoří | České Švýcarsko | Český les | Český ráj | Doupovské hory | Drahanská vrchovina | Hanušovická vrchovina | Hornosvratecká vrchovina | Hostýnské vrchy | Chřiby | Javorníky | Jeseníky | Jevišovická pahorkatina | Jizerské hory | Králický Sněžník | Krkonoše | Krušné hory | Křivoklátská vrchovina | Litenčická pahorkatina | Lužické hory | Nízký Jeseník | Novohradské hory | Orlické hory | Pálava | Podyjí | Rakovnická pahorkatina | Ralsko | Rychlebské hory | Slavkovský les | Svitavská pahorkatina | Šluknovská pahorkatina | Šumava | Švihovská vrchovina | Vizovická vrchovina | Vlašimská pahorkatina | Vsetínské vrchy | Východolabská tabule | Zábřežská vrchovina | Zlatohorská vrchovina | Ždánický les | Železné hory | Žulovská pahorkatina | Branisko | Bukovské vrchy | Burda | Cerová vrchovina | Čergov | Čierna hora | Chočské vrchy | Kremnické vrchy | Krupinská planina | Kysucké Beskydy | Laborecká vrchovina | Levočské vrchy | Ľubovnianska vrchovina | Malá Fatra | Malé Karpaty | Muránska planina | Nízké Tatry | Ondavská vrchovina | Oravská Magura | Oravské Beskydy | Pieniny | Podunajská pahorkatina | Pohronský Inovec | Polana | Považský Inovec | Revúcka vrchovina | Roháče | Slanské vrchy | Slovenský kras | Slovenský ráj | Spišská Magura | Stolické vrchy | Strážovské vrchy | Súlovské skály | Šarišská vrchovina | Štiavnické vrchy | Tribeč | Velká Fatra | Veporské vrchy | Vihorlat | Volovské vrchy | Vtáčnik | Vysoké Tatry | Záhorie | Zemplínské vrchy
Home Page | Časopis | Průvodce | Ceník inzerce | Soutěže | Seznamka | Kalendář akcí | Outdoor testy | Horské chaty | Fotogalerie | Archiv
Treky, turistika | Horolezectví | Cykloturistika | Cestování | Vesmír, astronomie | Turistická mapa online | Spolupracujeme