Průvodce | Karpattreky | Horolezectví | Cykloturistika | Cestování | Lyžování | Příroda | Soutěže | Aktuality | Zajímavosti | Kalendář akcí | Napsat článek | E-shop | Více…
Cookies  Ceník inzerce
Treking.cz Hledat
Poslední aktualizace: 28.9.2021 , svátek má

28.9.2021 / PR
PR · Co přibalit na výlet?

Výlet

Každý výletník se balí na túru po svém. Na krátký trek vám stačí malý batoh a pár základních věcí, na několikadenní nebo delší akce už to chce připravit se důkladněji. Někdo raději nalehko, někdo má krosnu napěcho …

28.9.2021 / Martin Zapletal
Trek · Přes Šluknovský a Frýdlandský výběžek: 7denní vandr na nejsevernější bod Česka

V půlce června 2021 jsme měli 7 dní volna. Chtěli jsme se podívat do míst, kde jsme ještě nebyli, do dvou velkých výběžků na severu republiky, Šluknovského a Frýdlandského. Ve Šluknovském jsme se sice už loni projeli na …

27.9.2021 / Dorek Čermák
Trek · 3denní trek z Boubína na Kleť. Projekt 13/5 - Jihočeský kraj / Fotogalerie k článku

Ráno

Atraktivní kraj, kde je toho tolik k poznání. Celý rok by na to nestačil. Lipenská přehrada, Orlická přehrada, rybník Rožmberk, hraniční kámen Čechy - Morava, zámek Červená Lhota, Schwarzenberský plavební kanál …

26.9.2021 / PR
PR · 5 důležitých věcí, které je třeba si zjistit před cestou do zahraničí

Chystáte se do zahraničí? Určitě nenechte nic na náhodu a pořádně se na cestu připravte. Kvůli pandemii koronaviru se cestovatelské chování za poslední rok dost změnilo. Už jen těžko vycestujete jen tak na blind. Řadu …

24.9.2021 / PR
PR · Jak vybrat sportovní batoh vhodný na výlety?

Pokud vyrážíte na výlet, na víkend, nebo rovnou na několikadenní výpravu, je důležité mít na zádech pohodlný batoh. Možná je proto čas porozhlédnout se po novém sportovním batohu. Který batoh bude pro vás ten …

PR · Konopná mast jako všestranná pomoc na cesty

Mast

Když se chystáme na nějakou cestu, vždy je třeba pečlivě zvážit, co si s sebou vzít. Zatímco na pevné obuvi, funkčním oblečení a kvalitním batohu se všichni shodnou, nároky na jeho obsah se často liší. Je to přirozené. Potřeby …

24.9.2021 / PR
PR · Ukrajinské Karpaty a Poloniny, turistický a trekový průvodce Zakarpatskou Ukrajinou

Třetí přepracované a podstatně doplněné vydání oblíbeného turistického a trekového průvodce Zakarpatská Ukrajina i tentokráte nese název Ukrajinské Karpaty, neboť jsme do tohoto vydání podrobně zmapovali pohoří a regiony jako Horhany, Čivčiny, Bukovinu aj. Přestože objem informací oproti minulému vydání narostl …

19.9.2021 / Otakar Brandos
Naše vrcholy · Devět skal (836 m), nejvyšší hora Žďárských vrchů a Hornosvratecké vrchoviny

Devět skal

Devět skal (836 m n. m.) je nejen nejvyšším vrcholem Žďárských vrchů, ale také celé Hornosvratecké vrchoviny. Leží asi 3 km od osady Křižánky. Devět skal je také, po Javořici v Javořické vrchovině, hned druhým nej …

19.9.2021 / Otakar Brandos
Aktualita · Útulna Grandhotel Partyzán opět vyhořela. Pouhých šest let od obnovy malofatranská Horná lúka znovu osiřela

Útulna

Ze Slovenska přišla smutná zpráva. Oblíbená turistická útulna pod vrcholem hory Horná lúka, která nesla označení Grandhotel Partizán (česky pochopitelně partyzán), opět vyhořela. Stalo se tak včera 18.9.2021 v …

19.9.2021 / Otakar Brandos
Naše vrcholy · Žákova hora a prales Žákova hora, výrazný vrchol a přírodní rezervace Žďárských vrchů

Houby

Žákova hora (810 m) patří mezi nejvyšší vrcholy Žďárských vrchů, geomorfologického podcelku Hornosvratecké vrchoviny. Žákova hora se nachází asi 3 km od Devíti skal, nejvyššího vrcholu Žďárských vrchů, a asi …

17.9.2021 / Klára Polášková
Cykloturistika · Podzimní cyklovýlety lze na Třeboňsku spojit s návštěvou výlovů

Třeboňsko

Třeboňsko je místem jako stvořeným pro podzimní dovolenou. Zdejší rovinatá krajina protkaná světově unikátní rybniční sítí je skutečným rájem všech milovníků pěších a cyklistických výletů. U hrází rybníků …

16.9.2021 / Dorek Čermák
Trek · Z Hrubého Jeseníku na Králický Sněžník. Projekt č. 13/4 - Olomoucký kraj / Fotogalerie k článku

Jeseníky

Olomoucký kraj je v našem povědomí prezentován spíše jako rovinatá a úrodná Haná. Ono to tak vypadalo, když se za oknem vlaku, který mě veze do Šumperka, míhala pokosená i nepokosená pole, zbarvené do …

Túry a výlety podle pohoří
Aktuality, příroda, vesmír
  • 12.9.2021 / Vesmír
    Planetka Podivná planetka Kleopatra. Přístroje ESO pořídily nejlepší snímky podivné planetky ve tvaru 'kosti pro psa'

• 7.9.2021 / Příroda
    Střevlík Střevlík hrbolatý, vzácný obyvatel vlhkých horských lesů střední a východní Evropy

• 7.9.2021 / Naše vrcholy
    Tři kameny Tři kameny, úžasný vyhlídkový skalní vrchol na pomezí Jeseníků a Hanušovické vrchoviny

• 1.9.2021 / Ubytování
    Andrejcová Andrejcová (útulňa), turistická útulna na hřebeni Královoholských Nízkých Tater (aktualizace)

• 24.8.2021 / Cestování
    Německo Nové památky UNESCO v Německu. Další památky světového dědictví UNESCO posilují postavení Německa jako přední evropské kulturní destinace

Túry a výlety podle pohoří

10.09.2021 1 příspěvek
Brdská vrchovina aneb Brdy, turistika a výlety – T
 10.09.2021 2 příspěvky
Vakcinační pas má podle eurosoudruhů usnadnit cest
 09.09.2021 21 příspěvků
 30.08.2021 2 příspěvky
Šumava křížem krážem, přechod Šumavy aneb trek – T
 24.08.2021 2 příspěvky
Roháč obecný (Lucanus cervus) je největší brouk v
 24.08.2021 63 příspěvků
 12.08.2021 25 příspěvků
Chata Erika, Kojšovská hoľa – Treking.cz
 09.08.2021 1 příspěvek
Z Kralup na Střelu a zpátky, vandr na koni v sedle
 01.08.2021 1 příspěvek
Beskydy | Bílé Karpaty | Brdy | Broumovská vrchovina | Česká Kanada | České středohoří | České Švýcarsko | Český les | Český ráj | Doupovské hory | Drahanská vrchovina | Hanušovická vrchovina | Hornosvratecká vrchovina | Hostýnské vrchy | Chřiby | Javorníky | Jeseníky | Jevišovická pahorkatina | Jizerské hory | Králický Sněžník | Krkonoše | Krušné hory | Křivoklátská vrchovina | Litenčická pahorkatina | Lužické hory | Nízký Jeseník | Novohradské hory | Orlické hory | Pálava | Podyjí | Rakovnická pahorkatina | Ralsko | Rychlebské hory | Slavkovský les | Svitavská pahorkatina | Šluknovská pahorkatina | Šumava | Švihovská vrchovina | Vizovická vrchovina | Vlašimská pahorkatina | Vsetínské vrchy | Východolabská tabule | Zábřežská vrchovina | Zlatohorská vrchovina | Ždánický les | Železné hory | Žulovská pahorkatina | Branisko | Bukovské vrchy | Burda | Cerová vrchovina | Čergov | Čierna hora | Chočské vrchy | Kremnické vrchy | Krupinská planina | Kysucké Beskydy | Laborecká vrchovina | Levočské vrchy | Ľubovnianska vrchovina | Malá Fatra | Malé Karpaty | Muránska planina | Nízké Tatry | Ondavská vrchovina | Oravská Magura | Oravské Beskydy | Pieniny | Podunajská pahorkatina | Pohronský Inovec | Polana | Považský Inovec | Revúcka vrchovina | Roháče | Slanské vrchy | Slovenský kras | Slovenský ráj | Spišská Magura | Stolické vrchy | Strážovské vrchy | Súlovské skály | Šarišská vrchovina | Štiavnické vrchy | Tribeč | Velká Fatra | Veporské vrchy | Vihorlat | Volovské vrchy | Vtáčnik | Vysoké Tatry | Záhorie | Zemplínské vrchy
Služby Horská seznamka Outdoor bazar Ztráty a nálezy Archiv článků Spolupracujeme Počasí Satelitní snímky Fotogalerie Turistická mapa Kalendář turistických akcí Treky České hory Slovenské hory Alpy Karpattreky Rumunské hory Ukrajinské Karpaty Asijské hory Severské země Turistika s dětmi Balkánské a evropské hory Ubytování Horské chaty, české hory Slovenské chaty Penziony, hotely Ubytování online Alpské chaty České kempy Slovenské kempy Chorvatské kempy Kempy, Slovinsko Ukrajina, Rumunské hory Výlety Skalní města a skály Naše vrcholy Rozhledny České hrady Slovenské hrady Jeskyně Vodopády Sedla a doliny Členění Slovenska Geomorfologické členění ČR Výlety Přehled našich pohoří Sopky v ČR Karpaty Alpy Ledovcová jezera Památky a zámky Větrné mlýny Čedičové varhany Viklany Bludné (eratické) balvany Ostatní Cestování, cestopisy Horolezectví Cykloturistika Snow Soutěže Příroda, fauna a flóra Vesmír, astronomie E-shop Testujeme Outdoor vybavení, poradna