Poslední aktualizace: 26.6.2018 , svátek má

Výsledky X. ročníku Fotosoutěže, věcné ceny

27.5.2009 | Otakar Brandos
Třešeň

Konečně se nám podařilo vyhodnotit loňskou fotosoutěž. Sice s měsíčním zpožděním, ale podařilo. Za zpoždění, které vzniklo "nerozhodností" redakce se omlouváme. Za zpoždění ale vlastně můžete vy, autoři. To proto, že jste nám velice ztížili naší práci a rozhodování. Zaslali jste nám takové množství krásných fotografií, že jsme se stále nemohli dohodnout, které z fotografií jsou skutečně ty nej. Nej byla ale řada i dalších neoceněných fotografií … Níže tedy uvádíme výsledky v jednotlivých kategoriích, vítězné fotografie budou otištěny v časopise Treking 3/2009, který bude vycházet v první dekádě měsíce červenec. Vítězům blahopřejeme, zúčastněným děkujeme a věříme, že nás svými výtvory potěšíte i letos při již XI. ročníku fotosoutěže, která bude vyhlášena počátkem měsíce červen (jún).

Hory a krajina

• 1. místo: Pavel Szabo, Hra větru, Malá Fatra - zájezd CK Poznání
  • 2. místo: Tomáš Holub, Matterhorn s královskou korunou - teleskopické hůlky YATE
  • 3. místo: Martina Řehová, Lysá hora, Beskydy - samonafukovačka YATE, sada nářadí na kolo AUTHOR
  • Zvláštní ocenění: Tomáš Holub, V oblacích, Walliské Alpy - cyklobatoh AUTHOR, varný systém MINI TRANGIA

Lidé a hory

• 1. místo: Tomáš Holub, Horské odměny, Lienzské Dolomity - primaloftová bunda HUMI
  • 2. místo: Emil Čelustka, Schalfkogel - Ötztal - samonafukovačka YATE, 2 ks podsedák JUREK S+R
  • 3. místo: Miloslav Kazbunda, Odpočívající nosič, Nepál - samonafukovačka YATE
  • Zvláštní ocenění: Ivo Šťastný, Prima pauza, Walliské Alpy - varný systém MINI TRANGIA, podsedák JUREK S+R, malý batoh VAPE

Cestování

• 1. místo: Miloslav Kazbunda, Dívka a holubi, Káthmándu - primaloftová bunda HUMI
  • 2. místo: Tomáš Hanuš za soubor fotografií z Vietnamu a Laosu - teleskopické hole YATE, cyklocomputer AUTHOR
  • 3. místo: Roman Jaroš, Řecký muzikant - teleskopické hole YATE, cyklocomputer AUTHOR
  • Zvláštní ocenění: Petr Syrovátko, Egypt - varný systém MINI TRANGIA, cyklobatoh AUTHOR

Ocenění autoři obdrží během letních měsíců ceny od partnerů soutěže. Prosíme o trpělivost.

Fotosoutěž 2008 - X. roční fotografické soutěže

25.4.2008 | Otakar Brandos

Uzávěrka soutěže mimořádně posunuta na 15.2.2009

Třešeň

Redakce časopisu TREKING vyhlásila již X. jubilejní ročník fotografické soutěže, jejíž uzávěrka je 15.2.2009 (původně do 31.1.2009), přičemž pro přijetí do soutěže rozhoduje datum poštovního razítka na obálce. Pro desátý ročník fotosoutěže vyhlašujeme, podobně jako v předchozích letech, tři soutěžní kategorie:

• "Hory a krajina"
  • "Hory a lidé"
  • "Cestování"

Fotosoutěže se mohou zúčastnit všichni autoři bez omezení. Do každé ze soutěžních kategorií můžete zaslat maximálně pět fotografií, minimální formát fotografií zůstává i pro tento rok 13 × 18 centimetrů. Fotografie nemusí být samozřejmě jen barevné, ale do soutěže přijímáme i fotografie černobílé. Snímky pořízené digitálními fotoaparáty musejí být vytištěny na kvalitní tiskárně a nebo zhotoveny na klasickém fotomateriálu, protože snímky v digitální podobě se do soutěže nepřijímají. Rozměry diapozitivů z pochopitelných důvodů omezeny nejsou.

Každá soutěžní práce musí obsahovat jméno a adresu autora, název snímku a jméno oblasti, kde byl pořízen. Vhodné je doplnit rovněž informace o použitém objektivu, fotoaparátu a fotomateriálu. Fotografie popisujte na rubu měkkou tužkou a nebo je opatřete štítky s vypsanými údaji. Budete-li používat k popisu fotografií fix apod., proložte fotografie volnými listy papíru, ať nedojde k obtištění textu na líc fotografií. Diapozitivy očíslujte na rámečcích a popište na volném listu papíru.

Babí hora

Výherci jednotlivých kategorií obdrží hodnotné ceny, které do soutěže poskytují naši partneři. Jejich loga budou fotosoutěž neustále provázet. Výsledky této soutěže budou vyhlášeny v čísle 2/2009 a na našich internetových stránkách. Fotografie zůstávají majetkem redakce (při zachování autorských práv) a nevracejí se (vyjma výstavních paspartovaných snímků). Nežádejte nás, prosím, o jejich vrácení! Není v našich silách vám vyhovět. Diapozitivy tomuto pravidlu nepodléhají a po skončení soutěže budou autorům vráceny. Výherci jednotlivých kategorií obdrží hodnotné ceny, které do fotosoutěže poskytují jednotliví partneři.

Vysledky (Ivana, 18.05.2009, 12:56 )
Je tomu daaavno, kdy probehla uzaverka teto souteze ... je skoro na case odhalit stupne vitezu za rok 2008 a uverejnit vitezne snimky, co Vy na to? Nebo uz to cele nekde probehlo?
Výsledky fotosoutěľe (-OB-, 19.05.2009, 23:13 )
Přeji příjemný den. Výsledky fotosoutěľe zveřejníme v příątím týdnu, vítězné fotografie budou otiątěny v časopise Treking č. 3/2009. Omlouváme se za asi 14 denní zpoľdění, ale autoři nám zaslali tolik krásných fotografií, ľe se porota zatím nedokázala shodnout na vítězných snímcích :-)).

+ IX. ročník Fotosoutěže časopisu Treking - 2007; podmínky soutěže
+ Fotosoutěž 2006, VIII. ročník
+ Fotosoutěž 2005, VII. ročník
+ Fotosoutěž 2004, VI. ročník
+ Fotosoutěž 2004, VI. ročník, podmínky soutěže
+ Fotosoutěž 2003, V. ročník
Aktuální počasí Praděd Babia hora Macocha Karlštejn Žiarska chata Roháče, ubytování Macocha Hranická propast Rozhledny Zámek Hluboká Sluneční soustava Kráľova studňa Červená Lhota Vodopády Beskydy, ubytování Spacáky Gran Paradiso