Průvodce | Karpattreky | Horolezectví | Cykloturistika | Cestování | Lyžování | Příroda | Soutěže | Aktuality | Zajímavosti | Kalendář akcí | Napsat článek | E-shop | Více…
Cookies  Ceník inzerce
Treking.cz Hledat
Poslední aktualizace: 14.11.2022 , svátek má
Inzerát byl vložen dne 14.11.2022

Skupina aktivních lidí z okolí Prahy hledá další milovníky outdoor dobrodružství. Pořádáme různé akce. Teď ve čtvetek 10.11. jdeme na krátký seznamovací večerní výlet po práci. Odjíždíme z Prahy Kačerova do Klínce a za svitu měsíce a svítilen půjdeme asi 8,5 km do Davle a odtud zpět vlakem/busem do Prahy. Jinak pořádáme i pobytové akce na horách apod. nebo můžeš něco uspořádat Ty. fungujemeaktivne.cz Xfungujemeaktivne@email.cz

Při odepisování na inzerát je nutno odstranit z adresy písmeno X (!), které přidáváme uměle jako ochranu proti spamu (platí tedy pouze adresa za X).

Pokud přemýšlíte, kde se na svých cestách ubytovat a chcete mít pro sebe, Chaty pro rodinu nebo své přátele dostatek soukromí, pak pro vás máme možnost pronájmů chat a chalup přímo od majitele. Na další stránce si vyberte preferovanou oblast a nebo konkrétní objekt, který vás zajímá.

Horská seznamka outdoorový bazar - prodám, koupím ztráty a nálezy

Outdoor bazar

Prodáváte přebytečné outdoor vybavení a nebo naopak máte zájem koupit použité turistické vybavení za výhodné …více

Ztráty a nálezy

Ztráty a nálezy jsou službou Trekingu pro všechny zapomnětlivé trekaře, turisty, cykloturisty i horolezce …více

Praděd Co je to blesk Zverovka Zámek Hluboká Krkonoše, ubytování Soumrak Kamenná chata Roháče, ubytování Macocha Sovinec Hranická propast Hukvaldy Elbrus, Kavkaz Polární záře Chata Borišov Porubský bludný balvan Jeseníky, ubytování Spacáky Gran Paradiso Pluto Borový vodopád Vosecká bouda Helfštýn Cvilín Chata Šerlich Bouda Jelenka Ceres Babí léto Motýli Matterhorn Konopiště Drahotuš Proton Bouřky Cirrus Turistické batohy

Hory Corno Grande neboli Velký roh, túra na nejvyšší horu v…

Hora Corno Grande (2 912 m, v některých mapách 2 914 m) je nejvyšší horou celých Apenin. Corno…

Hory Góry Bialskie: Neznámé sudetské pohoří v sedle kola

Jezdit na dovolenou na přelomu května a června je skvělé. Počasí přiměřené, v horách ani živáčka…

Hory Starohorské vrchy křížem krážem, dvoudenní túra po…

Starohorské vrchy jako soused mnohem známější Velké Fatry resp. Nízkých Tater stojí tak trochu…

Hory Na Elbrus přes Pik Terskol, výstup na nejvyšší horu…

"Ne! Nechci si to ulehčovat, ani náhodou! Do lanovky mě nikdo nedostane, takový kopec by mě ani…

Služby Horská seznamka Outdoor bazar Ztráty a nálezy Archiv článků Spolupracujeme Počasí Satelitní snímky Fotogalerie Turistická mapa Kalendář turistických akcí Treky České hory Slovenské hory Alpy Karpattreky Rumunské hory Ukrajinské Karpaty Asijské hory Severské země Turistika s dětmi Balkánské a evropské hory Ubytování Horské chaty, české hory Slovenské chaty Penziony, hotely Ubytování online Alpské chaty České kempy Slovenské kempy Chorvatské kempy Kempy, Slovinsko Ukrajina, Rumunské hory Výlety Skalní města a skály Naše vrcholy Rozhledny České hrady Slovenské hrady Jeskyně Vodopády Sedla a doliny Členění Slovenska Geomorfologické členění ČR Výlety Přehled našich pohoří Sopky v ČR Karpaty Alpy Ledovcová jezera Památky a zámky Větrné mlýny Čedičové varhany Viklany Bludné (eratické) balvany Ostatní Cestování, cestopisy Horolezectví Cykloturistika Snow Soutěže Příroda, fauna a flóra Vesmír, astronomie E-shop Testujeme Outdoor vybavení, poradna