Poslední aktualizace: 10.4.2017 , svátek má
Treking > PR > TERREX Mountain Project

TERREX Mountain Project

'Vytvoř si své vlastní dobrodružství'

10.4.2017 | PR

Co budete potřebovat: odvahu, týmového ducha, čtyři volné dny a celou svou outdoorovou výbavu. Co získáte: skvělý tým, vlastní startovní pozici, společný cíl a nezapomenutelný vysokohorský zážitek. TERREX Mountain Project se uskuteční 2. - 6. července 2017 a nabízí třiceti účastníkům možnost naplánovat a zrealizovat své vlastní horské dobrodružství. Registraci zahájíme 10. dubna 2017.

Terrex Advertisement

Pravidla hry jsou jednoduchá: 15 týmů, různé startovní pozice, jeden společný cíl a 1 000 způsobů, jak do cíle dorazit. S pomocí horského průvodce, který je členem týmu a koučem zároveň, získávají účastníci TERREX Mountain Project možnost vytvořit vlastní 4denní cestu do cíle: Rifugio Re Alberto, který se nachází v srdci pohoří Rosengarten v Dolomitech. Každý tým bude mít přidělenou jinou startovní pozici a na přípravu má 4 týdny.

TERREX Mountain Project se zaměřuje na ambiciózní sportovce, kteří chtějí pouze jediné - trávit celé dny venku bez ohledu na to, jakou činnost právě vykonávají. Může to být lezení, trailový běh, horská cyklistika nebo kombinace několika sportovních aktivit. Akce je určena pro outdoorové tvůrce, kteří hledají vlastní výzvy v neprobádaném terénu. Zábava a týmový duch jsou základem TERREX Mountain Project, ale důležitou hrají také typické horské hodnoty, jako individuální plánování a smysl pro orientaci a dobrodružství.

TERREX Mountain Project

Tuto akci připravil adidas TERREX ve spolupráci s horskými průvodci Guidem Unterwurzacherem, Toni Moßhammerem, Matthiasem Wurzerem a Vittoriem Messinim. Jejich cílem bylo nabídnout všestranným outdoorovým sportovcům platformu, kde mohou prožívat vlastní zážitky.

"Jsme přesvědčeni, že outdoorové sporty se změnily. Pro mnohé sportovce to znamená více než pokoření další hory. Lidé tam venku jsou všestranní a milují sport. Dneska chtějí dělat toto a zítra zas něco jiného, jak nejrychleji to půjde. Hlavně ať je to zábava a nechybí tomu špetka individualizmu. Hledají výjimečné zážitky, které jim rozšíří obzory, a chtějí objevovat vlastní trasy. Toto všechno vystihuje TERREX Mountain Project," Marc Fischer, ředitel adidas Outdoor Europe.

TERREX Mountain Project TERREX Mountain Project

"Posledně jsme startovali z Berchtesgadenu a cílem cesty byl Matreier Tauernhaus, což je opravdu daleko. Prošli jsme Watzmann Ostwand, půl dne jsme strávili na horských kolech a pak jsme vyšlapali na Großglockner podívat se na východ slunce. Následně jsme se setkali s ostatními týmy v Tauernhausu. Bylo úžasné vědět, že i všechny další týmy míří ke stejnému cíli, vytvářelo to obrovského kolektivního ducha," Toni Moßhammer, horský průvodce a spoluzakladatel TERREX Mountain Project.

Pro horské průvodce představuje tento projekt speciální výzvu. Jako kouči a členové týmu plánují trasu společně s ostatními účastníky. "Být 4 dny horským průvodcem během TERREX Mountain Project bylo skvělé. Vše jsme plánovali společně, jako tým, a výsledek byl opravdu vzrušující. Do aktivit jsme zahrnuli také paragliding, který byl skutečnou třešničkou na dortu. Pro mě byl nejdůležitější týmový duch - to byla velká změna v mém životě turistického průvodce, který se běžně drží pouze vyznačených tras," říká Guido Unterwurzacher, turistický průvodce ze St. Johann.

TERREX Mountain Project

V této akci mají své nenahraditelné místo také produkty adidas TERREX. Extrémně lehké a multifunkční kousky jsou vyrobeny tak, aby umožnily horským sportovcům překonávat vlastní hranice. Jsou ideální pro ty, kdo hledají vlastní cestu a výzvy v jakémkoliv horském sportu. adidas TERREX zde představí hlavní inovativní modely z kolekce jaro/léto 2017 - trailovou běžeckou obuv adidas TERREX Agravic Speed a extrémně všestrannou větrovku adidas TERREX Agravic Alpha Hooded Shield.

Přesně, jako tomu bylo v roce 2015, i teď TERREX Mountain Project podporují partneři adidas TERREX 'Bergführer Kals' a 'Bergsteigerschule Zugspitze', kteří v červenci povedou 30 účastníků směrem k Rifugio Re Alberto.

* * *

Registrace na TERREX Mountain Project poběží od 10. dubna do 7. května 2017 na http://www.adidas.cz/terrexmountainproject. Vše se odehraje mezi 2. a 6. červencem v italských Dolomitech.

TERREX Mountain Project TERREX Mountain Project

+ Novinky v jarně-letní outdoorové kolekci adidas
+ Inspirace na výlety pro vaši dovolenou v Alpách
+ Tyrolskými přírodními parky, tip na léto
+ Skicircus Saalbach Hinterglemm Leogang, prvotřídní lyžařský zážitek v Rakousku
+ Ski amadé, zimní zážitky pro celou rodinu
+ Dovolená v Dolomitech: Slaná mořská voda i koncerty pod širým nebem
+ Spací pytle neboli spacáky
+ Test spacích pytlů
+ Spací pytel Trek PL 1 XL (Jurek S+R), redakční test
+ Spací pytel Lady DV
+ Termoprádlo neboli funkční prádlo, výhody a nevýhody termoprádla
+ Celokožené boty Asolo Lhasa NBK GV
+ Funkční prádlo neboli termoprádlo, co je to funkční prádlo
+ Sportwelt Ski Amadé (1): Úvod a Schladming-Dachstein
Hory Výstup na Großer Buchstein, vysokohorská turistika v rakouském národním parku Gesäuse
Hory CDT - Continental Divide Trail 2016 (4): Etapa Silver City - Pie Town (280 km)
Planeta Mars Velký Blaník Petrova bouda Hrad Děvín Sopky Betyna Šerlich Macocha Soumrak Světelný rok Motýli Heukuppe Blansek Leptony Velikonoce Měsíc Bouzov Květen, počasí Karimatky Piony Turistické vařiče Praděd
1. Hrady Štramberská Trúba neboli Štramberský hrad, Štramberk
2. Přírodní zajímavosti Soos, rezervace a rašeliniště u Františkových Lázní
3. Naše vrcholy Praděd, nejvyšší hora Hrubého Jeseníků a pátá nejvyšší hora v ČR