Poslední aktualizace: 9.4.2009 , svátek má

Holan sport se stěhuje!

29.7.2008 | TZ

Nový sídlem Holan sportu je Slavíkova ul. 5 (náměstí Jiřího z Poděbrad). Znalci jistě poznali, že Holan sport se stěhuje do obchodu s vybavením do přírody, který doposud provozovala firma Warmpeace. Tento obchod tak získává nového provozovatele, který nemá záměr obchod přeměnit, ale zachovat jeho jedinečnou nabídku a doplnit ji.

"Oslovila nás nabídka zástupců firmy Warmpeace, kteří prodejnu na nám. Jiřího z Poděbrad provozovali od roku 1996 a kteří se chtějí nyní zaměřit pouze na výrobu outdoorového oblečení a spacáků," vysvětluje převzetí prodejny Jan Holan. "Zákazníci Holan sportu najdou v obchodu ve Slavíkově ulici jak většinu současného sortimentu, tak kompletní řadu výrobků Warmpeace a rozšířený výběr kvalitní trekkingové obuvi. Obchod je pro zimní období zaměřen na telemark a backcountry, my pro zimu přidáme běžkařské vybavení a celoročně bohatou nabídku stanů, spacáků a karimatek. Navíc stále bude platit slevový systém obou obchodů," vyjmenovává Jan Holan výhody pro své nové i staré zákazníky.

První prodejna Holan sportu fungovala na počátku devadesátých let na strahovských kolejích, odkud se přestěhovala na 6 let právě do Krakovské ulice v centru Prahy. Zde byla velkou výhodou dopravní dostupnost pro nemotorizované zákazníky - na Václavském náměstí se kříží všechny trasy pražského metra. Holan sport pořádá již více než 10 let Výstavy stanů. První Výstavy stanů se konaly ve vestibulu budovy ČVUT v Dejvicích, další v menze v areálu strahovských kolejí, na Výstavišti v Holešovicích a poslední 4 ročníky (včetně toho letošního) se konají vždy v červnu a červenci na Výstavišti v Letňanech. Od loňského léta k Výstavám stanů přibyl Outdoor-Outlet, kde se nabízí outdoorové vybavení a oblečení za výprodejové ceny. Od prosince 2007 do konce ledna 2008 se stal Outdoor-Outlet na Výstavišti v Letňanech samostatnou akcí.

Firma Warmpeace se výrobou vybavení do přírody zabývá již od roku 1986. Na počátku roku 1990 se z pokoutní výroby péřových bund a pytlů stala živnost a během devadesátých let se stala výrobní firmou střední velikosti. Od roku 1994 se Warmpeace stal jedním z mála českých outdoorových výrobců používajících populární Gore-tex a Windstopper. V letech 2001-2003 se původně živnostenská firma mění na právnickou osobu. Neustálý nárůst objemu produkce a také velikosti firmy skončil v roce 2006, kdy dochází k zásadnímu zeštíhlení zejména struktury managementu. V roce 2007 se centrum společnosti přesouvá mimo Prahu, vrací licenci Gore a dále se specializuje na šití spacáků a funkčního oblečení.

+ Největší výstava stanů v ČR neboli Outdoor outlet začíná
Aktuální počasí Zverovka Praděd Krkonoše, ubytování Soumrak Karlštejn Žiarska chata Roháče, ubytování Macocha Hranická propast Letní obloha Zámek Hluboká Elbrus, Kavkaz Kráľova studňa Loket Porubský bludný balvan Beskydy, ubytování Spacáky Gran Paradiso