Poslední aktualizace: 31.3.2017 , svátek má

Boty Adidas Terrex Fast R GTX

23.10.2012 | Kamil Balaj

Světoznámá sportovní firma Adidas v rámci své strategie prosazení značky také do oblasti outdooru, uvedla na trh v roce 2012 kolekci výrobků Adidas Terrex. Naší redakci poskytla k redakčnímu testu trekingovou obuv z řady Terrex Fast R GTX. Se svými zkušenostmi při jejím používání se budeme moci s vámi časem podělit.

Adidas Terrex Fast R GTX

Jedná se o lehkou nízkou outdoorovou obuv pro hikingové nebo trekingové aktivity. Díky své velmi malé hmotnosti a použité podrážce Continental se hodí pro rychlý pohyb v členitém terénu. Speciální konstrukce obuvi spolu s ForMotion systémem umožňují využití i v náročnějším horském prostředí. Ochranu proti nepříznivému počasím zajišťuje vysoce funkční membrána Gore-Tex.

Použité technologie

Membrána Goretex extended comfort - poskytuje dokonalou voděodolnost svršku při zachování vysoké prodyšnosti materiálu, hodí se i na vysoce namáhavé outdoorové aktivity. Konstrukční systém ForMotion - propracovaný systém v patní části, který zvyšuje stabilitu v terénu, chrání patu a klouby před nárazy a podporuje přirozený nášlap chodidla.

Podrážka Continental - obsahuje gumové gripy vyrobené z vysoce odolné směsi, které zajišťují svým tvarem a umístěním perfektní záběr při chůzi na jakémkoliv povrchu. Materiál Adiprene+ použitý v přední části mezipodešve s pružícími vlastnostmi, šetří energii při odrazu.

• Materiál svršku: textilie, kombinovaná syntetika s membránou
  • Barevné provedení: black/core, energy/black
  • Hmotnost: 385 g (velikost 8,5 UK)
  • Doporučená prodejní cena: 4 199 Kč

Možnost koupě na www.a-mania.cz.

Adidas Terrex Fast R GTX

+ adidas Outdoor kolekce podzim/zima 2012
+ Turistická obuv, jak si vybrat vhodné turistické boty
+ Aby se vám dobře šlapalo…, jak vybírat a ošetřovat turistickou obuv
+ Turistické návleky na obuv

Hory Karpatiatour 2011, kučeravá cesta Slovenskom (1)
Hory Baumgartner překonal rychlost zvuku při stratosférickém skoku z výšky 39 km!
Hory Divokou stopou Rodop (3), ke skalním mostům rodopského krasu
Rozhledny Barborka Sněžka Krkonoše, ubytování Karlštejn Téryho chata Říp Beskydy, ubytování Praděd Propast Macocha Skalnaté pleso Čičmany Lysá hora Měsíc Mars Černé jezero Jeskyně Vodopády Polární záře Hukvaldy Lomnický štít Štrbské pleso Chopok
1. Ukrajinské Karpaty Huculské Alpy aneb po hřebeni Rachovských hor
2. Alpy Mont Blanc du Tacul (4 248 m) a Mont Maudit (4 465 m)
4. Karpattreky Trek z Malé Fatry do pohoří Žiar, Fatransko-turčanský Karpattrek (2)