Poslední aktualizace: 9.2.2023 , svátek má

Turistický a trekový průvodce Západních Tater

Autor: Otakar Brandos
ISBN: 80-86774-01-5

Západní Tatry - Roháče. Kdo z turistů by neslyšel tato jména. Západní Tatry jsou snem řady turistů. A oprávněně. Roháče patří k jedněm z nejkrásnějších a nejvíce fascinujících karpatských pohoří.

Hory Západních Tater nás sice neomráčí svou výškou či strmostí vrcholů, ale jejich travnaté vrcholy a hřebeny, hluboké a dlouhé doliny s plesy chytí za srdce určitě každého návštěvníka. Z jejich vrcholů se otevírají překrásné pohledy na sousední pohoří.

Tento obsáhlý turistický průvodce je strukturován podobně, jako ostatní naše turistické průvodce. Vedle popisu řady túr a výstupů na všechny významné vrcholy jako je Bystrá, Baranec, Volovec, Ostrý Roháč, Tri kopy, Baníkov či Sivý vrch tady naleznete i podorobný popis přechodu hlavního hřebene Západnch Tater.

V úvodu turistického průvodce se také dozvíte základní informace o místní přírodě, o počasí a sněhových podmínkách podle dlouhodobých ukazatelů aj. Naleznete tady tipy na ubytování na horských chatách či v bivacích a velkou řadu dalších užitečných informací.

Místopisný rejstřík průvodce je doplněn mapkami, oblíbenými rozhledovými růžicemi a také panoramatickými fotografiemi s popisy významných vrcholů a sedel. Uživatelé GPS tady naleznou přehlednou tabulku s polohami nejvýznamnějších vrcholů a sedel, ale také horských chat a útulen, které slouží k jednorázovému přespání při přechodu hlavního hřebene aj.

Publikace je dostupná na skladě
224 stran, formát A6
DPC 169,- Kč

Praděd Vysoké Tatry, ubytování Chata Návrší Hajnáčka Rychleby Majláthova chata Krížna Jeseníky, ubytování Karlštejn Suchý vrch Helfštýn Rabat, Maroko Jeskyně Kulové hvězdokupy Dreveník Mont Blanc Kvarky Blesk Rozhledny Jeskyně Šipka Samonafukovací karimatky Hrad Brekov
1. Ukrajinské Karpaty Huculské Alpy aneb po hřebeni Rachovských hor
2. Alpy Mont Blanc du Tacul (4 248 m) a Mont Maudit (4 465 m)
4. Karpattreky Trek z Malé Fatry do pohoří Žiar, Fatransko-turčanský Karpattrek (2)