Poslední aktualizace: 1.2.2021 , svátek má

Turistický průvodce Malé Fatry a Chočských vrchů, slovenské hory

Autoři: Otakar Brandos a Kamil Balaj
ISBN: 80-901902-6-X

Malá Fatra. Jedno z nejkrásnějších a nejvyšších pohoří Tatransko-fatranské oblasti. Pohoří, které je sice navštěvováno velice hodně, ale které poskytuje i možnosti toulek po osamocených hřebenech. To proto, že turistický ruch se koncentruje do několika turistických center.

Malá Fatra

Turistický průvodce je doplněn o digitálně zpracované mapky, rozhledové růžice, panoramata s popisy významných vrcholů, sedel či jiných geomorfologických tvarů. Informace o dopravě, ubytování, nezapomínáme ani na uživatele GPS - družicových navigačních přístrojů. Popis přechodu hlavního hřebene celé Fatry (Kriváňské i Lúčanské) a řady dalších túr.

Do tohoto průvodce jsme zahrnuli i poměrně opomíjené, přesto velice krásné pohoří Chočské vrchy s nejvyšším vrcholem Velký Choč, pohoří s neopakovatelnými krasovými dolinami a dalšími přírodními krásami.

Publikace je dostupná na skladě
192 stran, formát A6
DPC 128,- Kč

1. Ukrajinské Karpaty Huculské Alpy aneb po hřebeni Rachovských hor
2. Alpy Mont Blanc du Tacul (4 248 m) a Mont Maudit (4 465 m)
4. Karpattreky Trek z Malé Fatry do pohoří Žiar, Fatransko-turčanský Karpattrek (2)